Echt?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
The final countdown schalt door de loods
Ik dacht een ondertiteling te ervaren.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit te fantaseren
Das niks joh bij deze bedragen die ze nu hebben.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
1000 PP verdienen of 1000 PP verliezen![]()
Idem, maar het lied ken ik onderhand wel door Jordyquote:
De zanger van deze songquote:Op maandag 31 maart 2025 16:02 schreef kater1 het volgende:
Iemand enig idee wie dit is? Edit: Oh dingest. Nog steeds geen idee.
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:04 schreef kater1 het volgende:
Sjeej ik zit te kijken waar de rest staat. Maar er zijn nog maar 4 bewoners....
Oh, Mattheus (en Jeff?) hebben blijkbaar deze song geïntroduceerd in het huis.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus is fan van kleine John.
Dus die is nu wat lyrisch
Ze hebben er ook van alles doorgedaan wat niet op het recept stond.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy proeft de tomatensaus...hij vindt het niet lekker geloof ik
Niet vies maar geen bologneze saus
Ik heb de streams aan en toch dit gemistquote:Op maandag 31 maart 2025 16:07 schreef spapaars het volgende:
Freeze
https://streamable.com/wv2fnz
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de streams aan en toch dit gemist
Jordy ziet wel het verschil in gedrag naar hem en haar geflirt met Mattie. Hij is niet dom en weet wel dat zij niet voor hem valt en houdt zijn hoofd koel.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:15 schreef Linnied het volgende:
Ik ben geen Jordy fan, ook geen Jordy hater, maar wat ik wel waardeer in hem is dat ie totaal niet zwicht voor jolien d'r geplukt en geknuffel. Prinsesje ligt weer volgeplamuurd naast hem.
Hij blijft zo nuchter. Kan me voorstellen dat iemand die onzeker is door pestverleden en nog nooit een vriendin heeft gehad toch wel snel voor dat gedrag van Jolien zou zwichten (ik zeg niet dat zij belang bij hem heeft he.. maar ze gedraagt zich overal zo wulps)
Jordy is alleen maar ik, ik, ik, ik. Dit zijn niet mijn woorden voor alle duidelijkheid.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy ziet wel het verschil in gedrag naar hem en haar geflirt met Mattie. Hij is niet dom en weet wel dat zij niet voor hem valt en houdt zijn hoofd koel.
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:24 schreef spapaars het volgende:
Het zijn die gelakte nagels waardoor het niet is wat het lijkt
[ afbeelding ]
ik ben ook zeker geen Jordy fan,maar niet elke man valt voor dit soort vrouwen....de wat slimmere man zeker niet... hier weten ze haar gedrag goed te beschrijven. bij mij thuis bedoel ikquote:Op maandag 31 maart 2025 16:15 schreef Linnied het volgende:
Ik ben geen Jordy fan, ook geen Jordy hater, maar wat ik wel waardeer in hem is dat ie totaal niet zwicht voor jolien d'r geplukt en geknuffel. Prinsesje ligt weer volgeplamuurd naast hem.
Hij blijft zo nuchter. Kan me voorstellen dat iemand die onzeker is door pestverleden en nog nooit een vriendin heeft gehad toch wel snel voor dat gedrag van Jolien zou zwichten (ik zeg niet dat zij belang bij hem heeft he.. maar ze gedraagt zich overal zo wulps)
Ik heb verdorie de streams aan, maar omdat het zo saai is let ik er niet goed op.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:02 schreef Ireth het volgende:
BB roept
SM voor Sharice, ¤3500 verdiend. Veel woorden moeten laten zeggen door medebewoners.
David S en Axel waren in de PR en Sharice heeft ze "gesproken" vanuit de DBK. Met hun de woorden bepaald geloof ik.
De ideale schoondochter voor haar gelijke.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
wel jammer anders hadden we iets kunnen insinueren
Jij typt ze hier toch?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:24 schreef czvt het volgende:
[..]
Jordy is alleen maar ik, ik, ik, ik. Dit zijn niet mijn woorden voor alle duidelijkheid.
Klopt maar is een kopij van wat de bewoners hebben gezegd maar dat had je natuurlijk kunnen weten.quote:
Ik begrijp de de context niet onder de quote maar laat maar.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:36 schreef czvt het volgende:
[..]
Klopt maar is een kopij van wat de bewoners hebben gezegd maar dat had je natuurlijk kunnen weten.
Nee, daar moet ik je teleurstellen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb verdorie de streams aan, maar omdat het zo saai is let ik er niet goed op.
Dit dus ook gemist
@:Spapaars heb je hier ook een opname van toevallig
Ze vertelde vanmorgen dat elsa de datum had verraden van de finalequote:Op maandag 31 maart 2025 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Charice zegt dat het duidleijk dat iedereen is geinstrueerd om niks tegen ze te zeggen. Ze doelt op haar stiefpapa maar ik denk ook op Elsa. Die was daar overigens heel goed in. Die liet niks los.Dat zal met haar werk te maken kunnen hebben.
Ik denk dat elk van de andere bewoners het toch niet zouden kunnen laten om iets door te laten schemeren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf maar niet van hoe je het interpreteert. Sorry.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:42 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik begrijp de de context niet onder de quote maar laat maar.
nu nog leren lezen...quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf maar niet van hoe je het interpreteert. Sorry.
Ik heb bij communicatietrainingen altijd geleerd dat de verzender verantwoordelijk is om te zorgen dat de boodschap correct over komt. De ontvanger kan namelijk niet ruiken hoe je iets bedoelt.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf maar niet van hoe je het interpreteert. Sorry.
quote:
quote:
quote:
Zo is het wel weer genoeg, dit heeft niets meer met de streams te makenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb bij communicatietrainingen altijd geleerd dat de verzender verantwoordelijk is om te zorgen dat de boodschap correct over komt. De ontvanger kan namelijk niet ruiken hoe je iets bedoelt.
Het lijkt mij toch dat ze op een gegeven moment wel uitgepraat zijn, ze beleven daar niets.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef Ireth het volgende:
"Stop waar je mee bezig bent!"![]()
Ze schrokken zich de tandjes![]()
Ze lagen stil met hun ogen dicht... volgens Jolien moeten ze praten en mogen ze niet stil zijn.
Ze zal dat moment bedoelen dat Elsa vertelde dat ze ging reizen en 4 april vertrekt.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen dat elsa de datum had verraden van de finale
Volledig mee akkoord. Vorige edities werd dit gedaan. Waarom nu niet?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:59 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Mattheus doen wat BB zegt en kletsen gezellig en Jordy en Jolien die blijven stil en slapen. Die mogen wel een geldboete krijgen vind ik.
"Dit jaar is alles anders!"quote:Op maandag 31 maart 2025 17:00 schreef czvt het volgende:
[..]
Volledig mee akkoord. Vorige edities werd dit gedaan. Waarom nu niet?
Hommeltjes zijn liefquote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus bang voor een hommel.
Nou zijn die best dik en zoemen heel hard en hebben harige pootjes. Ik ren ook weg
Niks te bespreken, niks te doen. Dus de febo mag niet klagen naar moet zelf maar eens in actie komen. Laat ze desnoods die hele hut schoonmaken.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar moeten ze nog de hele dag met elkaar over praten, je bent na 3 maand wel een keer uitgepraat. Ik denk ook dat ze een beetje in spanning zitten wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Vindt haar steeds vervelender wordenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:32 schreef Ireth het volgende:
Jolien wil ff van matti horen dat ze leuk is...
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de ontvanger dan een analfabeet moet zijn of is je training nog niet voltooid. Ik heb ook meerdere trainingen mogen doormaken gedurende jaren maar deze uitspraak is mij onbekend.
Hoi nu eens op met wat jij of je familie allemaal gedaan hebbenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:27 schreef czvt het volgende:
[..]
Na 35 jaar getrouwd te zijn zijn wij nog steeds niet uitgepraat. En u?
Niemand die het weet?quote:
U kijkt wederom naar mij maar kijk en lees wat anderen schrijven. Dit is arroganter dan wat ik schrijf. Wat wil je dat ik doe zoals iedereen ondertitelen wat de streams tonen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoi nu eens op met wat jij of je familie allemaal gedaan hebben
DIt heeft wederom niets met de streams te maken.
Ja raar, zoiets moet toch opgevallen zijn. Er zijn genoeg users in CoS.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niemand die het weet?
Ik ben gisteravond wakker gebleven tot ze in bed lagen en toen zag ik daar niets over.
Net hele CoS van vanochtend doorgelezen en pas om 12u19 maakt @:Joyce-43 er een terloopse melding over.
Wat ik wel zag: Rond 13u werd Jolien door Sharice verzorgd (zalfje en wikkel rond). En een paar uur later zag ik Jolien terug een heel dikke laag groenachtige zalf op haar vinger doen en de wikkel er weer over. Maar er werd niet gesproken over hoe dat zo kwam.
Misschien weet Joyce of iemand anders die er rond de middag was, wat er gebeurde?
Wij zitten hier niet om te beoordelen wat andere schrijven. Het gaat er over wat er op de streams te zien is.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:56 schreef czvt het volgende:
[..]
U kijkt wederom naar mij maar kijk en lees wat anderen schrijven. Dit is arroganter dan wat ik schrijf. Wat wil je dat ik doe zoals iedereen ondertitelen wat de streams tonen?
Ik probeer te antwoorden en te reageren op wat anderen al dan niet terecht objectief observeren. De hardcore fans durven nogal wat schrijven en claimen dat in fel contrast staat met de realiteit. Maar ja zij hebben de ervaring en intellect om dit ongestoord te doen.
Mssn tijdens een game gebeurd, volgens mijn weten heeft niemand iets gezien. Tis dus onduidelijk, heb streams met geluid aanstaan, maar ook niets gehoord.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:59 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja raar, zoiets moet toch opgevallen zijn. Er zijn genoeg users in CoS.
Maar heb het idee dat velen geen beeld en/of geluid aan hebben
Dan wachten we netjes tot Sharice weer een verbinding gaat doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn tijdens een game gebeurd, volgens mijn weten heeft niemand iets gezien. Tis dus onduidelijk, heb streams met geluid aanstaan, maar ook niets gehoord.
En wat daar gebeurt is exclusief voor de tv-uitzending.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn tijdens een game gebeurd, volgens mijn weten heeft niemand iets gezien. Tis dus onduidelijk, heb streams met geluid aanstaan, maar ook niets gehoord.
wat ik weet werd ze er wakker en begon ze gelijk erover dat het nog zeer deed en Sharice vroeg iets aan der en toen zei Jolien alleen als ik hem buig doet het nog erg zeer, mijn vermoeden is dat denk gisteren met sporten is gebeurd ofzo verder zou ik het niet weten maar na wakker worden begon ze er meteen overquote:Op maandag 31 maart 2025 17:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niemand die het weet?
Ik ben gisteravond wakker gebleven tot ze in bed lagen en toen zag ik daar niets over.
Net hele CoS van vanochtend doorgelezen en pas om 12u19 maakt @:Joyce-43 er een terloopse melding over.
Wat ik wel zag: Rond 13u werd Jolien door Sharice verzorgd (zalfje en wikkel rond). En een paar uur later zag ik Jolien terug een heel dikke laag groenachtige zalf op haar vinger doen en de wikkel er weer over. Maar er werd niet gesproken over hoe dat zo kwam.
Misschien weet Joyce of iemand anders die er rond de middag was, wat er gebeurde?
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik weet werd ze er wakker en begon ze gelijk erover dat het nog zeer deed en Sharice vroeg iets aan der en toen zei Jolien alleen als ik hem buig doet het nog erg zeer, mijn vermoeden is dat denk gisteren met sporten is gebeurd ofzo verder zou ik het niet weten maar na wakker worden begon ze er meteen over
Nou, van dat goede voornemen van haar om deze laatste week dagelijks te sporten, zal dan ook niets meer van in huis komen? 1x 10 minuten gesport en "geblesseerd"!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik weet werd ze er wakker en begon ze gelijk erover dat het nog zeer deed en Sharice vroeg iets aan der en toen zei Jolien alleen als ik hem buig doet het nog erg zeer, mijn vermoeden is dat denk gisteren met sporten is gebeurd ofzo verder zou ik het niet weten maar na wakker worden begon ze er meteen over
of het was juist een hint om te zeggen dat het op 4 april wasquote:Op maandag 31 maart 2025 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zal dat moment bedoelen dat Elsa vertelde dat ze ging reizen en 4 april vertrekt.
Toen zeiden de bewoners: wat? ben je dan niet bij de finale?
En Elsa: ckjjnfkm,dfuuuh uuuh ik zeg alleen dat ik 4 april ga reizen.
Ze wisten het zelf al wel zo een beetje.
Nu ik dit zo schrijf: misschien is Elsa een tijdje bij ze in het huis geweest omdat zij echt 4 april vertrekt en dus niet bij de finale kan zijn.
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, van dat goede voornemen van haar om deze laatste week dagelijks te sporten, zal dan ook niets meer van in huis komen? 1x 10 minuten gesport en "geblesseerd"!
Hoezo is dat Elsa haar schuld?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:34 schreef Folies het volgende:
Bedankt Elsa, voor de aangebakken spaghettie, zegt Mathheus. Het stinkt als de ziekte.
Ze hadden een vaatwasmachine moeten krijgen. Als is dat mmet 4 natuurlijk ook niet meer nodig.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
evn vraagje he als ik afwas spoel ik van te voren eerst af, heb ik hun daar nog geen 1x zien doen gedurende heel BB
Elsa had het er gisteren al over dat het onderin de pan zat vastgekoekt.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hoezo is dat Elsa haar schuld?
Zij hebben toch net zelf die pan terug op het vuur gezet om op te warmen - en duidelijk laten aanbranden...
Ah, dat had ik gemist.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Elsa had het er gisteren al over dat het onderin de pan zat vastgekoekt.
amen (dankwoord)quote:Op maandag 31 maart 2025 18:36 schreef czvt het volgende:
[..]
En ze doet het weer. Vrije meningsuiting gecensureerd. Ik zie wat ik zie en niet wat anderen willen dat ik zie.
Toen ze buiten de afwas moesten doen heb ik ze dat wel geregeld zien doen, binnen eigenlijk nooit op gelet.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
evn vraagje he als ik afwas spoel ik van te voren eerst af, heb ik hun daar nog geen 1x zien doen gedurende heel BB
ik denk dat Sharice daadwerkelijk zo isquote:Op maandag 31 maart 2025 19:07 schreef humpty het volgende:
Of sharice praat je de oren van de kop
of ze is heel stil
Heel lief of
heel gemeen
Altijd uitersten ...ik denk heel vaak
Wil de echte Sharice nu opstaan?
Zie ik daar nou Pootje staan.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy droomt nog wat van de campertrip met mattie
[ afbeelding ]
Altijd gezellig om over te fantaseren en te kletsen. Verder zijn ze ook wel uitgeluldquote:Op maandag 31 maart 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy droomt nog wat van de campertrip met mattie
[ afbeelding ]
Nah die donkere kant van haar is verschrikkelijk...mijn mening danquote:Op maandag 31 maart 2025 19:16 schreef Folies het volgende:
Al met al kan ik beide kanten van Sharice wel waarderen.
nou ook niet hoor ze gooide toen sop in een vieze pan daar deden ze heet water in en gingen zo afwassen, daarna nam persoon 2 het over om het sop eraf te spoelen met koud water en dan werd het gedroogdquote:Op maandag 31 maart 2025 18:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ze buiten de afwas moesten doen heb ik ze dat wel geregeld zien doen, binnen eigenlijk nooit op gelet.
Was altijd al (anders kan ik het niet volgen als dove)quote:Op maandag 31 maart 2025 19:04 schreef Adat231 het volgende:
Heb opeens ondertiteling bij de live stream. Haddden ze dat niet tijdens pootjes verblijf kunnen doen?
ik probeer het in te stellen maar het werkt nietquote:Op maandag 31 maart 2025 19:28 schreef latevogel het volgende:
[..]
Was altijd al (anders kan ik het niet volgen als dove)
wilde het net zeggen hahaquote:Op maandag 31 maart 2025 19:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Goodybag maken. Dus ieder 1.
Komende 10 minuten hebben we wat te zien.
Afstandbediening van je tv en dan bij instellingenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik probeer het in te stellen maar het werkt niet
hmmm volgens mij is er van alles mee gegaan met de afvallersquote:Op maandag 31 maart 2025 19:34 schreef BigBreg83 het volgende:
Oooh!!! Ze.mochten toch niks zelf houden zegt BB
nou BB kan nooit weten v an alles wat Jordy enzo heeftquote:Op maandag 31 maart 2025 19:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Wel raar dat ze hun eigen spullen erin moeten doen. Die wilde ze zelf mee naar huis nemen.
ja ik zou zeker nog wat ahcter houdenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm volgens mij is er van alles mee gegaan met de afvallers
Ook kwa game shangers?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm volgens mij is er van alles mee gegaan met de afvallers
ik weet zeker dat er van alles in koffers is verdwenenquote:
ja geloof dat het die isquote:Op maandag 31 maart 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Sharice wil haar trui strijken om mee te geven. BB verstond het niet![]()
Is het de plotwist trui?
quote:Op maandag 31 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er van alles in koffers is verdwenen
milena haar tiktok filmpjes doen dat ondersteunen
ik ga zo weer even proberen deed net via videolandquote:Op maandag 31 maart 2025 19:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
Afstandbediening van je tv en dan bij instellingen
En terecht is toch zondrquote:Op maandag 31 maart 2025 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
In de dbk mogen ze een boodschap schrijven voor erbij
Jordy: IK WIL ALLES TERUG
disclaimer garpje![]()
Jordy stopt erin:
alle gamechangers
bril
vrijstelling van finaleweek
nominatietarget
Ja echt!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:42 schreef latevogel het volgende:
Wat een onzin dat ze die eigen spulletjes niet mogen houden zoals de camechanger en sleutel
de rest heeft wel alles mee mogen neemenenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja echt!
Vind heel normaal dat ze wat kleine aandenkens zouden willen meenemen en bijhouden. Heeft voor niemand anders dan hun enige waarde of betekenis.
ja die gaat ze doenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Sharice wil haar trui strijken om mee te geven. BB verstond het niet![]()
Is het de plotwist trui?
ja houd hij toch iets achter, ja zou ik ook doen is ieder jaar nog gebeurd dan iedereen dingen meeneemtquote:Op maandag 31 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
jordy had ook nog geld in de la liggen
en zegt
voor de rest heb ik ook echt niks
jawelluh
jordy is wel een hebberdquote:Op maandag 31 maart 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja houd hij toch iets achter, ja zou ik ook doen is ieder jaar nog gebeurd dan iedereen dingen meeneemt
Zo helemaal geweldig zijn!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:47 schreef C.A.I het volgende:
Na afloop blijkt dat ze in de live show hun beste fan zelf zijn en krijgen als dank hun eigen goodybag weer terug 😀
wat dat ze alles weg meoten geven ? ik vind dat wel zonde is toch herinnering voor hunquote:
Onzin bij de andere komt ook genoeg uit de tassen!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd
hebben we net kunnen zien
quote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd persoon die graag herinneringen verzameld![]()
ik vind het geen onzinquote:Op maandag 31 maart 2025 19:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
Onzin bij de andere komt ook genoeg uit de tassen!
Onzin bij de andere komt ook genoeg uit de tassen!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd
Never! Dat ik dat zou doenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Ze zouden nog die tickets naar de halve finale/finale mee kunnen geven
proestquote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef Ireth het volgende:
Beetje lullig, de eerdere afvallers hebben van alles meegenomen![]()
Ik denk hoop dat jordi zijn moeder wel zal bieden om te zorgen dat ie alles weer terug krijgt
ik zou ook zo wezen spijt me zeer ik ben ook van de herinneringenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd
quote:Op maandag 31 maart 2025 19:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou ook zo wezen spijt me zeer ik ben ook van de herinneringen
Schei toch uit het zijn aandenkens die voor hen veel waarde hebbenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd
😂 😂 😂 😂 Ja dat zou pas een goeie zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 19:55 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Ik zou peter in een tasje proppen... die heeft toch geen nut gehad
mag ik posten wat ik wilquote:Op maandag 31 maart 2025 19:56 schreef latevogel het volgende:
[..]
Schei toch uit het zijn aandenkens die voor hen veel waarde hebben
Ik zag dat ze er nog een boel tussen de stranden deed🙃😄quote:Op maandag 31 maart 2025 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien doet al die geld tickets erin nou ja echt stom hoor houd zelf ook wat muts
aan me nooit niequote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef engine het volgende:
Ze zouden nog die tickets naar de halve finale/finale mee kunnen geven
waar kan je je eigen ervoor opgevenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:53 schreef Ireth het volgende:
Beetje lullig, de eerdere afvallers hebben van alles meegenomen![]()
Ik denk hoop dat jordi zijn moeder wel zal bieden om te zorgen dat ie alles weer terug krijgt
not mequote:Op maandag 31 maart 2025 20:00 schreef Folies het volgende:
Denk dat er hier best wel wat mensen zitten die een onderbroek van Mattheus zouden willen.
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:02 schreef engine het volgende:
Als ik Jolien was zou ik die spullen van Jeffrey er ook bij doen. Je kunt er maar vanaf zijn.
zou ik ook wel willen wetenquote:
zie niet veel van haarquote:
goed ideequote:Op maandag 31 maart 2025 20:04 schreef engine het volgende:
Mattheus begint de inboedel weg te geven.
stranden? wat bedoel jequote:Op maandag 31 maart 2025 19:59 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ik zag dat ze er nog een boel tussen de stranden deed🙃😄
Oh ja daar zeg je wat 😂😂quote:Op maandag 31 maart 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze die dingen morgen* gewoon weer terug krijgen zijn ze nu toch even lekker bezig geweest
*1 April
Hij was vorige week ook dingen aan het uitdelen.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd
Ik wil die bank!!quote:Op maandag 31 maart 2025 20:04 schreef engine het volgende:
Mattheus begint de inboedel weg te geven.
das niet vandaag helaasquote:Op maandag 31 maart 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Als ze die dingen morgen* gewoon weer terug krijgen zijn ze nu toch even lekker bezig geweest
*1 April
Dan moet ie een groter tasje vragenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:09 schreef Ynti het volgende:
Misschien al gezegd: zou het een 1 april grap kunnen zijn?
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
*1 April
O daar zeg je wat zou het hahahaquote:Op maandag 31 maart 2025 20:09 schreef Ynti het volgende:
Misschien al gezegd: zou het een 1 april grap kunnen zijn?
wil jij die niet ieder jaar hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |