Ook wel weer zonde.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
En nu weigert Schoof weer naar het debat te komen.
Hij laat het Faber oplossen.
Tsjah wat moet hij anders? Het is een "volwassen" vrouw, nota bene een minister.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
Hij moest zelfs dat briefje voor/met haar opstellen.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tsjah wat moet hij anders? Het is een "volwassen" vrouw, nota bene een minister.
Hij hoeft haar toch niet te verdedigen/kastagnes uit het vuur te halen.
Als de kamer er klaar mee is dan dienen ze maar een motie van wantrouwen in.
Die moeten gewoon het algehele huftergedrag van Faber breed uitmeten.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vraag mij sterk af wat de oppositie heeft aan om de paar dagen herhalen dat we “door de morele ondergrens” gezakt zijn.
Deze vrouw heeft toch helemaal geen leidinggevende capaciteitenquote:Op woensdag 2 april 2025 00:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat heeft het voor zin om een minister te hebben die zo weinig zelfstandig kan opereren? Die kan je net zo goed wegsturen.
Ook dat is voorspelbaar.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
Dat Schoof niks te zeggen heeft over Faber is inmiddels wel duidelijk. Van der Plas laat haar belangrijkste minister onder curatele zetten met een ministeriėle raad, Wilders heeft daar duidelijk geen zin in. Faber weg is PVV uit de coalitie.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik snap heel goed dat Schoof wel een beetje klaar is iedere keer de rommel van Faber te moeten opruimen. Echter, in deze is hij ook de ezel die maar tegen dezelfde rots blijft aanrennen door geen maatregelen te treffen, want morgen, of over een week of over een maand staat ze weer op een ander dossier te hakkelen en gaat ze (wederom) af als een gieter.
Omdat de coalitie het al lang prima vindt. Geen nood voor Schoof. Faber overleeft het wel.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:59 schreef capricia het volgende:
Het constant herhalen dat we "door de morele ondergrens" zijn gezakt, speelt populisten alleen maar in de kaart. Ze gedijen op chaos, wantrouwen en culturele oorlogen. Elke aanval wordt geframed als een aanval op "het volk", waardoor ze zich nog sterker kunnen profileren als underdog.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die moeten gewoon het algehele huftergedrag van Faber breed uitmeten.
In een ding is Faber juist fantastisch. Ze is een van de weinige PVV'ers die niet de schijnt probeert op te houden een salonfahig persoon te zijn. Dus hoe vaker de ware aard van die partij in beeld komt, hoe beter.
Alleen als 1 van de coalitiepartijen wil dat hij moet laten komen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
Schoof zit achter zijn beeldscherm en denkt "PFFFFFFFFFFFFFFFFFT kut, moet ik alsnog komen".
Een premier die weigert te komen als het over eenheid van kabinetsbeleid gaat nadat een bewindspersoon zelf zegt dat er geen eenheid van kabinetsbeleid is, dat is geen kleine zaak.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:27 schreef StephanL het volgende:
Oppositie maakt het weer groter dan het is.
Haha ja hier ookquote:Op woensdag 2 april 2025 10:15 schreef Hexagon het volgende:
Fijn dat ze dat debat op een thuiswerkdag plannen. Kan ik mooi code schrijven en luisteren naar clowntje Faber.
Hopelijk geen collega's die ineens meetings inschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |