abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2025 @ 11:14:53 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_217240253
Gewoon Kamervragen stellen waarbij Faber antwoord moet geven of die 5 vrijwilligers hun werk niet goed hebben uitgevoerd.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_217240479
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 10:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
China. En dat was de poster die ik quote ;)
Ach gewoon je debiele leugen volhouden waarom niet.
  maandag 31 maart 2025 @ 13:04:07 #203
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217241118
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 11:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ach gewoon je debiele leugen volhouden waarom niet.
Luister, ik ben niet zo'n fan van namen en shamen maar je toont nog steeds geen inzicht in je eigen posts die hier gewoon staan. Het is wel goed om te beseffen dat voordat jij elke keer over extreemrechts begint dat jij extreemlinks bent en het hoefijzer gewoon samenkomt.

Elke poging om nuances te schetsen bij de grootste massamoord van de 20e eeuw komt voort uit een verknipte ideologische bias. Niemand zou het accepteren als dat bij de Nazi's gebeurde en terecht.
pi_217241742
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
Ik lees geen berichten dat de oppositie deze week een debat aanvraagt over het beleid van Faber nav lintjesweigeren.
De kern is hier.... welk beleid wil Faber. En wat deden die vrijwilligers al die jaren verkeerd.
Het is het COA-management die verantwoordelijk is hoe de opvang in te vullen. In feite zegt Faber dat COA de opvang verkeerd doet, niet volgens haar willen. Maar wat wil ze dan ?
Hier een debat over aanvragen zou niet alleen schieten met een kanon op een mug zijn, je geeft ook een extra podium aan Faber om haar vergif de samenleving in te spuien. Verder denk ik dat dit ook net zoiets is als lopende rechtszaken, er wordt niet over gepraat.

Sowieso komt het goed, er gaat gewoon een andere minister tekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hanca op 31-03-2025 14:41:54 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217241757
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2025 11:14 schreef Falco het volgende:
Gewoon Kamervragen stellen waarbij Faber antwoord moet geven of die 5 vrijwilligers hun werk niet goed hebben uitgevoerd.
Haar antwoord en het antwoord van haar fans: die vrijwilligers zijn een soort landverraders die het eigen volk niet op 1 zetten. Heb je nou echt zin om die vrijwilligers door het slijk te laten halen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 31 maart 2025 @ 14:17:07 #206
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217241853
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Haar antwoord en het antwoord van haar fans: die vrijwilligers zijn een soort landverraders die het eigen volk niet op 1 zetten. Heb je nou echt zin om die vrijwilligers door het slijk te laten halen?
Daarom Motie van Wantrouwen, zoals zij over haar uitvoerend ambtenaren spreekt kan gewoon niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door -XOR- op 31-03-2025 14:22:27 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217242031
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:17 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daarom Motie van Wantrouwen, zoals zij over haar uitvoerend ambtenaren spreekt kan gewoon niet.
Het gaat over vrijwilligers, geen ambtenaren.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 14:44:41 #208
236264 crew  capricia
pi_217242052
Ik vind het een dieptepunt in de tweede kamer. Als er een debat plaats gaat vinden over de ruggen van burgers die zich vrijwillig inzetten voor het welzijn van anderen. Die voorgedragen zijn voor een lintje.

Ongelooflijk minderwaardig allemaal. Zoveel kinderachtigheid. Ik gun haar geen debat waarin ze deze mensen door het slijk kan halen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 31 maart 2025 @ 14:51:39 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217242114
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:41 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het gaat over vrijwilligers, geen ambtenaren.
Klopt in directe zin gaat het hier over vrijwilligers maar ze brengt ook haar beedigde uitvoerend coa-ambtenaren in diskrediet met haar tekst.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217242268
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hier een debat over aanvragen zou niet alleen schieten met een kanon op een mug zijn, je geeft ook een extra podium aan Faber om haar vergif de samenleving in te spuien. Verder denk ik dat dit ook net zoiets is als lopende rechtszaken, er wordt niet over gepraat.

Sowieso komt het goed, er gaat gewoon een andere minister tekenen.
Als er geen debat komt, dan is het niet duidelijk wat die vrijwilligers en het COA-management fout deden volgens Faber. En dat is een politieke kwestie.... wat is het beleid wat ze wilt met COA.
Kennelijk had het COA vrijwilligers nodig voor de opvang te regelen. Terwijl de staat moet betalen,
pi_217242431
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt in directe zin gaat het hier over vrijwilligers maar ze brengt ook haar beedigde uitvoerend coa-ambtenaren in diskrediet met haar tekst.
Wie zijn het management van COA. Ambtenaren of niet.... namens de staat managen. En Faber vind dat fout. Wat vind ze fout precies? Politieke kwestie, harstikke. Welke taken had het management die vrijwilligers moeten geven of verbieden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 31-03-2025 17:53:02 ]
pi_217242696
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Als er geen debat komt, dan is het niet duidelijk wat die vrijwilligers en het COA-management fout deden volgens Faber. En dat is een politieke kwestie.... wat is het beleid wat ze wilt met COA.
Kennelijk had het COA vrijwilligers nodig voor de opvang te regelen. Terwijl de staat moet betalen,
Het is wel duidelijk. Deze vrijwilligers organiseerden waarschijnlijk gezellige dingen, dat is niet de bedoeling bij Faber haar extreem sobere gevangenenkampen opvang.
pi_217242743
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:44 schreef capricia het volgende:
Ik vind het een dieptepunt in de tweede kamer. Als er een debat plaats gaat vinden over de ruggen van burgers die zich vrijwillig inzetten voor het welzijn van anderen. Die voorgedragen zijn voor een lintje.

Ongelooflijk minderwaardig allemaal. Zoveel kinderachtigheid. Ik gun haar geen debat waarin ze deze mensen door het slijk kan halen.
Dat gun ik haar ook niet, maar een debat kan helpen om de “fatsoenlijke” coalitiepartners en hun kiezers maar weer eens duidelijk te maken wat voor stuk ongeluk ze steunen. En aan de rest van Nederland duidelijk te maken dat dit ook het VVD, NSC en BBB beleid is. Dit mag gewoon niet schouderophalend voorbij gaan.
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 16:16:05 #214
236264 crew  capricia
pi_217242785
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 16:10 schreef JFlip het volgende:

[..]
Dat gun ik haar ook niet, maar een debat kan helpen om de “fatsoenlijke” coalitiepartners en hun kiezers maar weer eens duidelijk te maken wat voor stuk ongeluk ze steunen. En aan de rest van Nederland duidelijk te maken dat dit ook het VVD, NSC en BBB beleid is. Dit mag gewoon niet schouderophalend voorbij gaan.
Als Schoof een beetje lef heeft, tekent hij gewoon voor die onderscheiding. En laten we Faber in de stront zakken. Dan trekt de PVV de stekker er maar uit, als ze durven.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 31 maart 2025 @ 16:58:26 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217243098
Schoof en Uitermark willen tekenen
Jammer, ze hadden die kenau de keuze kunnen geven: of je tekent of je dondert maar op
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217243123
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 16:58 schreef Szura het volgende:
Schoof en Uitermark willen tekenen
Jammer, ze hadden die kenau de keuze kunnen geven: of je tekent of je dondert maar op
Terecht dat ze tekenen. Het heeft al wat haast, zo veel tijd is het niet tot 25 april en je moet ook nog die mensen via via uitnodigen. Geen politieke spelletjes over de rug van mensen die een lintje verdienen.
pi_217243157
Die Faber heeft toch wel hele slechte instincten zeg. Strenger asielbeleid is enorm populair en het COA is dat niet, dan ga je niet op zo'n volledig onbenullig (zogenaamd principieel) punt stampij maken. Heel frappant hoe zij regelmatig precies het tegenovergestelde doet wat haar juist politiek goed uit zou komen.
pi_217243461
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 17:03 schreef MoreDakka het volgende:
Die Faber heeft toch wel hele slechte instincten zeg. Strenger asielbeleid is enorm populair en het COA is dat niet, dan ga je niet op zo'n volledig onbenullig (zogenaamd principieel) punt stampij maken. Heel frappant hoe zij regelmatig precies het tegenovergestelde doet wat haar juist politiek goed uit zou komen.
Tja das hetzelfde met het beleid waarbij het met wat overleg en luisteren naar de Tweede Kamer best wat zou kunnen worden, maar met alle scoringsdrang en koppigheid nu maar een vraagteken is. Of met het voorbereiden van de ministerraad waardoor nu mot is met iemand als Keizer die gewoon een strenger asielbeleid voorstaat.

Er lijkt ook gewoon echt geen leercurve in te zitten.
  maandag 31 maart 2025 @ 18:03:09 #219
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217243754
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 17:03 schreef MoreDakka het volgende:
juist we moeten ook de mensen die asielzoekers binnenhalen beter belonen

en een lintje is daar voor een goed instrument
dat moet ook op internet komen dit model
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217243791
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist we moeten ook de mensen die asielzoekers binnenhalen beter belonen

en een lintje is daar voor een goed instrument
dat moet ook op internet komen dit model
Zucht.... er haalt niemand asielzoekers binnen, helemaal niemand. En al helemaal vrijwilligers die eens een bingo, een klaverjasavond of een breimiddag organiseren in zo'n AZC niet.
  maandag 31 maart 2025 @ 18:08:29 #221
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217243828
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 16:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Als Schoof een beetje lef heeft, tekent hij gewoon voor die onderscheiding. En laten we Faber in de stront zakken. Dan trekt de PVV de stekker er maar uit, als ze durven.
allemaal een onderscheiding geven en een veel betere betaling en meer kampen ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217243829
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 17:39 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Tja das hetzelfde met het beleid waarbij het met wat overleg en luisteren naar de Tweede Kamer best wat zou kunnen worden, maar met alle scoringsdrang en koppigheid nu maar een vraagteken is. Of met het voorbereiden van de ministerraad waardoor nu mot is met iemand als Keizer die gewoon een strenger asielbeleid voorstaat.

Er lijkt ook gewoon echt geen leercurve in te zitten.
Er is een ruime meerderheid voor nog strenger asielbeleid in beide kamers (helaas), maar hiermee jaag je echt CDA en SGP tegen je in het harnas.
  maandag 31 maart 2025 @ 18:19:13 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217243971
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 14:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het zou prima zijn als dat eens zwart op wit komt dan.
  maandag 31 maart 2025 @ 18:28:43 #224
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217244063
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 17:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Terecht dat ze tekenen. Het heeft al wat haast, zo veel tijd is het niet tot 25 april en je moet ook nog die mensen via via uitnodigen. Geen politieke spelletjes over de rug van mensen die een lintje verdienen.
Dan hadden ze haar maar tot vrijdag gegeven om haar keutel in te trekken. Het kabinet spreekt met een mond, maar kennelijk weer niet als het om de marionet van Wilders gaat. Slappe hap weer van Schoof, om hem maar eens te citeren.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 31 maart 2025 @ 18:30:30 #225
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217244081
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het zou prima zijn als dat eens zwart op wit komt dan.
Zinloos. Dat zal noch de voorstanders, noch de tegenstanders van Faber van mening doen veranderen maar het zorgt er wel voor dat de betrokken vrijwilligers er nog eens op camera van langs krijgen van deze feeks. En let wel: dit gaat niet om 5 vrijwilligers, maar om vele duizenden.

Nee, dit debat moet je helemaal niet willen voeren. Je kunt beter vragen gaan stellen over de eenheid van kabinetsbeleid.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')