SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:33 schreef chufi het volgende:
Gezellig op de DamMaar waarom, is het een mislukte aanslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 3 april 2025 14:33 schreef chufi het volgende:
Gezellig op de DamWel heel rustig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
GOAquote:
Een half uurtje in de pauzequote:
Ja is wel heerlijk als de zon naar binnen schijnt..quote:Op donderdag 3 april 2025 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een half uurtje in de pauze![]()
Maar ik word ook al vrolijk als ik het door het raam zie![]()
Dus ja
Jij ?
Laat de lente maar doorkomenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja is wel heerlijk als de zon naar binnen schijnt..
Heb even buiten gezeten vanmiddag..
Ja hebben idd wel water uit de hemel nodig..quote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat de lente maar doorkomen
Wel ff een paar flinke buien erbij, de natuur schreeuwt om water
Vind je het nu al té warm??quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hebben idd wel water uit de hemel nodig..
Ziet er voor de komende dagen wel prima uit.. paar dagen weer iets minder warm
In de zon wel als er geen wind isquote:Op donderdag 3 april 2025 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind je het nu al té warm??
quote:
Nee is geen konijntjequote:Op donderdag 3 april 2025 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijkt naar ava.. aha ze heeft een vachtje, dat verklaart het
Edit: Dit is een konijntje toch?Voordat ik weer iemand beledig
![]()
[ afbeelding ]
Veel naar gekeken jaren geleden..quote:
Aah.. volgens mij hebben we die discussie al eerder gehadnu je het zegt... Ik kan niet anders dan een konijntje zien.. krijg dat er niet uit.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee is geen konijntje![]()
![]()
Maar een meisje/vrouw die een koptelefoon op heeft
Keek ik vroeger altijd met mijn oma en ben het altijd leuk blijven vindenquote:
Dan mag jij er een konijntje in zien, ik zie dat er totaal niet inquote:Op donderdag 3 april 2025 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aah.. volgens mij hebben we die discussie al eerder gehadnu je het zegt... Ik kan niet anders dan een konijntje zien.. krijg dat er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |