Het gaat juist de andere kant op, hij stopt met Trump z'n vuile werk doen zodat ie zich meer op Tesla kan richten.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:37 schreef Landgeld het volgende:
https://www.cnn.com/2025/04/02/business/tesla-sales/index.html
Tesla staat in brand. Moet toch iets gaan bewegen om Elon Musk eruit te werpen? Zoals bij Steve Jobs ooit is gedaan.
Dit is niet houdbaar
Nooit gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Wantie het volgende:
Vorig jaar was het nog dat hij niets zou implementeren.
Ja.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Worden die ook massaal teruggeroepen?
Klopt de bermen liggen vol met afgevallen carrosserie panelen, door loslatende constructielijm.quote:
Die hebben weer andere dingen zoals Toyota's die ineens niet remmen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt de bermen liggen vol met afgevallen carrosserie panelen, door loslatende constructielijm.
Heb je een bron?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh jawel
Niet door jou wellicht, maar wel door Trump.
Zijn eigenlijk nog geen gekke cijfers als je beseft dat de meest verkopende Tesla meerdere weken niet geproduceerd kon worden wegens ombouw van de productielijn. Geen wonder dat de prijs van het aandeel weer in de lift zit!quote:Op woensdag 2 april 2025 18:49 schreef BEFEM het volgende:
Dan zal ik het maar posten, voor als er nog mensen interesse hebben.
https://www.iex.nl/Nieuws(...)e-cijfers-Tesla.aspx
[..]
Even kijken,quote:Op woensdag 2 april 2025 21:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hebben weer andere dingen zoals Toyota's die ineens niet remmen.
Dan had je het Trump topic in NWS moeten volgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je een bron?
(kan zijn dat je gelijk hebt hoor, maar een bron zou fijn zijn)
Daar staan gewoon dingen tussen die met een simpele software update worden opgelost.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even kijken,
Terugroepacties Cybertruck:
• Januari 2024: Softwareprobleem met lettergrootte van instrumentenpaneel. • April 2024: Gaspedaalpad kan losraken en ervoor zorgen dat het pedaal vast komt te zitten.
• Juni 2024: Bekleding op de kofferbak kan losraken.
• Juni 2024: Controller van de ruitenwissermotor van de voorruit kan defect raken.
• September 2024: Onjuiste lettergrootte op het display van het instrumentenpaneel. • November 2024: Defecte aandrijfomvormer kan leiden tot verlies van aandrijfvermogen.
• December 2024: Waarschuwingslampje bandenspanningscontrolesysteem (TPMS) werkt mogelijk niet goed.
• Maart 2025: Exterieurbekledingspaneel (kantelrail) kan losraken.
Bron: National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA).
Dus je hebt geen bron.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan had je het Trump topic in NWS moeten volgen.
Daar is project 2025 uitgebreid aan bod geweest.
Hij heeft gelijk. Trump en de republikeinen trokken zich voor de verkiezingen terug van project 2025 omdat het niet geliefd was bij de kiezers. Vervolgens zijn ze het nu in alle haast aan het implementeren.quote:
Terugroepacties komen nu eenmaal vaak voor. Kan iets superkleins zijn, tot iets heel belangrijks.quote:
Dat ligt een beetje anders. Trump heeft altijd gezegd dat project2025 niet van zijn hand is, wat overduidelijk waar is omdat er ook zaken in staan die niet in zijn straatje passen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Trump en de republikeinen trokken zich voor de verkiezingen terug van project 2025 omdat het niet geliefd was bij de kiezers. Vervolgens zijn ze het nu in alle haast aan het implementeren.
Ik vind een losrakend gaspedaal. Losrakende bekleding op verschillende delen. Ruitenwissermotorcontroller (wat) die defect kan raken. Defecte omvormer toch niet echt iets waar je zo makkelijk langs moet kijken.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar staan gewoon dingen tussen die met een simpele software update worden opgelost.
De CT ben ik verder nauwelijks mee bekend, die wordt hier niet geleverd.
Dat zegt ie toch? "Simply the best!"quote:Op woensdag 2 april 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind een losrakend gaspedaal. Losrakende bekleding op verschillende delen. Ruitenwissermotorcontroller (wat) die defect kan raken. Defecte omvormer toch niet echt iets waar je zo makkelijk langs moet kijken.
Sorry maar bij een Dacia van 15k vind ik zoiets al niet normaal, laat staan bij een Cybertruck die omgerekend voor de goedkoopste versie ff 65k euro's kost.
Cybertruck is sowieso een auto voor rare kwibussen en vormt maar een marginaal deel van Tesla's omzet en uitstraling. zolang de 3 en de Y hun segment domineren boeit die hele cybertruck niet. Pas als de mainstream auto’s gaan falen heeft Tesla een probleem .quote:Op woensdag 2 april 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vind een losrakend gaspedaal. Losrakende bekleding op verschillende delen. Ruitenwissermotorcontroller (wat) die defect kan raken. Defecte omvormer toch niet echt iets waar je zo makkelijk langs moet kijken.
Sorry maar bij een Dacia van 15k vind ik zoiets al niet normaal, laat staan bij een Cybertruck die omgerekend voor de goedkoopste versie ff 65k euro's kost.
Je ontwijkt de duidelijke plakproblemen van die Tesla’s.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Terugroepacties komen nu eenmaal vaak voor. Kan iets superkleins zijn, tot iets heel belangrijks.
Heel vaak is het ook preventief. Als je ontdekt dat een onderdeel die tot het remsysteem behoort niet perfect is, dan is het, zeker in de VS beter om maar alles te vervangen, al is het maar bij 1:10.000 auto’s, omdat als het mis gaat de kosten heel hoog op kunnen lopen.
Die hoef ik niet te ontwijken, de CT wordt in Europa helemaal niet verkocht.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je ontwijkt de duidelijke plakproblemen van die Tesla’s.
quote:Op donderdag 3 april 2025 01:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te ontwijken, de CT wordt in Europa helemaal niet verkocht.
Wat past volgens jou niet in zijn straatje?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje anders. Trump heeft altijd gezegd dat project2025 niet van zijn hand is, wat overduidelijk waar is omdat er ook zaken in staan die niet in zijn straatje passen.
De bron die ik vroeg was van dag Trump gezegd zou hebben dat hij niets van project2025 zou doorvoeren.
Je weet dondersgoed weet hij daarmee impliceerde.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje anders. Trump heeft altijd gezegd dat project2025 niet van zijn hand is, wat overduidelijk waar is omdat er ook zaken in staan die niet in zijn straatje passen.
De bron die ik vroeg was van dag Trump gezegd zou hebben dat hij niets van project2025 zou doorvoeren.
Het is gewoon een wensenlijst van The Heritage Foundation. Een deel daarvan past prima bij Trump, een deel ook niet (bv ten aanzien van abortus).quote:Op donderdag 3 april 2025 06:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat past volgens jou niet in zijn straatje?
En voor iemand die niets te maken heeft met project 2025 vinkt hij wel mooi de lijst van dat project af.
De naam is natuurlijk ook toevallig.
En meerdere leden van de project 2025 zitten in de Trump regering.
Ook louter toeval.
Het is mij niet eens duidelijk wat jij nu probeert te zeggen, maar aangezien ik vermoed dat het niets met Tesla te maken heeft: laat maar.quote:Op donderdag 3 april 2025 06:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed weet hij daarmee impliceerde.
quote:
Vandaar dat meerdere leden van die stichting nu in de regering zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wensenlijst van The Heritage Foundation. Een deel daarvan past prima bij Trump, een deel ook niet (bv ten aanzien van abortus).
Maar goed, zullen we het weer eens over Tesla gaan hebben hier?
Dat ligt dan toch echt aan jou.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is mij niet eens duidelijk wat jij nu probeert te zeggen, maar aangezien ik vermoed dat het niets met Tesla te maken heeft: laat maar.
Klopt.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou.
Als jij daar beter door slaapt, prima. Ik zie de relevantie nietzquote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou.
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je ontwijkt de duidelijke plakproblemen van die Tesla’s.
https://www.motorsafety.org/bmw-x6-rear-spoiler-could-detach/quote:BMW X6 Rear Spoiler Could Detach
February 19, 2020 Marshall Earley BMW Recalls
Laguna Hills, CA – February 6, 2020 – Rear spoilers on certain 2020 BMW vehicles may detach while in operation, creating a road hazard and increased risk of crash.
The total number of affected vehicles is 166,196.
The defect
BMW of North America, LLC (BMW) is recalling 2020 X6 sDrive 40i, X6 xDrive 40i, and X6 xDrive 50i vehicles whose rear spoilers may detach during operation and create higher risks of vehicle crashes.
On January, 15, 2020 a loose rear spoiler was noticed during BMW X6 vehicle assembly. BMW contacted the supplier of the spoilers and performed a visual examination on the remaining vehicles in assembly.
The examination revealed that many of the spoilers placed on the vehicle were not applied with uniform adhesive.
Records provided by the spoiler supplier revealed that there was a period in the production process where the application of the adhesive to the spoiler deviated from the normal specified process.
Continued testing on February 2, revealed that the rear spoiler could detach from the vehicles at high speeds. By February 12, 2020, BMW decided to release a safety recall for the certain X6 vehicle models.
The solution
All BMW X6 vehicle owners will be notified by First Class mail beginning April 13, 2020. To perform the proper remedy affected vehicle owners must bring their vehicle into any authorized BMW center where they can assess the spoiler and replace it with adequate adhesive if necessary.
This repair will be free of charge.
Geen in Amerika in elkaar geprutste BMW kopen.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
[..]
https://www.motorsafety.org/bmw-x6-rear-spoiler-could-detach/
Kutkwaliteit die BMWs, daar staan ze om bekend. En dat voor een auto die tussen de 75 en 95k kost! Hahahaha en onderdelen lijmen, dat doet verder geen enkele andere autofabrikant.
Productiemethode en kwaliteitscontrole zijn (als het goed is) nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geen in Amerika in elkaar geprutste BMW kopen.
Het is geen afleiding, beste kerel. Er wordt hier smalend gelachen om het feit dat er bepaalde onderdelen bij Tesla worden gelijmd met problemen tot gevolg, alsof dat uniek is voor ze en bij andere fabrikanten niet voorkomt. Dat is slechts het punt.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:40 schreef Basp1 het volgende:
Misschien kunnen mensen die Musk als goed zien nog wel meer autofabrikanten vinden die foutjes maken, en het hier als doorzichtige afleiding voor de huidige Tesla problemen blijven posten....
Met de Amerikaanse management uitknijp en winstmaximalisatie mentaliteit is dat natuurlijk maar de vraag. Zoals we ook duidelijk bij Boeing zien dat in de afgelopen 15 jaar korte termijn aandeel waarde boven kwaliteitscontrole kwam te staan.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Productiemethode en kwaliteitscontrole zijn (als het goed is) nagenoeg hetzelfde.
BMW bepaalt gewoon vanuit Duitsland de productiemethoden en kwaliteitsnormen. Er vinden ook audits plaats. Logisch ook, je wilt niet dat een buitenlandse tak je naam te grabbel gooit door hetzelfde product in een kutkwaliteit af te leveren.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met de Amerikaanse management uitknijp en winstmaximalisatie mentaliteit is dat natuurlijk maar de vraag. Zoals we ook duidelijk bij Boeing zien dat in de afgelopen 15 jaar korte termijn aandeel waarde boven kwaliteitscontrole kwam te staan.
Tesla schaamte die bestaat niet.quote:Opvallender is wat er bij de elektrische occasions gebeurde, want waar Tesla in de nieuwverkopen een flinke dreun kreeg, was het bij occasions nog altijd veruit het populairst. De Tesla Model 3 ging met 19,1 procent marktaandeel fier aan kop bij de elektrische occasions. Daarmee blijkt wel dat het negatieve sentiment rond het merk vanwege topman Elon Musk heel wat occasionkopers niet hinderden op weg naar een tweedehands Tesla. Daarbij hoort wel de kanttekening dat de Tesla Model 3 op de occasionmarkt nu ineens enorm breed (en relatief goedkoop) vertegenwoordigd is, omdat er een gigantische stroom eind 2019 zakelijk geregistreerde exemplaren op de markt is gekomen.
Leuk deze halve statistiekenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:58 schreef epicbeardman het volgende:
Al dat negatieve nieuws terwijl 1 Model 3 bijna 20% van de occasion Nederlandse EV markt pakt
Meest geregistreerde EV-modellen (Q1 2025)
Tesla Model 3 – 4.158 registraties, ca. 19,1% marktaandeel
Audi e-tron – 1.226 registraties, ca. 5,6% marktaandeel
Volkswagen ID.3 – 777 registraties, ca. 3,6% marktaandeel
Kia Niro – 737 registraties, ca. 3,4% marktaandeel
Hyundai Kona – 728 registraties, ca. 3,3% marktaandeel
https://mijn.bovag.nl/act(...)eerste-kwartaal-2025
[..]
Tesla schaamte die bestaat niet.
Waar ik dan wel benieuwd naar ben, waarom dit marktaandeel? Nu wordt een deel al in de tekst vermeld, aflopende leasecontracten. Maar ik ben dan ook wel benieuwd naar de verkoopprijs en of dit enigszins ook overeenkomt met de marktwaarde.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Echt een oprechte vraag: wat is er half aan deze statistieken?
Zeker, dat is relevant. Het ging mij meer om de opmerking dat 'Tesla-schaamte' niet bestaat, dat lijken deze cijfers dan wel aan te tonen. Nu kun je nog dieper gaan en betogen dat geld voor occassion niet meer in de zak van Musk terecht komt en dus niks zegt over de 'steun' die nog over is voor het merk, feit blijft dat het nog steeds Tesla's zijn die door mensen worden aangeschaft.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waar ik dan wel benieuwd naar ben, waarom dit marktaandeel? Nu wordt een deel al in de tekst vermeld, aflopende leasecontracten. Maar ik ben dan ook wel benieuwd naar de verkoopprijs en of dit enigszins ook overeenkomt met de marktwaarde.
Wellicht komt het doordat Tesla bezitters uit schaamte hun auto verkopen, en Maga liefhebbers die voorheen altijd een stinkende diesel kochten nu voor een Tesla gaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zeker, dat is relevant. Het ging mij meer om de opmerking dat 'Tesla-schaamte' niet bestaat, dat lijken deze cijfers dan wel aan te tonen. Nu kun je nog dieper gaan en betogen dat geld voor occassion niet meer in de zak van Musk terecht komt en dus niks zegt over de 'steun' die nog over is voor het merk, feit blijft dat het nog steeds Tesla's zijn die door mensen worden aangeschaft.
Bij aflopende leasecontracten speelt dat natuurlijk geen enkele rol.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wellicht komt het doordat Tesla bezitters uit schaamte hun auto verkopen, en Maga liefhebbers die voorheen altijd een stinkende diesel kochten nu voor een Tesla gaan.
Of jij denkt dat het interwebs een weerspiegeling is van de samenleving wat het duidelijk niet is(wees gerust, je bent niet de enige, zagen we wel met Trump vs Kamala)quote:Op donderdag 3 april 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wellicht komt het doordat Tesla bezitters uit schaamte hun auto verkopen, en Maga liefhebbers die voorheen altijd een stinkende diesel kochten nu voor een Tesla gaan.
In combinatie met een daling van nieuwe verkopen wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij aflopende leasecontracten speelt dat natuurlijk geen enkele rol.
Nee, aflopende leasecontracten. En verder: wellicht zijn mensen in het dagelijks leven niet continu bezig met politiek in alles dat ze doen, zoals het aanschaffen van een auto. Lijkt me wat waarschijnlijker.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wellicht komt het doordat Tesla bezitters uit schaamte hun auto verkopen, en Maga liefhebbers die voorheen altijd een stinkende diesel kochten nu voor een Tesla gaan.
Kortom, de markt wordt overspoeld door tweedehands leasebakken terwijl de markt voor nieuwe Tesla's is ingestort.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Of jij denkt dat het interwebs een weerspiegeling is van de samenleving wat het duidelijk niet is(wees gerust, je bent niet de enige, zagen we wel met Trump vs Kamala)
Of dat ze het fake news niet volgen en gewoon de beste bang voor buck kopen.
Lijkt mij duidelijk, en ja zoals VEM aangeeft komt grotendeel gewoon uit de leasepool.
Klopt. De fiscale voordelen in de lease op een EV vallen weg en dan is een Tesla een erg dure auto. Als je dan verplicht een EV moet rijden van je werkgever, zul je waarschijnlijk een goedkoper merk kiezen. Hoef je dat niet, ga je terug naar een brandstofauto. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, de markt wordt overspoeld door tweedehands leasebakken terwijl de markt voor nieuwe Tesla's is ingestort.
Nou ja, vooral dat inderdaad. Ik geloof er ook niet zo in dat er in Nederland heel veel mensen zijn die nu een auto niet kopen, of in het geval van Tesla eerder leasen, omdat er een Zuid-Afrikaanse gek een oranje clown openlijk steunt.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, de markt wordt overspoeld door tweedehands leasebakken terwijl de markt voor nieuwe Tesla's is ingestort.
Denk dat dat vooral een punt is wat de epische baardman met zijn AI-tekstjes zelf naar voren heeft geschoven om als argument aan te vallen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:33 schreef Repentless het volgende:
Het punt was die "Tesla-schaamte", die is er niet.
Ja, de ontkenning is hardnekkig.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Klopt. De fiscale voordelen in de lease op een EV vallen weg en dan is een Tesla een erg dure auto. Als je dan verplicht een EV moet rijden van je werkgever, zul je waarschijnlijk een goedkoper merk kiezen. Hoef je dat niet, ga je terug naar een brandstofauto. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Het punt was die "Tesla-schaamte", die is er niet.
Nou ja, er zijn mensen die concluderen dat de verkoop van Tesla is gekelderd omdat mensen om ideologische redenen geen Tesla meer willen kopen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral een punt is wat de epische baardman met zijn AI-tekstjes zelf naar voren heeft geschoven om als argument aan te vallen.
Het kan natuurlijk ook zijn gekelderd doordat Tesla's de concurrentie niet meer aankunnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn mensen die concluderen dat de verkoop van Tesla is gekelderd omdat mensen om ideologische redenen geen Tesla meer willen kopen.
Dat kan zeker.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn gekelderd doordat Tesla's de concurrentie niet meer aankunnen.
Meest waarschijnlijk een combinatie van allemaal. Aflopende leasecontracten, minder fiscale voordelen, concurrentie wordt steeds beter, al jaren geen echt nieuw model meer uitgebracht ( als we de dinky toy pickup even negeren), een afkeer van Musk, economisch onzekere tijden, etc.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn gekelderd doordat Tesla's de concurrentie niet meer aankunnen.
Er zijn hele goede redenen voor die daling en die zijn niet politiek.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
In combinatie met een daling van nieuwe verkopen wel.
In februari is de verkoop van nieuwe Tesla's 44% gedaald ten opzichte van februari 2024.
Te daarbij op dat veel leasecontracten verlopen...
Wat dacht je eens van 30 dagen niets kunnen produceren omdat je de fabriek moet ombouwen voor het nieuwe model en daarna weer rustig het tempo van bouwen opvoeren…quote:Op donderdag 3 april 2025 21:59 schreef knoopie het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijk een combinatie van allemaal. Aflopende leasecontracten, minder fiscale voordelen, concurrentie wordt steeds beter, al jaren geen echt nieuw model meer uitgebracht ( als we de dinky toy pickup even negeren), een afkeer van Musk, economisch onzekere tijden, etc.
Natuurlijk zullen er mensen zijn die zo slaafs zijn dat ze op basis van de hetze geen Tesla meer willen kopen. Maar het effect zal zeer klein zijn en beperkt in de tijd.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef over_hedge het volgende:
Het is ook niet zo heel moeilijk. Heeft het politiek invloed. Ja zeker.
Is het de enige reden waarom het goed of slecht gaat. Nee.
Is kan gewoon alle 2 waar zijn he. Het is allemaal niet zo zwart wit.
Ja.. en alsof wat kwartalen wat mindere verkoop uitmaakt.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er mensen zijn die zo slaafs zijn dat ze op basis van de hetze geen Tesla meer willen kopen. Maar het effect zal zeer klein zijn en beperkt in de tijd.
quote:Overzicht
Bezoek ons bij Tesla Amsterdam om onze eerste volledig autonome auto te bekijken. Bekijk de Cybercab, geniet van gratis drankjes en laat u door Tesla Advisors informeren over de toekomst van autonoom rijden. Een testrit met Enhanced Autopilot behoort ook tot de mogelijkheden. Het aantal beschikbare plekken is beperkt.
Autonoom rijden vind ik erg interessant.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, hopelijk ook goed vast gelijmd![]()
Voor Wantie en Vliegbaard, laat jezelf verrassen door Elon's goddelijke techniek:
https://www.tesla.com/nl_nl/event/meet-cybercab-amsterdam-nl
[..]
Als je FSD supervised HW4 hebt, dan blijkt deze gewoon te stoppen. Iemand heeft dat getest.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Autonoom rijden vind ik erg interessant.
Hopelijk trapt die dan niet in de roadrunner illusie.
Ik ben blij met mijn Volvo XC60. Ik rijdt 50/55-duizend kilometer met jaar met AutoPilot van Volvo.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, hopelijk ook goed vast gelijmd![]()
Voor Wantie en Vliegbaard, laat jezelf verrassen door Elon's goddelijke techniek:
https://www.tesla.com/nl_nl/event/meet-cybercab-amsterdam-nl
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je FSD supervised HW4 hebt, dan blijkt deze gewoon te stoppen. Iemand heeft dat getest.
(Nog afgezien van dat je in de praktijk nooit een geschilderde muur tegenkomt)
Ah Chinese meuk ben je bekend mee dus.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn Volvo XC60. Ik rijdt 50/55-duizend kilometer met jaar met AutoPilot van Volvo.
Er is maar 1 auto waar ik het halve land voor door wil rijden en dat is zeer zeker geen Tesla.
tvpquote:Op donderdag 3 april 2025 23:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah Chinese meuk ben je bekend mee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |