Ik maak me niet druk, ik vind t gewoon bijzonder dat sommige "fans" (kijkers) gewoonweg negeren wat de rest ziet, de bewoners zien en hij ZELF nota bene toegeeft.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Waar maak jij je zo druk om het is maar een spel. En wie er ook wint ik gun het ze allemaal.
En wat andere vinden is hun mening, klopt het niet dan is het toch jullie eigen probleem. Je kan niet van iedereen je gelijk krijgen.
Hup Jordy 🤪
Jolien werd vervelend door Jeff.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
Het geluk van Jolien is dat Jeffrey uit huis ging. Want dat maakte haar
Niet leuk. Daarna bloeide ze op altijd goede zin een lach en niet egoistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Dotteke op 03-04-2025 20:35:54 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Klopt helemaal meeeensquote:Op donderdag 3 april 2025 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jolien werd vervelend door Jeff.
Sharice werd vervelend door Milena.
Beide zijn na die exits een stuk leuker geworden.
Precies dat is ook zo, gewoon laten. Kun je niks aan veranderen😁quote:Op donderdag 3 april 2025 08:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik vind t gewoon bijzonder dat sommige "fans" (kijkers) gewoonweg negeren wat de rest ziet, de bewoners zien en hij ZELF nota bene toegeeft.
Da's op z'n zachtst gezegd bijzonder toch?
Want ook in de aflevering van gisteren: zelfde laken een pak.
Wederom.
Ik hoef overigens geen gelijk te krijgen.
If it walks like a duck, talks like a duck, looks like a duck, others ducks around him confirm he's a duck and he himself admits he's a duck...... it's a duck.
Nieuwe mod?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:26 schreef superniger het volgende:
Polls bespreken kan prima in een apart topic. Dat zijn soort van spoilers. Hier bespreken we alleen de tv afleveringen.
Niet hier in het tv topic Paul. Hier zitten mensen die alleen via de tv willen kijkenquote:
En na al die jaren snappen sommige users het nog steeds niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet hier in het tv topic Paul. Hier zitten mensen die alleen via de tv willen kijken
Jordy was gefrustreerd dat het hem niet luktequote:Op donderdag 3 april 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke act.
Verder gaan ik het weer over de AFLEVERING hebben.
Die baalde goed.quote:
Ja maar het was grappig omdat er één steentje op de grond lag.quote:
Nee er gaat straks iemand weg. Na de uitzendingquote:Op donderdag 3 april 2025 20:47 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie gaat er nu stemmen? Er is toch al iemand eruit gegaan vanmiddag.
Klopt niks van
En jordy je mag Sharice wel feliciteren hoor.
Ja was het ook, beetje ietsje pietjes te voorbarig geweestquote:Op donderdag 3 april 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het was grappig omdat er één steentje op de grond lag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |