Oeh spannendquote:Op woensdag 2 april 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
Sharice gaat zo een sm spelen met Axel en David
Oh dacht even dat Sharice in de touwen werd gehesen.quote:
Denk dat Jolien er eerder voor te porren isquote:Op woensdag 2 april 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dacht even dat Sharice in de touwen werd gehesen.
Dat is meer leedvermaakquote:Op woensdag 2 april 2025 21:03 schreef Gert het volgende:
Mattie bruine bonen te eten geven, is dat ook een soort SM?
Om een keer te ervaren wat zij zelf die arme psychiatrische patiëntjes aandoet, in de kerkers van het instituut.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dacht even dat Sharice in de touwen werd gehesen.
Vergis je niet he? Stille wateren enzo.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat Jolien er eerder voor te porren is
Das ook weer waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergis je niet he? Stille wateren enzo.
Wat heeft Dot er mee te maken?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:14 schreef superniger het volgende:
Kan Jordy dit wel aan? Iemand anders dan hijzelf mag geld verdienen.
Ah ninja editquote:Op woensdag 2 april 2025 21:14 schreef superniger het volgende:
Kan Jordy dit wel aan? Iemand anders dan hijzelf mag geld verdienen.
Ja ik vraag me af wat een fan met die zooi moet.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Leuke spulletjes kan me goed voorstellen dat ze dat zelf zouden willen houden.
Jordy was dikker toen hij erin kwam.
Door de wc spoelen 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 2 april 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af wat een fan met die zooi moet.
Nou ja zo'n blik slob is wel grappig om te hebben maar wat moet je met een pin of gamechanger dat heeft toch alleen waarde voor die lui zelf.quote:
Oh scherp ik had geen rekening gehouden met 1 april. Wat ik al eerder zei "wat hebben die fans aan die zooi"quote:Op donderdag 3 april 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Beetje raar dat ze al die spullen moeten afgeven voor fans, iets klopt er niet. Heeft wellicht te maken met 1 april. Sharice blijft maar sneertjes uitdelen aan Jordy en krijgt Mattie hierin mee. Beetje minder allemaal dit. Morgen/vanavond lekker naar huisje die griet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |