Goed doordachte replyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij past je ook niet aan aan heersende normen en waarden. Dus wanneer ga je weg?
Holy shit was is die hexa aan het zinken zeg.quote:
We moeten niks. Al zetten ze een mes op mijn keel het enige wat ze terugkrijgen is een grote grijns op mijn gezicht dat "zie je wel je hebt nog steeds niks bereikt" zegt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Komt wel overeen met hoe ik erin sta.
Ik ben absoluut geen fan van welke religie dan ook. Maar we zullen er toch mee moeten samenleven. En dan helpt een polariserende houding aannemen tegen iedereen die op wat voor manier een relgie aanhangt, en allerlei leugens verspreiden, niet bepaald.
Gozer de polarisatie komt uit de doctrine zelf en wordt gepropageerd door de buitenlandse gelddonors die vertellen niet te integreren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Komt wel overeen met hoe ik erin sta.
Ik ben absoluut geen fan van welke religie dan ook. Maar we zullen er toch mee moeten samenleven. En dan helpt een polariserende houding aannemen tegen iedereen die op wat voor manier een relgie aanhangt, en allerlei leugens verspreiden, niet bepaald.
Dat is toch geen reden om dat ook maar te gaan doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gozer de polarisatie komt uit de doctrine zelf en wordt gepropageerd door de buitenlandse gelddonors die vertellen niet te integreren.
Dit topic wordt gedomineerd door de PVV-zienswijze, dus is het niet zo vreemd dat het daarover gaat.quote:Maar weer ligt het aan ons, de PVV en de stand van de maan. Je frontman kan niet eens veilig naar Iran en hand in hand over straat in Nederland lopen. Ligt dat aan de PVV?
De tolerantieparadox van Karl Popper is een ding wanneer het de politieke Islam betreft. Vraag anders even aan Libanon hoe dat samenleven ging. Of Turkije. Jij maakt er weer hyperbolen van dus ik ga je op de man de vraag stellen: ben jij voor gerichte targeting van de Islam, zoals stoppen geldstromen uit het buitenland, inperken en controle op Islamitisch onderwijs en sluiten radicale moskeeën?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om dat ook maar te gaan doen?
Wat is de PVV-zienswijze en wie propageren die? Dit is jouw stropop. Er zitten naar mijn weten geen of bijna geen PVV-stemmers in dit topic. Het is mogelijk Hexagon, om niet op de PVV te stemmen en toch tegen de Islam te zijn.quote:Dit topic wordt gedomineerd door de PVV-zienswijze, dus is het niet zo vreemd dat het daarover gaat.
We hebben genoeg apologeten. Heb je ze gemist?quote:Als er een of andere moslimradicaal hier komt brallen kunnen we het over diens kant van de medaille hebben.
Ja daar ben ik voor. Extremisme uit de Arabische wereld is immers vijandige ondermijning.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De tolerantieparadox van Karl Popper is een ding wanneer het de politieke Islam betreft. Vraag anders even aan Libanon hoe dat samenleven ging. Of Turkije. Jij maakt er weer hyperbolen van dus ik ga je op de man de vraag stellen: ben jij voor gerichte targeting van de Islam, zoals stoppen geldstromen uit het buitenland, inperken en controle op Islamitisch onderwijs en sluiten radicale moskeeën?
Die zienswijze is dat er op geen enkele wijze met moslims valt samen te leven en dat er van alles voor allerlei mensen wordt ingevuld van wat ze vinden en denken.quote:Wat is de PVV-zienswijze en wie propageren die? Dit is jouw stropop. Er zitten naar mijn weten geen of bijna geen PVV-stemmers in dit topic. Het is mogelijk Hexagon, om niet op de PVV te stemmen en toch tegen de Islam te zijn.
Ik heb Bansheeboy hier nog niet in het topic gezien. En kerelx en Servieskast zie ik ook geen pro-fundamentalistische shit posten hier.quote:We hebben genoeg apologeten. Heb je ze gemist?
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Snap je het concept van een forum met openbare posts nou echt niet?
Nee.quote:
Hoe is het met Hannahquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:19 schreef SheCanDoIt het volgende:
[..]
Hey, ik heb een ban opgelopen omdat ik iets soortgelijks zei. En daarna een permban nadat ik Danny een onnozelaar noemde in een mail naar hem. Nou, doei maar weer (GoldenAge, ex Loverboii).
Grappig. Ben al uitgemaakt voor antisemiet, kennelijk ook homohater.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja daar ben ik voor. Extremisme uit de Arabische wereld is immers vijandige ondermijning.
[..]
Die zienswijze is dat er op geen enkele wijze met moslims valt samen te leven en dat er van alles voor allerlei mensen wordt ingevuld van wat ze vinden en denken.
[..]
Ik heb Bansheeboy hier nog niet in het topic gezien. En kerelx en Servieskast zie ik ook geen pro-fundamentalistische shit posten hier.
Tja sommigen hebben namens jou bedacht dat je dat zeker wel bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Grappig. Ben al uitgemaakt voor antisemiet, kennelijk ook homohater.
Ik zal mij zo wassen met holy water om mijzelf en gore ziel te reinigen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja sommigen hebben namens jou bedacht dat je dat zeker wel bent.
Toch wel apart dat in een land zo groot als Amerika uitgerekend een moslimgemeente zo'n (mogelijk) beslissende rol heeft gespeeld in de (binnenlandse) verkiezingen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:52 schreef Nexum het volgende:
De rhetoriek rondom dit ‘probleem’ zegt meer dan het ‘probleem’ zelf. Moslims krijgen meer kinderen dan niet-moslims in Nederland en daar maken mensen zich zorgen over. Dit is precies hetzelfde gebrabbel dat je in de VS ziet.
Ik voor racist, PVV-stemmer en moslimhater.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Grappig. Ben al uitgemaakt voor antisemiet, kennelijk ook homohater.
Het niveau is om te janken
Ik voor dorpsgek die naar het ggz moet, ik wordt dus ook niet gezien als gelijkwaardige gesprekspartner.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik voor racist, PVV-stemmer en moslimhater.
Het niveau is om te janken.
Wat de fuck. Iemand van progressief links een mening over deze excessieve berichtgeving die niks met nieuws te maken heeft maar eerder met propaganda van het niveau Noord-Korea?quote:
Dat heeft niks met propaganda te maken maar alles met kapitalisme: 13 in een dozijn pulp voor de clicks. Had je iets anders verwacht van het AD?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat de fuck. Iemand van progressief links een mening over deze excessieve berichtgeving die niks met nieuws te maken heeft maar eerder met propaganda van het niveau Noord-Korea?
Dat is toch propaganda, een clickbait? Daarnaast is eindeloos herhalen van dezelfde boodschap gewoon propaganda.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat heeft niks met propaganda te maken maar alles met kapitalisme: 13 in een dozijn pulp voor de clicks. Had je iets anders verwacht van het AD?
Propaganda draait om een gedachtengoed. Bij het AD draait het om winstmaximalisatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is toch propaganda, een clickbait? Daarnaast is eindeloos herhalen van dezelfde boodschap gewoon propaganda.
Dat is een gedachtengoed in zichzelf, winstmaximalisatie. Het consistent uitstorten van een soortgelijke boodschap heeft exact hetzelfde resultaat als doelbewuste, intentionele propaganda waarin de auteur zelf gelooft. Het maakt wat dat betreft niet uit of de auteur wel of niet zelf in die boodschap gelooft. Het resultaat is 100% hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Propaganda draait om een gedachtengoed. Dit draait om winstmaximalisatie.
Dat is dan nog steeds geen propaganda. Maar goed, ik heb niet zo'n trek in een semantische discussie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is een gedachtengoed in zichzelf, winstmaximalisatie. Het consistent uitstorten van een soortgelijke boodschap heeft exact hetzelfde resultaat als doelbewuste, intentionele propaganda waarin de auteur zelf gelooft. Het maakt wat dat betreft niet uit of de auteur wel of niet zelf in die boodschap gelooft. Het resultaat is 100% hetzelfde.
Ik ken die auteurs niet maar ik zou het AD nou niet bepaald kwalificeren als een links en/of progressief medium.quote:Daarnaast stap je gemakkelijk over het feit heen dat de auteurs wel degelijk van linksprogressieve leest kunnen zijn en useful idiots voor hun bazen.
Als ik de reacties zo zie, gaat dit topic over hun zorgen over de groei van de islam in Nederland. Schrap dat orthodoxe maar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:44 schreef sp3c het volgende:
nee het topic gaat over zorgen over de groei van de orthodoxe islam in Nederland
Je hebt geen trek in een semantische discussie maar je maakt het zelf semantisch door je te blijven focussen op mijn initiële woord "propaganda" terwijl ik het inmiddels heb bijgestuurd naar dat het feitelijk voor het resultaat niet uitmaakt of het medium wel of niet in de boodschap gelooft.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is dan nog steeds geen propaganda. Maar goed, ik heb niet zo'n trek in een semantische discussie.
[..]
Ik ken die auteurs niet maar ik zou het AD nou niet bepaald kwalificeren als een links en/of progressief medium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |