En terecht is toch zondrquote:Op maandag 31 maart 2025 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
In de dbk mogen ze een boodschap schrijven voor erbij
Jordy: IK WIL ALLES TERUG
disclaimer garpje![]()
Jordy stopt erin:
alle gamechangers
bril
vrijstelling van finaleweek
nominatietarget
Ja echt!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:42 schreef latevogel het volgende:
Wat een onzin dat ze die eigen spulletjes niet mogen houden zoals de camechanger en sleutel
de rest heeft wel alles mee mogen neemenenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja echt!
Vind heel normaal dat ze wat kleine aandenkens zouden willen meenemen en bijhouden. Heeft voor niemand anders dan hun enige waarde of betekenis.
ja die gaat ze doenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Sharice wil haar trui strijken om mee te geven. BB verstond het niet![]()
Is het de plotwist trui?
ja houd hij toch iets achter, ja zou ik ook doen is ieder jaar nog gebeurd dan iedereen dingen meeneemtquote:Op maandag 31 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
jordy had ook nog geld in de la liggen
en zegt
voor de rest heb ik ook echt niks
jawelluh
jordy is wel een hebberdquote:Op maandag 31 maart 2025 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja houd hij toch iets achter, ja zou ik ook doen is ieder jaar nog gebeurd dan iedereen dingen meeneemt
Zo helemaal geweldig zijn!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:47 schreef C.A.I het volgende:
Na afloop blijkt dat ze in de live show hun beste fan zelf zijn en krijgen als dank hun eigen goodybag weer terug 😀
wat dat ze alles weg meoten geven ? ik vind dat wel zonde is toch herinnering voor hunquote:
Onzin bij de andere komt ook genoeg uit de tassen!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd
hebben we net kunnen zien
quote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jordy is wel een hebberd persoon die graag herinneringen verzameld![]()
hebben we net kunnen zien
ik vind het geen onzinquote:Op maandag 31 maart 2025 19:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
Onzin bij de andere komt ook genoeg uit de tassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |