Weet ff niet meer vanaf welk moment, werd toen na een exit gezegd.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
Jordi in gesprek met zijn moeder. Mooi gesprek
Ze zei dat ze zelf tranen in haar ogen kreeg terwijl het niet eens voor haar was.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:21 schreef kater1 het volgende:
Jeej wat doet Sharice zuur "Jordy heeft nu al tranen zin zijn ogen pfff'
Dan sluit ik me aan bij supernigger: waar heeft Mattie die ¤500 dan van betaald..quote:Op maandag 31 maart 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet ff niet meer vanaf welk moment, werd toen na een exit gezegd.
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan sluit ik me aan bij supernigger: waar heeft Mattie die ¤500 dan van betaald..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]Ja dat bedacht ik me ook net inderdaad, nu te zien is hoe ze geld binnenharken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
je hebt gelijk!, heb speciaal helemaal terugespoeld.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zelf tranen in haar ogen kreeg terwijl het niet eens voor haar was.
En ze moeten wel, anders was er de kans dat de winnaar moet betalen ipv ontvangen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook net inderdaad, nu te zien is hoe ze geld binnenharken.
Die 500 heeft hij gekregen voor een secret missiequote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan sluit ik me aan bij supernigger: waar heeft Mattie die ¤500 dan van betaald..
Hoezo?!? Hij is gewoon GUL! Van nature.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:43 schreef spapaars het volgende:
Handige zet van Jordi naar de kijkers toe, het is wel een strateeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |