Eigenlijk een uitgelezen kans voor Geert om een capabel persoon op de plek van Faber neer te zetten.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:05 schreef Hanca het volgende:
De uitslag van de stemming over de nog in te dienen motie is voor het debat al bekend, Faber mag zoals verwacht blijven: https://www.ad.nl/politie(...)ze-blijven~aa69992f/
Hij heeft geen capabele mensen, daarom zit deze troebel er. Faber is zijn protegé, zijn vertrouweling. Zij was nummer twee op zijn waarschijnlijk twee persoons tellende lijst. De nummer één was een vermoedelijke informant van Mossad, Markuszower.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk een uitgelezen kans voor Geert om een capabel persoon op de plek van Faber neer te zetten.
Kabinet laten vallen en alle prutsers van PVV, BBB en toch ook NSC weg, bedoel je? Dat lijkt me de enige manier om capabele mensen te krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk een uitgelezen kans voor Geert om een capabel persoon op de plek van Faber neer te zetten.
Maar dit ging toch altijd gebeuren? Ik snap niet dat er iemand ooit iets anders verwachtte.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:05 schreef Hanca het volgende:
De uitslag van de stemming over de nog in te dienen motie is voor het debat al bekend, Faber mag zoals verwacht blijven: https://www.ad.nl/politie(...)ze-blijven~aa69992f/
Misschien moeten veel van die kiezers ook eens hun eigen rol daarin eens kritisch bekijken. Daar ontbreekt het vaak ook nogal aan.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:18 schreef Janneke141 het volgende:
en het vertrouwen in de politiek toch zo gedaald is.
Natuurlijk werd dat verwacht door iedereen, maar de coalitiepartijen hebben het nu ook vast bevestigd. Die eisen dus zelfs geen excuses meer, oid.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dit ging toch altijd gebeuren? Ik snap niet dat er iemand ooit iets anders verwachtte.
Faber heeft vanaf nu carte blanche. Het maakt niet meer uit wat voor gekkigheid ze uithaalt, ze wordt toch niet weggestuurd. En ondertussen vragen ze zich in Den Haag af hoe het komt dat de geloofwaardigheid van, en het vertrouwen in de politiek toch zo gedaald is.
Vertrouwen in de politiek daalt niet omdat Faber geen lintjes signeert. Vertrouwen daalt omdat Faber haar beleid niet ten uitvoer kan brengen door systemisch antagonisme.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Natuurlijk werd dat verwacht door iedereen, maar de coalitiepartijen hebben het nu ook vast bevestigd. Die eisen dus zelfs geen excuses meer, oid.
Ik vraag me sterk af of de PVV nou echt garen spint bij dit huftergedrag van Faber. De hardcore achterban zal het fantasisch vinden, maar die hadden ze toch al. Maar het brengt de PVV vooral weer in isolatie.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:36 schreef KaheemSaid het volgende:
En ondertussen heeft iedereen het weer dagen lang over de PVV die enorm de wind tegen had. Ik snap dat het enorm moeilijk is om niet in te gaan op trollen, maar dit is toch gewoon een tekortkoming in onze politiek waardoor populisten altijd de aandacht kunnen trekken en martelaarschap kunnen pakken van”zie je wel links wil niks, zie je wel Bontebal is een statushouderknuffelaar”.
Terwijl we ondertussen zien dat die extreem linkse van der Burg, die migrantenlover, dat die wel succes boekt met zijn in 2023 ingegane strengere selectiecriteria.
Eigenlijk moet heel de oppositie ook ophouden met het voeden van de trollen. Iedereen die het wil horen weten nu wel dat PVV bestaat uit geteisem. Met deze hele culture war werk je alleen jezelf tegen.
Je bedoelt door het totaal falen van het verzinnen van uitvoerbaar beleid wat ook nog enige gewenste effecten heeft?quote:Op woensdag 2 april 2025 08:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertrouwen in de politiek daalt niet omdat Faber geen lintjes signeert. Vertrouwen daalt omdat Faber haar beleid niet ten uitvoer kan brengen door systemisch antagonisme.
Ze kan haar beleid niet ten uitvoer brengen omdat ze het te druk heeft met clowntje spelen.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vertrouwen in de politiek daalt niet omdat Faber geen lintjes signeert. Vertrouwen daalt omdat Faber haar beleid niet ten uitvoer kan brengen door systemisch antagonisme.
Een minister hoeft niet zo veel, haar ambtenaren moeten adviseren welk beleid te maken die uiteindelijk leidt tot een lagere instroom. Maar dat gebeurt allemaal niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze kan haar beleid niet ten uitvoer brengen omdat ze het te druk heeft met clowntje spelen.
Ze produceert geen inhoud. En ze communiceert schijnbaar nauwelijks met haar ambtenaren, als we alle berichten in de media moeten geloven.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een minister hoeft niet zo veel, haar ambtenaren moeten adviseren welk beleid te maken die uiteindelijk leidt tot een lagere instroom. Maar dat gebeurt allemaal niet.
Dat ze geen PR topper is, is mij wel duidelijk. Maar het gaat mij erom dat zij in staat wordt gesteld om inhoud te produceren.
Er is gewoon een meerderheid aan partijen die een strenger asielbeleid wil. Dus aan Faber om met deugdelijke wetgeving te komen waarmee aan die meerderheid tegemoet wordt gekomen.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een minister hoeft niet zo veel, haar ambtenaren moeten adviseren welk beleid te maken die uiteindelijk leidt tot een lagere instroom. Maar dat gebeurt allemaal niet.
Dat ze geen PR topper is, is mij wel duidelijk. Maar het gaat mij erom dat zij in staat wordt gesteld om inhoud te produceren.
Al worden de linkse partijen collectief gereduceerd tot 1 zetel in beide kamers, dan nog is het 'de schuld van links' dat dit soort incompetente prutsers niets voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:54 schreef Hanca het volgende:
Ja, je moet echt wel extreem je best doen om met een ruime meerderheid van PVV, VVD, BBB, NSC, CDA, SGP, FvD en JA21 het niet voor elkaar te krijgen strenger migratiebeleid door beide kamers te krijgen. Dat het Wilders is gelukt iemand te vinden die dat voor elkaar krijgt is eigenlijk wel heel erg bijzonder.
Ach dat is ook niet erg, zolang dat soort hooligans maar politiek worden geisoleerd.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al worden de linkse partijen collectief gereduceerd tot 1 zetel in beide kamers, dan nog is het 'de schuld van links' dat dit soort incompetente prutsers niets voor elkaar krijgen.
Ik vraag mij sterk af wat de oppositie heeft aan om de paar dagen herhalen dat we “door de morele ondergrens” gezakt zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of de PVV nou echt garen spint bij dit huftergedrag van Faber. De hardcore achterban zal het fantasisch vinden, maar die hadden ze toch al. Maar het brengt de PVV vooral weer in isolatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |