Nee ze krijgen geen polls te zien en mogen niet in de sm neuzen. Maar er kunnen door de bewoners best wat aannames gemaakt worden nav de stemmingen en het scoren van kijkers gunsten. Wat ze ook doen. Anyway, misschien heeft Sharice het ook echt totaal niet door en denkt ze over een uurtje dat ze echt nog serieus meedoet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij weten natuurlijk niet wat er allemaal speelt buiten de muren van BB
Ze heeft ook geen idee dat ze er iedere keer doorheen gerold is om te proberen Jaxel uit elkaar te krijgen
En nu is ze gebruikt om Jane er uit te krijgen
Anders was ze al lang weggeweest
Logisch, leuke pa iddquote:
Ahh.. doe dan tenminste alsóf!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooooh vandaar dat ik het gemist heb.
Vind het ook totaal niet interessant
Nou ik had er na al die slob en pastameuk erg blij mee geweest hoor!quote:
Sharice is de outsider kan goed van jane winnen vanavondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:02 schreef maxelu het volgende:
Ik denk dat Sharice de minst populaire bewoner ooit is in de finale
Steeds de bank overleefd omdat mensen er liever iemand anders uitwerkten
Spreekt wel boekdelen hoe slecht de cast dit jaar was
Ja, ik zei finale, ik denk dat ze wint vanavondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Sharice is de outsider kan goed van jane winnen vanavond
Ik denk dat ze er als eerste uitligt als Jane eventueel vanavond moet vertrekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ze krijgen geen polls te zien en mogen niet in de sm neuzen. Maar er kunnen door de bewoners best wat aannames gemaakt worden nav de stemmingen en het scoren van kijkers gunsten. Wat ze ook doen. Anyway, misschien heeft Sharice het ook echt totaal niet door en denkt ze over een uurtje dat ze echt nog serieus meedoet.
Neem ik het avg'tje wel met boontjes en Jordy zijn vaderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef Astro_boy het volgende:
Papa Jane mag ook wel bij mij langskomen.
Een van de dingen die ik graag doe: eten bij mn ouders als mn pa weer Indisch kookt en kliekjes meenemen.
Nou ja dan zijn er nog 3 in de finale, ze maakt best wel een kans denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er als eerste uitligt als Jane eventueel vanavond moet vertrekken
Weet niet of je de polls kijkt, zo niet moet je de spoiler niet aanklikkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dan zijn er nog 3 in de finale, ze maakt best wel een kans denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tuurlijk. En dat weet ook Sharice, 'restless heart' of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er als eerste uitligt als Jane eventueel vanavond moet vertrekken
Nou! Enorm!quote:
Met Kiki zijn naam erop, denk dat die 1 og geen euro heeft uitgegevenquote:
The Shockerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach kijk wat een vrolijke, strijdvaardige gezichten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef spapaars het volgende:
Na de reclame live, ze zitten er klaar voor.
[ afbeelding ]
Dat ís ook wel een beetje gek natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Paul het volgende:
Mensen boos op twitter dat dit vliegtuig wel wordt getoond haha
Wat een tijdverdrijfquote:
En eigenlijk ook wel terecht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Paul het volgende:
Mensen boos op twitter dat dit vliegtuig wel wordt getoond haha
@superniger kom er maar in...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En eigenlijk ook wel terecht.
Zal jordy wel weer de schuld van krijgen
Nee schuld van BB. Alles is de schuld van BB. Van casting tot regie. Van spelbedenkers tot leader/bumper designer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En eigenlijk ook wel terecht.
Zal jordy wel weer de schuld van krijgen
Kut, heb erop geklikt. Daar gaat mn Twitter boycotquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef Paul het volgende:
https://x.com/OpdorpKarin(...)jsEMk_xtZs94XDw&s=19
Lolquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Kut, heb erop geklikt. Daar gaat mn Twitter boycot
Gaat niet gebeuren ben ik bang. Ik ga Jane missenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:41 schreef Gert het volgende:
KUT BB! Kartel vriendjes.![]()
Tenzij BB stembus fraude pleegt en Jane laat winnen. [ afbeelding ]
Geniet nog maar even. Een paar minuten nog.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:43 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren ben ik bang. Ik ga Jane missen
Ja dat was best lullig van Biggie big. En jeetje ik heb geen polls gekeken maar had dit niet verwacht.quote:
Tijd voor snacks!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:50 schreef Danny het volgende:
Onvoorstelbaar.de wereld is gek geworden, echt. Jordy er nog in en nu Sharice. Mijn god
Ja, lame. Maar jane wilde het spelletje van bb niet meespelen dus dat vinden ze niet leuk. Jordy laat zich wel volledig sturen. De scheinheiltjes mogen iig blijven, blijkt.quote:
Ik vind het ook wat verdrietig.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, lame. Maar jane wilde het spelletje van bb niet meespelen dus dat vinden ze niet leuk. Jordy laat zich wel volledig sturen. De scheinheiltjes mogen iig blijven, blijkt.
Ja alle kartelfans zijn massaal op Sharice gegaan om Jane er uit te krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:50 schreef Danny het volgende:
Onvoorstelbaar.de wereld is gek geworden, echt. Jordy er nog in en nu Sharice. Mijn god
Het is niet anders, sm is zo aanwezig dat er ware oorlogen op internet zijn om een tv programma. Redelijk triest maar dat zie je met dat vliegtuigje al. Mensen steken er tijd en geld in. Lekker ongezond maar zo gaat het.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alle kartelfans zijn massaal op Sharice gegaan om Jane er uit te krijgen
Ja het is niet normaal. Het lijkt wel of het per jaar erger wordt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet anders, sm is zo aanwezig dat er ware oorlogen op internet zijn om een tv programma. Redelijk triest maar dat zie je met dat vliegtuigje al. Mensen steken er tijd en geld in. Lekker ongezond maar zo gaat het.
Wat hard zeg. Dat gun je echt niemand.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Oeh lekkah! Jane exit, en terecht! Die zal wel op haar neusje kijken als blijkt dat haar rela over is.
Nee zo werkt het programma nou eenmaal daar teken je voor (jij hebt er toch verstand van?) , dat die lamlul er voor gekozen heeft om zijn breuk kenbaar te maken op sm zonder dat ze daar weet van heeft is een schofterige streek imo. En ze heeft al een vermoede natuurlijk maar het is alles behalve leuk thuis komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Tja, maar zo werkt het. Blijkbaar hebben ze er niet voor gekozen haar tijdens haar verblijf te informeren hier over, dus dat kan je BB verwijten in deze.
Of BB zoiets zou moeten melden, ik vind in een geval als dit van niet (niet getrouwd, geen kinderen, woonden niet samen).quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Tja, maar zo werkt het. Blijkbaar hebben ze er niet voor gekozen haar tijdens haar verblijf te informeren hier over, dus dat kan je BB verwijten in deze.
Je kan het ook omdraaien, die gozer had er ook voor kunnen kiezen om het niet openbaar te maken en het met haar te bespreken. Het is niet aan BB om zich te mengen in dit soort dingen, dan is het hek van de damquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb er heel veel verstand van ja, maar blijkbaar zijn ze cru geweest dit jaar om het niet te laten weten.
Genieten van het leed van iemand anders die niets misdaan heeft. Dat laat zien wat voor persoon jij bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Oeh lekkah! Jane exit, en terecht! Die zal wel op haar neusje kijken als blijkt dat haar rela over is.
Jane kan met opgeheven hoofd terug kijken naar dit BB avontuur. Tof wijf. Wie de winnaar ook mag worden, en uiteindelijk doet het er niet zoveel toe. Ik weet bv niet eens meer wie verleden jaar gewonnen heeft, wel wie er indruk maakte.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:50 schreef eensteen25 het volgende:
Jane eruit die steevast hoog in de polls stond, alleen maar omdat de aanhang van die drie kartel spelers haar er uit wilden hebben. En BB hielp een handje door nu voor het eerst niet 3 genomineerden ter doen, maar slechts 2. Daardoor zat er geen enkele van het kartel op de bank en kon de aanhang massaal op Sharice stemmen. Die zal balen als ze door krijgt dat ze niet mocht blijven omdat de mensen haar zo leuk vinden, maar omdat ze Jane eruit wilden hebben.
Jordy als enige Nederlander nog over (wat ook ooit niet mocht trouwens) moet dan maar winnen. Hij was nog een beetje een smaakmaker. Aub niet weer een nietszeggende Belg laten winnen dit jaar.
Ik sla de laatste week over. Mensen die steevast heel hoog in de polls stonden zijn er al uit gevlogen. Heel vreemd allemaal.
Goed verhaal, lekker kort maar doe ik niets mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:45 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Genieten van het leed van iemand anders die niets misdaan heeft. Dat laat zien wat voor persoon jij bent.
Weet ik. Zo'n 'mens' ben jij.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort maar doe ik niets mee.
Vorig jaar won een Belgische kneus. Echt een nietszeggende lul. Zijn naam weet ook niemand meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jane kan met opgeheven hoofd terug kijken naar dit BB avontuur. Tof wijf. Wie de winnaar ook mag worden, en uiteindelijk doet het er niet zoveel toe. Ik weet bv niet eens meer wie verleden jaar gewonnen heeft, wel wie er indruk maakte.
Er was ook een vliegtuigje voor jane, maar dat is niet uitgezonden op tv. Want die zijn helemaal pro-Jordy, de meest hypocriete en achterbakse huichelaar in het huis. Die kerel denkt letterlijk alleen aan zichzelf. *ril*quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet anders, sm is zo aanwezig dat er ware oorlogen op internet zijn om een tv programma. Redelijk triest maar dat zie je met dat vliegtuigje al. Mensen steken er tijd en geld in. Lekker ongezond maar zo gaat het.
Volgens de tv gids zit er donderdag een kwartier "live" achter de gewone uitzending. Denk dat dan de nr 4 vertrekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gaat er nu 1 woensdag naar huis met geld?
Of met zijn 4e tot vrijdag en dan de afvalrace?
Zou toch wel mooi zijn dat Sharice wint, dan is iedereen uitgeluld over het kartel.
Ik denk dat ze nu ook best een grote kans maakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Gaat er nu 1 woensdag naar huis met geld?
Of met zijn 4e tot vrijdag en dan de afvalrace?
Zou toch wel mooi zijn dat Sharice wint, dan is iedereen uitgeluld over het kartel.
Dat wint Sharice easy peasy, lemon squeezy.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef freaky40 het volgende:
Nee Sharice of Jolien zal dan wel vertrekken.
Denk eerder dat Mattie vertrekt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:08 schreef freaky40 het volgende:
Nee Sharice of Jolien zal dan wel vertrekken.
Ja, ik denk door die aktie van die plaats in de finale kopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Denk eerder dat Mattie vertrekt.
Als dat zo zou zijn had Jane er nu nog gezeten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik denk door die aktie van die plaats in de finale kopen.
Jane heeft op de 1 of andere manier niet de gunfactor. Zelfs Axel zei dat ze een "resting bitch face" had he?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn had Jane er nu nog gezeten.
Dat is maar hoe je er naar kijkt, Voor mij was Jane een winnaar, niet om haar gezicht, maar om hoe ze het spel speelde, veel kookte, zich niet liet intimideren door Jordy of door BB met zijn "je moet een antwoord geven"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jane heeft op de 1 of andere manier niet de gunfactor. Zelfs Axel zei dat ze een "resting bitch face" had he?
(dus Axel zei dat, niet ik)
Sharice is meer de underdog.
Ik denk - dit is geen spoiler want dat denk ik gewoon- dat Sharice en Jordy als twee laatsten overblijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je er naar kijkt, Voor mij was Jane een winnaar, niet om haar gezicht, maar om hoe ze het spel speelde, veel kookte, zich niet liet intimideren door Jordy of door BB met zijn "je moet een antwoord geven"
onafhankelijk persoon.
charise mag het nu wel winnen van mij
Als dat zo is, zou er dan ook niet Jordy gestemd kunnen worden omdat hij een finale ticket heeft?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens de tv gids zit er donderdag een kwartier "live" achter de gewone uitzending. Denk dat dan de nr 4 vertrekt.
Jordy heeft een finaleweekticket, dat is dus gewoon een vrijstelling van afgelopen vrijdag. Toegang tot de finaleweek. Wat matti en jolien dus technisch gezien ook hadden maar dan zonder ticket omdat ze niet genomineerd waren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou er dan ook niet Jordy gestemd kunnen worden omdat hij een finale ticket heeft?
We gaan het wel zien. Vermoed maar ze dat de volgende die vertrekken moet nu Sharice is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jordy heeft een finaleweekticket, dat is dus gewoon een vrijstelling van afgelopen vrijdag. Toegang tot de finaleweek. Wat matti en jolien dus technisch gezien ook hadden maar dan zonder ticket omdat ze niet genomineerd waren.
Die pakt zijn 181 euro en gaat rentenierenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Denk eerder dat Mattie vertrekt.
Mattie is veel te leuk voor haarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zijn ze verliefd , denk dat ze wel dadelijk buiten gaan kijken of het wat wordt.
Ik denk zelf gewoon vrienden.
Dadelijk buiten is alles weer anders.
Dus de winnaar is al bekend en hun zijn al het huis uit?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Gert het volgende:
Hoi, ik wil er niet al te streng op zijn hoor, maar de laatste uitzending is inmiddels een dag geleden. Dus als analyses/voorspellingen over de volgende exit en de winnaar hier kunnen worden voortgezet, graag.
Veel meer materiaal zullen ze niet hebben, ze liggen de gehele dag te zonnen.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:59 schreef superniger het volgende:
FLOPSHOW
Alleen maar hysterisch schreeuwen.
Ja, k*twijf. Maar vind het toch wel schattig om Sharice zo te zien.quote:
Denk het wel, de rekening van Jane wordt over de 4 overblijvers verdeeld.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:10 schreef superniger het volgende:
Lol, Mattie heeft toch geen 500 euro?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het wel, de rekening van Jane wordt over de 4 overblijvers verdeeld.
Apart dan.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Is al een week of 3 niet meer, dat ging weer terug naar BB
Weet ff niet meer vanaf welk moment, werd toen na een exit gezegd.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
Jordi in gesprek met zijn moeder. Mooi gesprek
Ze zei dat ze zelf tranen in haar ogen kreeg terwijl het niet eens voor haar was.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:21 schreef kater1 het volgende:
Jeej wat doet Sharice zuur "Jordy heeft nu al tranen zin zijn ogen pfff'
Dan sluit ik me aan bij supernigger: waar heeft Mattie die ¤500 dan van betaald..quote:Op maandag 31 maart 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet ff niet meer vanaf welk moment, werd toen na een exit gezegd.
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan sluit ik me aan bij supernigger: waar heeft Mattie die ¤500 dan van betaald..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]Ja dat bedacht ik me ook net inderdaad, nu te zien is hoe ze geld binnenharken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
je hebt gelijk!, heb speciaal helemaal terugespoeld.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zelf tranen in haar ogen kreeg terwijl het niet eens voor haar was.
En ze moeten wel, anders was er de kans dat de winnaar moet betalen ipv ontvangen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook net inderdaad, nu te zien is hoe ze geld binnenharken.
Die 500 heeft hij gekregen voor een secret missiequote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan sluit ik me aan bij supernigger: waar heeft Mattie die ¤500 dan van betaald..
Hoezo?!? Hij is gewoon GUL! Van nature.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:43 schreef spapaars het volgende:
Handige zet van Jordi naar de kijkers toe, het is wel een strateeg.
Win een horlogequote:Op maandag 31 maart 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
Deze kwam ik ook daarstraks tegen![]()
[ afbeelding ]
Moet er niet aan denkenquote:
Ja we hebben ook op tv niet alles mogen zienquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
Dit is een goed voorbeeld.
Op de streams mag je niets zien, en op tv raffelen ze het af.
Welnee, hij is een cijferfreak, is al vaker gebleken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:09 schreef superniger het volgende:
Wat doorzichtig van Jordy. Voor de bühne nog even een paar 100 euro weggeven.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:09 schreef spapaars het volgende:
In deze fase zou het tactisch niet verstandig zijn teveel geld te pakken, nu een stelletje goedzakken.
Eerlijk is eerlijk, maar zowel Sharice als Jolien zijn toch echt wel enorm saaie personen in het programma.quote:Op dinsdag 1 april 2025 00:12 schreef freaky40 het volgende:
Leuke aflevering, en Sharice staat er weer gekleurd op als zuur en zwaarmoedig stuk vreten.
Denk je dat mensen stemmen km wat ze in hun lot hebben zitten?quote:
Kan ook gewoon met een autistisch neiginkje te maken hebben, hij houdt van ronde getallen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:09 schreef superniger het volgende:
Wat doorzichtig van Jordy. Voor de bühne nog even een paar 100 euro weggeven.
Bedoel als ze veel geld zouden pakken ten koste van de ander, de kijkers dat niet zullen waarderen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat mensen stemmen km wat ze in hun lot hebben zitten?
Ja snap dat wel een beetje.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met een autistisch neiginkje te maken hebben, hij houdt van ronde getallen.
Mwah, volgens mij blijven de facebook-gerda's fans trouw aan jordi in deze laatste fase, die zullen hem daar echt niet meer op afrekenen...quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoel als ze veel geld zouden pakken ten koste van de ander, de kijkers dat niet zullen waarderen.
O op die manierquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoel als ze veel geld zouden pakken ten koste van de ander, de kijkers dat niet zullen waarderen.
Bij Sharice kwam het oprecht over dat ze geld aan Mattie gaf.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welnee, hij is een cijferfreak, is al vaker gebleken.
Of deed sharice het dan net met hetzelfde idee?
Is geen willen maar een dwangmatige gedachte.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:22 schreef superniger het volgende:
Wat een klein kind. 'Ik wil alleen maar ronde bedragen. 😭'
Ja precies, heel spontaan bedacht nadat ze had gehoord dat jordy het ook had gedaan. Echt oprecht enzoquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij Sharice kwam het oprecht over dat ze geld aan Mattie gaf.
Jordy rondt af naar boven of beneden. Charishe geeft het.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja precies, heel spontaan bedacht nadat ze had gehoord dat jordy het ook had gedaan. Echt oprecht enzo
Nee, alleen eigen pot. Geld van de verliezers gaat terug naar BBquote:Op woensdag 2 april 2025 00:26 schreef chufi het volgende:
Gaat de winnaart ook al het geld van de verliezerts krijgen !?
Welke show kijk jij?quote:Op woensdag 2 april 2025 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Sharice vindt Jordy altijd maar bozig reageren wat totaal niet zo is,
Het hele huis inclusief hemzelf bevestigt het Freaky.... kom op manquote:Op woensdag 2 april 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat hij boos kijkt of dat hij op een foto boos staat, wil toch niet zeggen dat hij boos IS. Dat is gewoon zijn mimiek.
Mattie keek boos op de fotoquote:Op woensdag 2 april 2025 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hele huis inclusief hemzelf bevestigt het Freaky.... kom op man
Elke "opmerkingen van de fans" opdracht meldt ook dat ie niet tegen z'n verlies kan en meteen boos is.
Hoeveel meer "bewijs" wil je?
Ja daar werd het over gezegd in de uitzending.quote:
Niet belangrijk, sure. Maar het wordt ff glashard ontkend hierbovenquote:Maar klopte wel dat hij ff boos was.
Maar daar hoeft toch geen aandacht aan besteed worden.
Niet belangrijk
Waar maak jij je zo druk om het is maar een spel. En wie er ook wint ik gun het ze allemaal.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar werd het over gezegd in de uitzending.
Maar kijk maar eens ff naar die foto van Jordy
[..]
Niet belangrijk, sure. Maar het wordt ff glashard ontkend hierboven
En da;s elke keer. Elke godsganse keer is Jordy boos. Calimordy.
Het is gewoon een heel bozig verongelijkt mannetje. Punt.
Vind het al wel wat dat ie dat zelf ook zo ziet (dat ie er aan moet werken), of iig ook door de kijker met de neus op de feiten is gedrukt.
Staat meestal wel in het contract dat ze er moeten zijn.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:35 schreef DilanoNirvana het volgende:
Kiki leuk voor Jolien
Maar geen jeff meer die zal er ook vrijdag niet zijn.
Oeh spannendquote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
Sharice gaat zo een sm spelen met Axel en David
Oh dacht even dat Sharice in de touwen werd gehesen.quote:
Denk dat Jolien er eerder voor te porren isquote:Op woensdag 2 april 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dacht even dat Sharice in de touwen werd gehesen.
Dat is meer leedvermaakquote:Op woensdag 2 april 2025 21:03 schreef Gert het volgende:
Mattie bruine bonen te eten geven, is dat ook een soort SM?
Om een keer te ervaren wat zij zelf die arme psychiatrische patiëntjes aandoet, in de kerkers van het instituut.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dacht even dat Sharice in de touwen werd gehesen.
Vergis je niet he? Stille wateren enzo.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Jolien er eerder voor te porren is
Das ook weer waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergis je niet he? Stille wateren enzo.
Wat heeft Dot er mee te maken?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:14 schreef superniger het volgende:
Kan Jordy dit wel aan? Iemand anders dan hijzelf mag geld verdienen.
Ah ninja editquote:Op woensdag 2 april 2025 21:14 schreef superniger het volgende:
Kan Jordy dit wel aan? Iemand anders dan hijzelf mag geld verdienen.
Ja ik vraag me af wat een fan met die zooi moet.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Leuke spulletjes kan me goed voorstellen dat ze dat zelf zouden willen houden.
Jordy was dikker toen hij erin kwam.
Door de wc spoelen 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 2 april 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af wat een fan met die zooi moet.
Nou ja zo'n blik slob is wel grappig om te hebben maar wat moet je met een pin of gamechanger dat heeft toch alleen waarde voor die lui zelf.quote:
Oh scherp ik had geen rekening gehouden met 1 april. Wat ik al eerder zei "wat hebben die fans aan die zooi"quote:Op donderdag 3 april 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Beetje raar dat ze al die spullen moeten afgeven voor fans, iets klopt er niet. Heeft wellicht te maken met 1 april. Sharice blijft maar sneertjes uitdelen aan Jordy en krijgt Mattie hierin mee. Beetje minder allemaal dit. Morgen/vanavond lekker naar huisje die griet.
Ik maak me niet druk, ik vind t gewoon bijzonder dat sommige "fans" (kijkers) gewoonweg negeren wat de rest ziet, de bewoners zien en hij ZELF nota bene toegeeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Waar maak jij je zo druk om het is maar een spel. En wie er ook wint ik gun het ze allemaal.
En wat andere vinden is hun mening, klopt het niet dan is het toch jullie eigen probleem. Je kan niet van iedereen je gelijk krijgen.
Hup Jordy 🤪
Jolien werd vervelend door Jeff.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
Het geluk van Jolien is dat Jeffrey uit huis ging. Want dat maakte haar
Niet leuk. Daarna bloeide ze op altijd goede zin een lach en niet egoistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 03-04-2025 20:35:54 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Klopt helemaal meeeensquote:Op donderdag 3 april 2025 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jolien werd vervelend door Jeff.
Sharice werd vervelend door Milena.
Beide zijn na die exits een stuk leuker geworden.
Precies dat is ook zo, gewoon laten. Kun je niks aan veranderen😁quote:Op donderdag 3 april 2025 08:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik vind t gewoon bijzonder dat sommige "fans" (kijkers) gewoonweg negeren wat de rest ziet, de bewoners zien en hij ZELF nota bene toegeeft.
Da's op z'n zachtst gezegd bijzonder toch?
Want ook in de aflevering van gisteren: zelfde laken een pak.
Wederom.
Ik hoef overigens geen gelijk te krijgen.
If it walks like a duck, talks like a duck, looks like a duck, others ducks around him confirm he's a duck and he himself admits he's a duck...... it's a duck.
Nieuwe mod?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:26 schreef superniger het volgende:
Polls bespreken kan prima in een apart topic. Dat zijn soort van spoilers. Hier bespreken we alleen de tv afleveringen.
Niet hier in het tv topic Paul. Hier zitten mensen die alleen via de tv willen kijkenquote:
En na al die jaren snappen sommige users het nog steeds niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet hier in het tv topic Paul. Hier zitten mensen die alleen via de tv willen kijken
Jordy was gefrustreerd dat het hem niet luktequote:Op donderdag 3 april 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke act.
Verder gaan ik het weer over de AFLEVERING hebben.
Die baalde goed.quote:
Ja maar het was grappig omdat er één steentje op de grond lag.quote:
Nee er gaat straks iemand weg. Na de uitzendingquote:Op donderdag 3 april 2025 20:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie gaat er nu stemmen? Er is toch al iemand eruit gegaan vanmiddag.
Klopt niks van
En jordy je mag Sharice wel feliciteren hoor.
Ja was het ook, beetje ietsje pietjes te voorbarig geweestquote:Op donderdag 3 april 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het was grappig omdat er één steentje op de grond lag.
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee er gaat straks iemand weg. Na de uitzending
Alweer de laatste tv uitzending Gertquote:
Ja... nou... maar het is ook bijna wel weer mooi geweest. Toch?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer de laatste tv uitzending Gert
Ja het was weer mooi, we hebben weer 9 maanden om op te ladenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou... maar het is ook bijna wel weer mooi geweest. Toch?![]()
En helemáál voor jou, COS Queen!![]()
![]()
Ben er zelf wel klaar mee, maar niet voorgoed.![]()
![]()
BB: "Voor het zover is, zullen we nog van één van jullie afscheid nemen."
Ik durf er geen geld op te zetten!!quote:Op donderdag 3 april 2025 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was weer mooi, we hebben weer 9 maanden om op te laden![]()
Nu komt het, wie o wie gaat het huis verlaten over 15 minuten de laatste reclame. Voor het bekend wordt gemaakt
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik durf er geen geld op te zetten!!
Gokje: Jolien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ookJe mag geen polls hier plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zodra je hier mod bent mag je mij de les lezenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Valt wel mee eigenlijk.quote:
Kee.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk.
Ga je morgen TV weer dicht doen en meedoen in de COS?
Het heeft meer te maken denk ik dat men Jane en Axel er uit wilde hebben en Sharice vaak op de b ank zet werd ze gespaard. Nu wilde men Jolien er uit hebben dus rolt ze er weer doorheenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
Had je deze 3 finalisten een maand geleden voorspeld, dan was je uitgelachen toch?
Oké, dat Jordy de favoriet van de massa is, da's wel duidelijk. En Mattie, tja, die heeft ook wel de 'skills' om heel ver te komen.
Maar dat Shalice bij de laatste 3 zit en Jolien niet: verrassend. Al zal het ook veel te maken hebben met het best grote anti-kartel kartel.
Sharice kan bet zomaar winnen😉quote:Op donderdag 3 april 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
Had je deze 3 finalisten een maand geleden voorspeld, dan was je uitgelachen toch?
Oké, dat Jordy de favoriet van de massa is, da's wel duidelijk. En Mattie, tja, die heeft ook wel de 'skills' om heel ver te komen.
Maar dat Shalice bij de laatste 3 zit en Jolien niet: verrassend. Al zal het ook veel te maken hebben met het best grote anti-kartel kartel.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Sharice kan bet zomaar winnen😉
maar ze is de enige vrouw die over is. Misschien wordt het tijd om een vrouw te zien winnen na al die jaren mannenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Er zit nu niemand meer in die gered moet worden.
Denk echt dat ze de minste stemmen gaat krijgen nu
Nou dat zal toch niet...quote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Sharice kan bet zomaar winnen😉
Niet Sharice aubquote:Op donderdag 3 april 2025 23:19 schreef Ireth het volgende:
Wat mij betreft mogen ze alledrie de winnaar worden. Maar ik denk nog steeds dat Jordy het gaat zijn.
Zelfs Sharice mag wat mij betreft nu winnenquote:Op donderdag 3 april 2025 23:24 schreef maxelu het volgende:
[..]
Niet Sharice aub
Remember de Milena voetmassage
Tot volgend jaar DilanoNirvanaquote:Op vrijdag 4 april 2025 08:40 schreef DilanoNirvana het volgende:
3 maanden BB ondanks dat ik niet dit de beste vond, heb ik toch met plezier gekeken. Vooral naar de mensen die het spel echt speelde.
Jordy Jane vond ik de beste maar ook Sharice vond ik top.
Mattie en Jolien waren een leuk duo en werkte goed mee met Jordy.
Maar die verdienen niet de winst
Jolien is er gisteren uit gegaan en nu hoop ik dat het tussen Jordy en Sharice zal gaan.
Mattie gevaarlijke outsider maar voor mij geen winnaar.
Vanavond kijken en dan weer tot volgend jaar.
Bedankt medeBB kijkers👋😘
19quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:30 schreef SlagroomBoy het volgende:
De grootste hypocriet heeft gewonnen. Zoveel voordelen heeft de zogenaamde zielige 'outsider' gehad, het was overduidelijk dat hij de winnaar moest zijn.
Salar is de enige echte Big Brother winnaar.
Jaloers zijnquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:10 schreef SlagroomBoy het volgende:
[..]
Niet? Het is wel lekker woke om de zogenaamde dikkie te laten winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |