quote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee er gaat straks iemand weg. Na de uitzending
Alweer de laatste tv uitzending Gertquote:
Ja... nou... maar het is ook bijna wel weer mooi geweest. Toch?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer de laatste tv uitzending Gert
Ja het was weer mooi, we hebben weer 9 maanden om op te ladenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... nou... maar het is ook bijna wel weer mooi geweest. Toch?![]()
En helemáál voor jou, COS Queen!![]()
![]()
Ben er zelf wel klaar mee, maar niet voorgoed.![]()
![]()
BB: "Voor het zover is, zullen we nog van één van jullie afscheid nemen."
Ik durf er geen geld op te zetten!!quote:Op donderdag 3 april 2025 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was weer mooi, we hebben weer 9 maanden om op te laden![]()
Nu komt het, wie o wie gaat het huis verlaten over 15 minuten de laatste reclame. Voor het bekend wordt gemaakt
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik durf er geen geld op te zetten!!
Gokje: Jolien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ookJe mag geen polls hier plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zodra je hier mod bent mag je mij de les lezenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Valt wel mee eigenlijk.quote:
Kee.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk.
Ga je morgen TV weer dicht doen en meedoen in de COS?
Het heeft meer te maken denk ik dat men Jane en Axel er uit wilde hebben en Sharice vaak op de b ank zet werd ze gespaard. Nu wilde men Jolien er uit hebben dus rolt ze er weer doorheenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
Had je deze 3 finalisten een maand geleden voorspeld, dan was je uitgelachen toch?
Oké, dat Jordy de favoriet van de massa is, da's wel duidelijk. En Mattie, tja, die heeft ook wel de 'skills' om heel ver te komen.
Maar dat Shalice bij de laatste 3 zit en Jolien niet: verrassend. Al zal het ook veel te maken hebben met het best grote anti-kartel kartel.
Sharice kan bet zomaar winnen😉quote:Op donderdag 3 april 2025 21:54 schreef Gert het volgende:
Had je deze 3 finalisten een maand geleden voorspeld, dan was je uitgelachen toch?
Oké, dat Jordy de favoriet van de massa is, da's wel duidelijk. En Mattie, tja, die heeft ook wel de 'skills' om heel ver te komen.
Maar dat Shalice bij de laatste 3 zit en Jolien niet: verrassend. Al zal het ook veel te maken hebben met het best grote anti-kartel kartel.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Sharice kan bet zomaar winnen😉
maar ze is de enige vrouw die over is. Misschien wordt het tijd om een vrouw te zien winnen na al die jaren mannenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Er zit nu niemand meer in die gered moet worden.
Denk echt dat ze de minste stemmen gaat krijgen nu
Nou dat zal toch niet...quote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Sharice kan bet zomaar winnen😉
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |