Ah, dat had ik gemist.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Elsa had het er gisteren al over dat het onderin de pan zat vastgekoekt.
amen (dankwoord)quote:Op maandag 31 maart 2025 18:36 schreef czvt het volgende:
[..]
En ze doet het weer. Vrije meningsuiting gecensureerd. Ik zie wat ik zie en niet wat anderen willen dat ik zie.
Toen ze buiten de afwas moesten doen heb ik ze dat wel geregeld zien doen, binnen eigenlijk nooit op gelet.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:28 schreef Joyce-43 het volgende:
evn vraagje he als ik afwas spoel ik van te voren eerst af, heb ik hun daar nog geen 1x zien doen gedurende heel BB
ik denk dat Sharice daadwerkelijk zo isquote:Op maandag 31 maart 2025 19:07 schreef humpty het volgende:
Of sharice praat je de oren van de kop
of ze is heel stil
Heel lief of
heel gemeen
Altijd uitersten ...ik denk heel vaak
Wil de echte Sharice nu opstaan?
Zie ik daar nou Pootje staan.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy droomt nog wat van de campertrip met mattie
[ afbeelding ]
Altijd gezellig om over te fantaseren en te kletsen. Verder zijn ze ook wel uitgeluldquote:Op maandag 31 maart 2025 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy droomt nog wat van de campertrip met mattie
[ afbeelding ]
Nah die donkere kant van haar is verschrikkelijk...mijn mening danquote:Op maandag 31 maart 2025 19:16 schreef Folies het volgende:
Al met al kan ik beide kanten van Sharice wel waarderen.
nou ook niet hoor ze gooide toen sop in een vieze pan daar deden ze heet water in en gingen zo afwassen, daarna nam persoon 2 het over om het sop eraf te spoelen met koud water en dan werd het gedroogdquote:Op maandag 31 maart 2025 18:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen ze buiten de afwas moesten doen heb ik ze dat wel geregeld zien doen, binnen eigenlijk nooit op gelet.
Was altijd al (anders kan ik het niet volgen als dove)quote:Op maandag 31 maart 2025 19:04 schreef Adat231 het volgende:
Heb opeens ondertiteling bij de live stream. Haddden ze dat niet tijdens pootjes verblijf kunnen doen?
ik probeer het in te stellen maar het werkt nietquote:Op maandag 31 maart 2025 19:28 schreef latevogel het volgende:
[..]
Was altijd al (anders kan ik het niet volgen als dove)
wilde het net zeggen hahaquote:Op maandag 31 maart 2025 19:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Goodybag maken. Dus ieder 1.
Komende 10 minuten hebben we wat te zien.
Afstandbediening van je tv en dan bij instellingenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik probeer het in te stellen maar het werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |