Ik bedoel meer, is het in 2026 nog veilig om verkiesbaar te zijn en kun je je nog verkiezbaar stellen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe kunnen eerlijke verkiezingen mogelijk zijn in het social media tijdperk. In een land waar de rijkste persoon op aarde miljoenenchecks uitdeelt.
Ja helaas.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die achterlopen met betalen van hypotheken loopt ook weer op. Allemaal onderdeel van het grotere plan.
Nee, dat is het niet. En wereldwijd wordt dat ook steeds uitdagender.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, is het in 2026 nog veilig om verkiesbaar te zijn en kun je je nog verkiezbaar stellen?
Waar?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, is het in 2026 nog veilig om verkiesbaar te zijn en kun je je nog verkiezbaar stellen?
Je kan je toch niet voorstellen dat de volgende premier de beveiliging van Geert Wilders intrekt omdat hij of zij het er niet mee eens is?quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. En wereldwijd wordt dat steeds uitdagender.
Ik denk dat we groot respect moeten hebben voor iedereen die nu tegendraads zn nek uitsteekt en empathie laat zien. Complimentje aan bijvoorbeeld een Schoof die tekent wat een Faber met haar persoonlijke agenda weigert te doen. Zal ook wel een markering krijgen van Maga. Lijkt me totaal geen fijne tijd.
Het trucje dat Musk in Canada met Tesla uithaalde (en tesla miljarden op de plank heeft) lijkt ook gewoon een oorlogsverklaring trouwens. Dit gegeven Canada er werk van zou maken en dit mogelijk 'precies' is wat MAGA wil.
Ik verwacht niet dat men de beveiliging van Wilders intrekt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan je toch niet voorstellen dat de volgende premier de beveiliging van Geert Wilders intrekt omdat hij of zij het er niet mee eens is?
Zo te zien is Amerika bij de Denen ook niet heel populair meer.quote:
Nee ik ook niet, ik bedoelde meer dat dit met Biden, Harris, Clinton, Blinken, Cheney, James, Bolton en Pompeo bijvoorbeeld wel gebeurd is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat men de beveiliging van Wilders intrekt.
Maar dat is toch precies wat Maga wil? Zelfde met Canada en dat trucje van fictieve frauduleuze Tesla "sales".quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo te zien is Amerika bij de Denen ook niet heel populair meer.
Die y-as is wel een tikkeltje misleidend. Ik dacht in eerste instantie dat 90 procent van de Reps inmiddels een pesthekel heeft aan Canada en de EU.quote:
Ik kan de as niet zien, derhalve kan ik ook niks met de grafiek.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die y-as is wel een tikkeltje misleidend. Ik dacht in eerste instantie dat 90 procent van de Reps inmiddels een pesthekel heeft aan Canada en de EU.
Die vind je in het artikel zelf.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik kan de as niet zien, derhalve kan ik ook niks met de grafiek.
Daarom is deze regel er ook:quote:
Maar ja die wordt niet nageleefd.quote:• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Ga jij de inhoud van die artikelen dan wel registeren?quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom is deze regel er ook:
[..]
Maar ja die wordt niet nageleefd.
Altijd het artikel posten en niet de tweet. Waarom is dat nou zo moeilijk?
quote:
Bizar om te constateren dat propaganda van de grote leiders die door Fox, X, en consorten nagepraat wordt zoveel invloed heeft dat er een verdubbeling van haat jegens Europa bij de maga mensen in 2 maanden plaatsgevonden heeft..quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:23 schreef Perrin het volgende:
Voor iedereen die wél geinteresseerd is, maar zelf te lui om de bron te bekijken:
[..]
Doe dit in het vervolg altijd, wordt het topic zo veel beter van.quote:Op dinsdag 1 april 2025 14:23 schreef Perrin het volgende:
Voor iedereen die wél geinteresseerd is, maar zelf te lui om de bron te bekijken:
[..]
Mooiquote:Op dinsdag 1 april 2025 15:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat sentiment is geheel wederzijds:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij mag niet eens naar het toilet!quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:38 schreef SamCooke het volgende:
Ondertussen gaat Sen. Cory Booker hard op weg naar de 16 uur met zijn speech in de senaat.
Bekijk deze YouTube-video
Inclusief haat van Europeanen zelf.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bizar om te constateren dat propaganda van de grote leiders die door Fox, X, en consorten nagepraat wordt zoveel invloed heeft dat er een verdubbeling van haat jegens Europa bij de maga mensen in 2 maanden plaatsgevonden heeft..
Yup. Veel mensen zijn gewillige ontvangers van propaganda en blaten braaf na wat de Grote Leider ze vertelt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 17:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inclusief haat can Europeanen zelf.
Je ziet ze hier op Fok ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |