Nee ze krijgen geen polls te zien en mogen niet in de sm neuzen. Maar er kunnen door de bewoners best wat aannames gemaakt worden nav de stemmingen en het scoren van kijkers gunsten. Wat ze ook doen. Anyway, misschien heeft Sharice het ook echt totaal niet door en denkt ze over een uurtje dat ze echt nog serieus meedoet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij weten natuurlijk niet wat er allemaal speelt buiten de muren van BB
Ze heeft ook geen idee dat ze er iedere keer doorheen gerold is om te proberen Jaxel uit elkaar te krijgen
En nu is ze gebruikt om Jane er uit te krijgen
Anders was ze al lang weggeweest
Logisch, leuke pa iddquote:
Ahh.. doe dan tenminste alsóf!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooooh vandaar dat ik het gemist heb.
Vind het ook totaal niet interessant
Nou ik had er na al die slob en pastameuk erg blij mee geweest hoor!quote:
Sharice is de outsider kan goed van jane winnen vanavondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:02 schreef maxelu het volgende:
Ik denk dat Sharice de minst populaire bewoner ooit is in de finale
Steeds de bank overleefd omdat mensen er liever iemand anders uitwerkten
Spreekt wel boekdelen hoe slecht de cast dit jaar was
Ja, ik zei finale, ik denk dat ze wint vanavondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Sharice is de outsider kan goed van jane winnen vanavond
Ik denk dat ze er als eerste uitligt als Jane eventueel vanavond moet vertrekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ze krijgen geen polls te zien en mogen niet in de sm neuzen. Maar er kunnen door de bewoners best wat aannames gemaakt worden nav de stemmingen en het scoren van kijkers gunsten. Wat ze ook doen. Anyway, misschien heeft Sharice het ook echt totaal niet door en denkt ze over een uurtje dat ze echt nog serieus meedoet.
Neem ik het avg'tje wel met boontjes en Jordy zijn vaderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:07 schreef Astro_boy het volgende:
Papa Jane mag ook wel bij mij langskomen.
Een van de dingen die ik graag doe: eten bij mn ouders als mn pa weer Indisch kookt en kliekjes meenemen.
Nou ja dan zijn er nog 3 in de finale, ze maakt best wel een kans denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er als eerste uitligt als Jane eventueel vanavond moet vertrekken
Weet niet of je de polls kijkt, zo niet moet je de spoiler niet aanklikkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dan zijn er nog 3 in de finale, ze maakt best wel een kans denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Tuurlijk. En dat weet ook Sharice, 'restless heart' of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er als eerste uitligt als Jane eventueel vanavond moet vertrekken
Nou! Enorm!quote:
Met Kiki zijn naam erop, denk dat die 1 og geen euro heeft uitgegevenquote:
The Shockerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach kijk wat een vrolijke, strijdvaardige gezichten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:30 schreef spapaars het volgende:
Na de reclame live, ze zitten er klaar voor.
[ afbeelding ]
Dat ís ook wel een beetje gek natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Paul het volgende:
Mensen boos op twitter dat dit vliegtuig wel wordt getoond haha
Wat een tijdverdrijfquote:
En eigenlijk ook wel terecht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Paul het volgende:
Mensen boos op twitter dat dit vliegtuig wel wordt getoond haha
@superniger kom er maar in...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En eigenlijk ook wel terecht.
Zal jordy wel weer de schuld van krijgen
Nee schuld van BB. Alles is de schuld van BB. Van casting tot regie. Van spelbedenkers tot leader/bumper designer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En eigenlijk ook wel terecht.
Zal jordy wel weer de schuld van krijgen
Kut, heb erop geklikt. Daar gaat mn Twitter boycotquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:33 schreef Paul het volgende:
https://x.com/OpdorpKarin(...)jsEMk_xtZs94XDw&s=19
Lolquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:35 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Kut, heb erop geklikt. Daar gaat mn Twitter boycot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |