Volledig mee akkoord. Vorige edities werd dit gedaan. Waarom nu niet?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:59 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Mattheus doen wat BB zegt en kletsen gezellig en Jordy en Jolien die blijven stil en slapen. Die mogen wel een geldboete krijgen vind ik.
"Dit jaar is alles anders!"quote:Op maandag 31 maart 2025 17:00 schreef czvt het volgende:
[..]
Volledig mee akkoord. Vorige edities werd dit gedaan. Waarom nu niet?
Hommeltjes zijn liefquote:Op maandag 31 maart 2025 17:11 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus bang voor een hommel.
Nou zijn die best dik en zoemen heel hard en hebben harige pootjes. Ik ren ook weg
Niks te bespreken, niks te doen. Dus de febo mag niet klagen naar moet zelf maar eens in actie komen. Laat ze desnoods die hele hut schoonmaken.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar moeten ze nog de hele dag met elkaar over praten, je bent na 3 maand wel een keer uitgepraat. Ik denk ook dat ze een beetje in spanning zitten wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Vindt haar steeds vervelender wordenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:32 schreef Ireth het volgende:
Jolien wil ff van matti horen dat ze leuk is...
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:56 schreef czvt het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de ontvanger dan een analfabeet moet zijn of is je training nog niet voltooid. Ik heb ook meerdere trainingen mogen doormaken gedurende jaren maar deze uitspraak is mij onbekend.
Hoi nu eens op met wat jij of je familie allemaal gedaan hebbenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:27 schreef czvt het volgende:
[..]
Na 35 jaar getrouwd te zijn zijn wij nog steeds niet uitgepraat. En u?
Niemand die het weet?quote:
U kijkt wederom naar mij maar kijk en lees wat anderen schrijven. Dit is arroganter dan wat ik schrijf. Wat wil je dat ik doe zoals iedereen ondertitelen wat de streams tonen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoi nu eens op met wat jij of je familie allemaal gedaan hebben
DIt heeft wederom niets met de streams te maken.
Ja raar, zoiets moet toch opgevallen zijn. Er zijn genoeg users in CoS.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Niemand die het weet?
Ik ben gisteravond wakker gebleven tot ze in bed lagen en toen zag ik daar niets over.
Net hele CoS van vanochtend doorgelezen en pas om 12u19 maakt @:Joyce-43 er een terloopse melding over.
Wat ik wel zag: Rond 13u werd Jolien door Sharice verzorgd (zalfje en wikkel rond). En een paar uur later zag ik Jolien terug een heel dikke laag groenachtige zalf op haar vinger doen en de wikkel er weer over. Maar er werd niet gesproken over hoe dat zo kwam.
Misschien weet Joyce of iemand anders die er rond de middag was, wat er gebeurde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |