Wat past volgens jou niet in zijn straatje?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje anders. Trump heeft altijd gezegd dat project2025 niet van zijn hand is, wat overduidelijk waar is omdat er ook zaken in staan die niet in zijn straatje passen.
De bron die ik vroeg was van dag Trump gezegd zou hebben dat hij niets van project2025 zou doorvoeren.
Je weet dondersgoed weet hij daarmee impliceerde.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje anders. Trump heeft altijd gezegd dat project2025 niet van zijn hand is, wat overduidelijk waar is omdat er ook zaken in staan die niet in zijn straatje passen.
De bron die ik vroeg was van dag Trump gezegd zou hebben dat hij niets van project2025 zou doorvoeren.
Het is gewoon een wensenlijst van The Heritage Foundation. Een deel daarvan past prima bij Trump, een deel ook niet (bv ten aanzien van abortus).quote:Op donderdag 3 april 2025 06:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat past volgens jou niet in zijn straatje?
En voor iemand die niets te maken heeft met project 2025 vinkt hij wel mooi de lijst van dat project af.
De naam is natuurlijk ook toevallig.
En meerdere leden van de project 2025 zitten in de Trump regering.
Ook louter toeval.
Het is mij niet eens duidelijk wat jij nu probeert te zeggen, maar aangezien ik vermoed dat het niets met Tesla te maken heeft: laat maar.quote:Op donderdag 3 april 2025 06:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed weet hij daarmee impliceerde.
quote:
Vandaar dat meerdere leden van die stichting nu in de regering zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon een wensenlijst van The Heritage Foundation. Een deel daarvan past prima bij Trump, een deel ook niet (bv ten aanzien van abortus).
Maar goed, zullen we het weer eens over Tesla gaan hebben hier?
Dat ligt dan toch echt aan jou.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is mij niet eens duidelijk wat jij nu probeert te zeggen, maar aangezien ik vermoed dat het niets met Tesla te maken heeft: laat maar.
Klopt.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou.
Als jij daar beter door slaapt, prima. Ik zie de relevantie nietzquote:Op donderdag 3 april 2025 11:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jou.
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je ontwijkt de duidelijke plakproblemen van die Tesla’s.
https://www.motorsafety.org/bmw-x6-rear-spoiler-could-detach/quote:BMW X6 Rear Spoiler Could Detach
February 19, 2020 Marshall Earley BMW Recalls
Laguna Hills, CA – February 6, 2020 – Rear spoilers on certain 2020 BMW vehicles may detach while in operation, creating a road hazard and increased risk of crash.
The total number of affected vehicles is 166,196.
The defect
BMW of North America, LLC (BMW) is recalling 2020 X6 sDrive 40i, X6 xDrive 40i, and X6 xDrive 50i vehicles whose rear spoilers may detach during operation and create higher risks of vehicle crashes.
On January, 15, 2020 a loose rear spoiler was noticed during BMW X6 vehicle assembly. BMW contacted the supplier of the spoilers and performed a visual examination on the remaining vehicles in assembly.
The examination revealed that many of the spoilers placed on the vehicle were not applied with uniform adhesive.
Records provided by the spoiler supplier revealed that there was a period in the production process where the application of the adhesive to the spoiler deviated from the normal specified process.
Continued testing on February 2, revealed that the rear spoiler could detach from the vehicles at high speeds. By February 12, 2020, BMW decided to release a safety recall for the certain X6 vehicle models.
The solution
All BMW X6 vehicle owners will be notified by First Class mail beginning April 13, 2020. To perform the proper remedy affected vehicle owners must bring their vehicle into any authorized BMW center where they can assess the spoiler and replace it with adequate adhesive if necessary.
This repair will be free of charge.
Geen in Amerika in elkaar geprutste BMW kopen.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
[..]
https://www.motorsafety.org/bmw-x6-rear-spoiler-could-detach/
Kutkwaliteit die BMWs, daar staan ze om bekend. En dat voor een auto die tussen de 75 en 95k kost! Hahahaha en onderdelen lijmen, dat doet verder geen enkele andere autofabrikant.
Productiemethode en kwaliteitscontrole zijn (als het goed is) nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geen in Amerika in elkaar geprutste BMW kopen.
Het is geen afleiding, beste kerel. Er wordt hier smalend gelachen om het feit dat er bepaalde onderdelen bij Tesla worden gelijmd met problemen tot gevolg, alsof dat uniek is voor ze en bij andere fabrikanten niet voorkomt. Dat is slechts het punt.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:40 schreef Basp1 het volgende:
Misschien kunnen mensen die Musk als goed zien nog wel meer autofabrikanten vinden die foutjes maken, en het hier als doorzichtige afleiding voor de huidige Tesla problemen blijven posten....
Met de Amerikaanse management uitknijp en winstmaximalisatie mentaliteit is dat natuurlijk maar de vraag. Zoals we ook duidelijk bij Boeing zien dat in de afgelopen 15 jaar korte termijn aandeel waarde boven kwaliteitscontrole kwam te staan.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Productiemethode en kwaliteitscontrole zijn (als het goed is) nagenoeg hetzelfde.
BMW bepaalt gewoon vanuit Duitsland de productiemethoden en kwaliteitsnormen. Er vinden ook audits plaats. Logisch ook, je wilt niet dat een buitenlandse tak je naam te grabbel gooit door hetzelfde product in een kutkwaliteit af te leveren.quote:Op donderdag 3 april 2025 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met de Amerikaanse management uitknijp en winstmaximalisatie mentaliteit is dat natuurlijk maar de vraag. Zoals we ook duidelijk bij Boeing zien dat in de afgelopen 15 jaar korte termijn aandeel waarde boven kwaliteitscontrole kwam te staan.
Tesla schaamte die bestaat niet.quote:Opvallender is wat er bij de elektrische occasions gebeurde, want waar Tesla in de nieuwverkopen een flinke dreun kreeg, was het bij occasions nog altijd veruit het populairst. De Tesla Model 3 ging met 19,1 procent marktaandeel fier aan kop bij de elektrische occasions. Daarmee blijkt wel dat het negatieve sentiment rond het merk vanwege topman Elon Musk heel wat occasionkopers niet hinderden op weg naar een tweedehands Tesla. Daarbij hoort wel de kanttekening dat de Tesla Model 3 op de occasionmarkt nu ineens enorm breed (en relatief goedkoop) vertegenwoordigd is, omdat er een gigantische stroom eind 2019 zakelijk geregistreerde exemplaren op de markt is gekomen.
Leuk deze halve statistiekenquote:Op donderdag 3 april 2025 15:58 schreef epicbeardman het volgende:
Al dat negatieve nieuws terwijl 1 Model 3 bijna 20% van de occasion Nederlandse EV markt pakt
Meest geregistreerde EV-modellen (Q1 2025)
Tesla Model 3 – 4.158 registraties, ca. 19,1% marktaandeel
Audi e-tron – 1.226 registraties, ca. 5,6% marktaandeel
Volkswagen ID.3 – 777 registraties, ca. 3,6% marktaandeel
Kia Niro – 737 registraties, ca. 3,4% marktaandeel
Hyundai Kona – 728 registraties, ca. 3,3% marktaandeel
https://mijn.bovag.nl/act(...)eerste-kwartaal-2025
[..]
Tesla schaamte die bestaat niet.
Waar ik dan wel benieuwd naar ben, waarom dit marktaandeel? Nu wordt een deel al in de tekst vermeld, aflopende leasecontracten. Maar ik ben dan ook wel benieuwd naar de verkoopprijs en of dit enigszins ook overeenkomt met de marktwaarde.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Echt een oprechte vraag: wat is er half aan deze statistieken?
Zeker, dat is relevant. Het ging mij meer om de opmerking dat 'Tesla-schaamte' niet bestaat, dat lijken deze cijfers dan wel aan te tonen. Nu kun je nog dieper gaan en betogen dat geld voor occassion niet meer in de zak van Musk terecht komt en dus niks zegt over de 'steun' die nog over is voor het merk, feit blijft dat het nog steeds Tesla's zijn die door mensen worden aangeschaft.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waar ik dan wel benieuwd naar ben, waarom dit marktaandeel? Nu wordt een deel al in de tekst vermeld, aflopende leasecontracten. Maar ik ben dan ook wel benieuwd naar de verkoopprijs en of dit enigszins ook overeenkomt met de marktwaarde.
Wellicht komt het doordat Tesla bezitters uit schaamte hun auto verkopen, en Maga liefhebbers die voorheen altijd een stinkende diesel kochten nu voor een Tesla gaan.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zeker, dat is relevant. Het ging mij meer om de opmerking dat 'Tesla-schaamte' niet bestaat, dat lijken deze cijfers dan wel aan te tonen. Nu kun je nog dieper gaan en betogen dat geld voor occassion niet meer in de zak van Musk terecht komt en dus niks zegt over de 'steun' die nog over is voor het merk, feit blijft dat het nog steeds Tesla's zijn die door mensen worden aangeschaft.
Bij aflopende leasecontracten speelt dat natuurlijk geen enkele rol.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wellicht komt het doordat Tesla bezitters uit schaamte hun auto verkopen, en Maga liefhebbers die voorheen altijd een stinkende diesel kochten nu voor een Tesla gaan.
Of jij denkt dat het interwebs een weerspiegeling is van de samenleving wat het duidelijk niet is(wees gerust, je bent niet de enige, zagen we wel met Trump vs Kamala)quote:Op donderdag 3 april 2025 17:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wellicht komt het doordat Tesla bezitters uit schaamte hun auto verkopen, en Maga liefhebbers die voorheen altijd een stinkende diesel kochten nu voor een Tesla gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |