Hutsput is een uitstekende keuze! Mijn favo wintergerechtquote:Op woensdag 2 april 2025 17:48 schreef Prisha het volgende:
Als zo de online kassabon bekijk, dan denk ik dat het hutspot gaat worden
Hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 17:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga natuurlijk nu net doen of ik volledig verrast wordt door wat er straks op tafel komt
Heel erg prima inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hutsput is een uitstekende keuze! Mijn favo wintergerecht
zo zal dat ongeveer gaanquote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha'Oh hutspot! Dat had ik nou nooooooooit gedacht'
Prisha checjt Prisho !quote:Op woensdag 2 april 2025 17:55 schreef chufi het volgende:
Online kassabon checken .... wat wordt er nog meer gecheckt ?
Dat kan alleen als je éérst aan Appie verteld hebt wie je bent!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Prisha het volgende:
Dus big brother weet wat we aan boodschappen halen als we naar de AH gaan
En veel koekies eetquote:Op woensdag 2 april 2025 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je éérst aan Appie verteld hebt wie je bent!
Gebakken lucht.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En betaald met lucht.. ipv keiharde cash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Moet je al naar bed?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
Ja dan is het wel een beetje klaar hé voor de avond
Niet perse maar dit topic lijkt wel wat vermoordquote:
Moet je nog eten ?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:38 schreef pullup het volgende:
Ja dan is het wel een beetje klaar hé voor de avond
Gelukkig nietquote:
Een Koentje?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet perse maar dit topic lijkt wel wat vermoord
Die is er ook wel heel goed in jaquote:
Hij noemt het salami,quote:
Salami is idd een andere kleurquote:Op woensdag 2 april 2025 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij noemt het salami,
dat is het dus echt niet.
Een roodbefjequote:Op donderdag 3 april 2025 06:15 schreef pullup het volgende:
Deze had ik wellicht al maar hij is leuk
[ afbeelding ]
Een redneck, maar zonder maga-petje.quote:Op donderdag 3 april 2025 06:15 schreef pullup het volgende:
Deze had ik wellicht al maar hij is leuk
[ afbeelding ]
Dit begint een halszaak te wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 06:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een redneck, maar zonder maga-petje.
Rustaaaagh; het is een Jamaicaanse Todyquote:Op donderdag 3 april 2025 06:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit begint een halszaak te worden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 06:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Rustaaaagh; het is een Jamaicaanse Tody
Werkze! Ik ga er ook vantussenquote:Op donderdag 3 april 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
En ik ben foetsie, Wel een heel vroege training helaas
Succes!quote:Op donderdag 3 april 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
En ik ben foetsie, Wel een heel vroege training helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:33 schreef chufi het volgende:
Gezellig op de DamMaar waarom, is het een mislukte aanslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:33 schreef chufi het volgende:
Gezellig op de DamWel heel rustig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod
GOAquote:
Een half uurtje in de pauzequote:
Ja is wel heerlijk als de zon naar binnen schijnt..quote:Op donderdag 3 april 2025 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een half uurtje in de pauze![]()
Maar ik word ook al vrolijk als ik het door het raam zie![]()
Dus ja
Jij ?
Laat de lente maar doorkomenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja is wel heerlijk als de zon naar binnen schijnt..
Heb even buiten gezeten vanmiddag..
Ja hebben idd wel water uit de hemel nodig..quote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat de lente maar doorkomen
Wel ff een paar flinke buien erbij, de natuur schreeuwt om water
Vind je het nu al té warm??quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hebben idd wel water uit de hemel nodig..
Ziet er voor de komende dagen wel prima uit.. paar dagen weer iets minder warm
In de zon wel als er geen wind isquote:Op donderdag 3 april 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je het nu al té warm??
quote:
Nee is geen konijntjequote:Op donderdag 3 april 2025 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt naar ava.. aha ze heeft een vachtje, dat verklaart het
Edit: Dit is een konijntje toch?Voordat ik weer iemand beledig
![]()
[ afbeelding ]
Veel naar gekeken jaren geleden..quote:
Aah.. volgens mij hebben we die discussie al eerder gehadnu je het zegt... Ik kan niet anders dan een konijntje zien.. krijg dat er niet uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee is geen konijntje![]()
![]()
Maar een meisje/vrouw die een koptelefoon op heeft
Keek ik vroeger altijd met mijn oma en ben het altijd leuk blijven vindenquote:
Dan mag jij er een konijntje in zien, ik zie dat er totaal niet inquote:Op donderdag 3 april 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aah.. volgens mij hebben we die discussie al eerder gehadnu je het zegt... Ik kan niet anders dan een konijntje zien.. krijg dat er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |