SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik heb Welkom14! Moet dat dan ook?quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vergeten jullie vandaag niet om belangrijke wachtwoorden even aan te passen?![]()
Zeker voor mensen die Pr0ject2025! als wachtwoord hebben.
ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vergeten jullie vandaag niet om belangrijke wachtwoorden even aan te passen?![]()
Zeker voor mensen die Pr0ject2025! als wachtwoord hebben.
drugshandeltje, overvalletje..quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer. Blijkbaar zijn parfums tegenwoordig voor tienerjongens de nieuwe rage. En dan niet goedkope drogisterijparfums, maar die van 250 euro of meer. Omdat ze op tiktok gezien hebben dat dit vrouwen aantrektWaar betalen ze dat in godsnaam van
als ze goedpassen, waarom vervangenquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
Mijn vader blijft zeggen dat er dikkere schroeven in mijn TV moeten (waar dat ding mee aan een beugel vastzit aan de muur). Ik denk als hij er nu nog niet af is gevallen waarom dan later wel?Maar goed hij is hier zondag en dan zal hij dat alsnog wel gaan doen.
If it ain't broke, don't fix it.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze goedpassen, waarom vervangen
Ja dat denk ik dus ook. Krijg ook niet het idee dat dit los gaat komen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze goedpassen, waarom vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Krijg ook niet het idee dat dit los gaat komen.Euh aan de kant van de muur bedoelt dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer. Blijkbaar zijn parfums tegenwoordig voor tienerjongens de nieuwe rage. En dan niet goedkope drogisterijparfums, maar die van 250 euro of meer. Omdat ze op tiktok gezien hebben dat dit vrouwen aantrektWaar betalen ze dat in godsnaam van
quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Krijg ook niet idee dat dit los gaat komen.en dan ruineert hij jouw tv omdat er perse dikkere schroeven in moeten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou em vriendelijk de deur wijzen![]()
Nee het gaat om de schroeven in de TV.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh aan de kant van de muur bedoelt die
Als hij mijn TV sloopt kan hij mij een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan ruineert hij jouw tv omdat er perse dikkere schroeven in moeten ?
ik zou em vriendelijk de deur wijzen
Win-win voor jou.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als hij mijn TV sloopt kan hij mij een nieuwe kopen.
Ik wacht op het moment dat ze verteld wordt dat een goede persoonlijkheid en goed gedrag meer de dames aan trekt, maar dat is natuurlijk niet alphaquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Echte ho's vallen daar ook niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze verteld wordt dat een goede persoonlijkheid en goed gedrag meer de dames aan trekt, maar dat is natuurlijk niet alpha
Ga uit mijn hoofd, Flesquote:
Die willen een jongen die ruikt naar dure parfum. De rest doet er niet toequote:Op donderdag 27 maart 2025 09:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Echte ho's vallen daar ook niet op natuurlijk.
Ik hoor hem dan al zeggen.. ik ga echt geen 50 inch kopen hoor.quote:
Jawel, hij moet ook een opgevoerde fatbike hebben, vapes dealen en de leraren uitschelden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die willen een jongen die ruikt naar dure parfum. De rest doet er niet toe
oeh geile praat ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, hij moet ook een opgevoerde fatbike hebben, vapes dealen en de leraren uitschelden.
Euhh. Hoe dan? Gaat hij het schroefdraad uitboren en tappen naar een grotere maat?quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
Mijn vader blijft zeggen dat er dikkere schroeven in mijn TV moeten (waar dat ding mee aan een beugel vastzit aan de muur). Ik denk als hij er nu nog niet af is gevallen waarom dan later wel?Maar goed hij is hier zondag en dan zal hij dat alsnog wel gaan doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor hem dan al zeggen.. ik ga echt geen 50 inch kopen hoor.
En dan schroeven van 10 cm lang erin jassen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh. Hoe dan? Gaat hij het schroefdraad uitboren en tappen naar een grotere maat?
Wat staat hier allemaal?quote:
De schroeven die ik bij de beugel kreeg zijn wel vrij kort.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh. Hoe dan? Gaat hij het schroefdraad uitboren en tappen naar een grotere maat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:15 schreef Ama het volgende:
[..]
De schroeven die ik bij de beugel kreeg zijn wel vrij kort.
Meteen een 3D tv. Lijkt net alsof ze een heel eind uitsteken!quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan schroeven van 10 cm lang erin jassen.
Over het algemeen is de stelregel dat het schroefdraad van een bout minimaal één tot anderhalf keer de diameter van de bout diep in de moer moet zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:15 schreef Ama het volgende:
[..]
De schroeven die ik bij de beugel kreeg zijn wel vrij kort.
Nee mijn pa weigert dat soort dingen te kopen. Heeft bijna alleen maar eigen gemaakte eiken meubels in huis.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is je pa ook iemand die denkt Ikea kasten zonder gebruiksaanwijzing in elkaar te zetten met betere schroeven?
Hehe.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze verteld wordt dat een goede persoonlijkheid en goed gedrag meer de dames aan trekt, maar dat is natuurlijk niet alpha
Maar als je een vervelende persoon verder bent, heb je er helemaal niets aanquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb goedkope dingen. Maar krijg zowel van collega's als van leerlingen complimenten over hoe lekker het ruikt.
een na laatste werkdag van de maand. Dus hopelijk morgenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Bonus is binnenHeb jij 'm al @:citizen.erased?
Wat!?quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
*KRAK* daar ging je LED Panelquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]Zou dat een reden hebben bij een platte TV?
Hij heeft mijn adres dus dan zie ik een paar dagen later wel een TV verschijnen.quote:
Ik heb er sowieso niks aan, want ben al iets van 11 jaar samen met mijn vrouw.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als je een vervelende persoon verder bent, heb je er helemaal niets aan
Die kinderen geven meer uit dan ik, hoe danquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat!?
Vind het sowieso belachelijk dat je jochies van 13-14 op Fatbikes van 1000 euro ziet en met smartphones van vergelijkbare prijzen. North Face jassen van 100-200 euro. Lijkt wel alsof ze allemaal naast school ook in de drugshandel zitten joh
Ik heb een luchtje van, ik geloof 70 euro. Milliones van Paco Robanne. Had daarvoor Boss Bottled (gekregen van m'n ex als 2e keus nadat ik eigenlijk Millions wilde maar die mocht ik niet) en die was ook zo iets. Luchtjes van 250 euro!? Denken ze dat elke keer als ze zo'n luchtje opspuiten ze worden aangesproken door meisjes of zo
___!
uhm waaromquote:Op donderdag 27 maart 2025 07:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verandert vanzelf over anderhalve week [ afbeelding ]
Je kunt het ten minste proberen. Zo'n duur luchtje is een kleine investering dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat!?
Vind het sowieso belachelijk dat je jochies van 13-14 op Fatbikes van 1000 euro ziet en met smartphones van vergelijkbare prijzen. North Face jassen van 100-200 euro. Lijkt wel alsof ze allemaal naast school ook in de drugshandel zitten joh
Ik heb een luchtje van, ik geloof 70 euro. Milliones van Paco Robanne. Had daarvoor Boss Bottled (gekregen van m'n ex als 2e keus nadat ik eigenlijk Millions wilde maar die mocht ik niet) en die was ook zo iets. Luchtjes van 250 euro!? Denken ze dat elke keer als ze zo'n luchtje opspuiten ze worden aangesproken door meisjes of zo
___!
Kunnen straks toch geen huis kopen; dus dan maken ze geld nu gewoon op.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kinderen geven meer uit dan ik, hoe dan
Lekker op de pof, achteraf betalen yoloquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dit kunnen betalen op die leeftijdquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet papa en mammaquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dit kunnen betalen op die leeftijdTuurlijk zullen ze baantjes hebben. Maar dat kan je never nooit betalen joh
Voor een 15 Jarige is het minimum loon 3 euro per uur. Die kids kunnen hooguit in de weekenden werken of de Woensdagen na school. Dus zeg dat ze Za/Zo van 10 tot 5 werken en de Wo van 1 tot 5 (ik noem maar ff wat)
Dat is 19 uur per week a 3 euro zit je per maand op 230 euro. Moet je voor een iPhone praktisch een half jaar sparen, en neem aan dat die kids ook zelf tegenwoordig kleding kopen en dat soort dingen... HOE, DAN.
Ouders.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dit kunnen betalen op die leeftijdTuurlijk zullen ze baantjes hebben. Maar dat kan je never nooit betalen joh
Voor een 15 Jarige is het minimum loon 3 euro per uur. Die kids kunnen hooguit in de weekenden werken of de Woensdagen na school. Dus zeg dat ze Za/Zo van 10 tot 5 werken en de Wo van 1 tot 5 (ik noem maar ff wat)
Dat is 19 uur per week a 3 euro zit je per maand op 230 euro. Moet je voor een iPhone praktisch een half jaar sparen, en neem aan dat die kids ook zelf tegenwoordig kleding kopen en dat soort dingen... HOE, DAN.
Geen huur of hypotheek. Een fatbike uit China is niet veel duurder dan een normale fiets tegenwoordig, dus misschien helpen pappie en mammie mee. Zou me niet verbazen als een hoop van die figuren nepgeurtjes kopen zonder het te weten. Denk dat het wel meevalt. Ze kopen niet iedere maand een fatbike van hun zakgeld of zo.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker op hun 21e na hun studie alle verdiensten van hun baan inleveren aan de schuldsaneringquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op de pof, achteraf betalen yolo
Je beseft dat hordes mensen zo ook jarenlang naar jouw financiële beslissingen hebben gekeken he?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker op hun 21e na hun studie alle verdiensten van hun baan inleveren aan de schuldsaneringTop leven
quote:
Vind dat echt absurd dat die dit financieren.quote:
Alleen is het verschil hier in dat ik geen tiener/puber van 13-14 ben maar een volwassen ventquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je beseft dat hordes mensen zo ook jarenlang naar jouw financiële beslissingen hebben gekeken he?
Dat maakt het niet beter.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alleen is het verschil hier in dat ik geen tiener/puber van 13-14 ben maar een volwassen vent
Alle vrouwen er natuurlijk op afquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst kwam iemand voorbij met Axe Africa op
Africa by Toto?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatst kwam iemand voorbij met Axe Africa op
Mijn ouders zouden echt geen parfum van honderden euro's voor me betalen. En zou het zelf ook niet doen voor m'n kind, kom nou. Dan leren ze de waarde van geld nooit natuurlijk.quote:
Ik kreeg alles waar ik om vroeg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Vind dat echt absurd dat die dit financieren.
Toen ik 11-12 was kreeg ik voor mijn verjaardag iets duurs maar verder kon ik toch echt fluiten naar hele obscene dure spullen hoor. (ik vind nu 1000 euro nog steeds veel geld, als jochie van 11-12 vond ik 100 gulden al veel) mijn ouders hadden zoiets van, als je iets duurs wil hebben ga je maar klusjes doen.
Dus hop, auto's wassen, grasmaaien. Heitje voor Karweitje deed ik bij mensen in de straat voor een knaakEn ik bracht met m'n skelter vriendjes naar andere vriendjes voor 50 cent
Hoe moeten we je nu noemen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
Nou top nu is de verbouwing echt helemaal klaar.
Is dat een slecht iets dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg ouders die dingen kopen voor hun kind zodat hun kind erbij kan horen
Nee maar de scooter hoeven ze niet meer en gaan gelijk voor autorijbewijs.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:49 schreef rival het volgende:
Maar ff zonder dollen.
Ik had een bijbaan vanaf mn 13e/14e. Toen ik 16 was kon ik een scooter, merkkleding en dure luchtjes kopen.
Dat zal nu toch niet heel anders zijn?
en nu zit je op een zonnig eilandquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg eigenlijk meestal wel wat ik vroeg
Minimumloon? En hoeveel uur werkte je dan per week? Ik kon naast school en sport eigenlijk niet veel werken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:49 schreef rival het volgende:
Maar ff zonder dollen.
Ik had een bijbaan vanaf mn 13e/14e. Toen ik 16 was kon ik een scooter, merkkleding en dure luchtjes kopen.
Dat zal nu toch niet heel anders zijn?
Gewoon een eiland gevraagd. "Ja natuurlijk liefste ballie!"quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nu zit je op een zonnig eiland
Mja door iets waar ik niet om heb gevraagdquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nu zit je op een zonnig eiland
Ik kreeg ook héél veel, maar op den duur stopte dat wel en was 't "nee ga er maar zelf voor werken"quote:
Misschien ook wel, je weet nooit hoe alles gelopen was.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
als mijn vader nog had geleefd had ik. hier niet gezeten
Ik krijg vooral het idee dat ouders die alles voor hun kinderen kopen (kan er over meepraten tot op zekere hoogte) niet goed weten hoe ze liefde moeten uitten naar hun kind, dus ze kopen maar dure spullen.quote:
nah kleine kans. had niet genoeg verdiend en denk niet dat ik zo maar mijn huis had mogen verkopen om hierheen te gaan van hemquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook wel, je weet nooit hoe alles gelopen was.
Krantenwijk (Ik had 3 wijken) en zwart bij een boer.in de kas.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Minimumloon? En hoeveel uur werkte je dan per week? Ik kon naast school en sport eigenlijk niet veel werken.
Er was niet genoeg geld in de wereld om mij ergens bij te laten horen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg ouders die dingen kopen voor hun kind zodat hun kind erbij kan horen
Pizzabezorger boksquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Krantenwijk (Ik had 3 wijken) en zwart bij een boer.in de kas.
Vanaf mn 16e ben ik van krantenbezorger een pizzabezorger geworden.
Elke zaterdag bij de boer. En met vakantie en vrije dagen was ik ook regelmatig bij de boer.
Naja wat je had mogen doen en wat je gewoon ging doen zijn 2 verschillende dingen denk ik dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah kleine kans. had niet genoeg verdiend en denk niet dat ik zo maar mijn huis had mogen verkopen om hierheen te gaan van hem
Dure parfum is bezopen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je daarin gaat natuurlijk.
Same, wilde sowieso nooit ergens bij horen. Nu ook niet, lekker m'n eigen stijl/eigen ding.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was niet genoeg geld in de wereld om mij ergens bij te laten horen.
Furby, dat is lang geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik mocht redelijk veel hebben als het niet belachelijk duur was (voor mijn verjaardag dan) maar een Furby konden mijn ouders echt niet aan.
Toen ik in Utrecht woonde vond ik het al waardeloos om even de was naar huis te brengen. Heb binnen een maand een wasmachine gekochtquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja wat je had mogen doen en wat je gewoon ging doen zijn 2 verschillende dingen denk ik dan.
Mijn vader/moeder kunnen nu hoog/laag springen wat ze willen, maar als ik een leuke partner tref en die zegt "kom we gaan verhuizen naar Lyon" of zo dan kunnen ze tegensputteren wat ze willen maar dan gaat dat toch echt wel gebeuren hoe lief ik ze ook vind. 1x Per 2 weken een weekendje heen/weer pendelen is ook weer niet zo'n probleem.
Ik wilde er wel graag bij horen. Gewoon geaccepteerd worden zonder de hele tijd gezeik en kutopmerkingen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same, wilde sowieso nooit ergens bij horen. Nu ook niet, lekker m'n eigen stijl/eigen ding.
(al is ergens bij willen horen boven een bepaalde leeftijd ook wel triestig)
Je kon er wel goed mee gooien.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
Excuus toen was ja te duur maar na een paar jaar had ik al door dat mijn cadeautjes altijd duurder waren dan zo'n Furby.Maar ik kan het ze niet eens kwalijk nemen achteraf.
Die had ik zelf gehaald maar toen was ik al 19 ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik mocht redelijk veel hebben als het niet belachelijk duur was (voor mijn verjaardag dan) maar een Furby konden mijn ouders echt niet aan.
Ik denk als ik dat ding wel had gekregen dat mijn ouders hem binnen een week tegen de muur hadden gegooid.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kon er wel goed mee gooien.
Voorstadium van een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ooit eens zo'n ding een hersenschudding geslagen. Was behoorlijk geīrriteerd, en dat apparaatje bleef maar "i love you" en "omnomnom" zeggen dat ik 'm 3 goede petsen voor z'n uilengezicht gaf en doen was 't "kgggggggggggggggg"
Of uit het raam.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik dat ding wel had gekregen dat mijn ouders hem binnen een week tegen de muur hadden gegooid.
De volgende stap is kleine beestjes en daarna kinderen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorstadium van een seriemoordenaar.
Voor alleen een wasje zou ik ook niet snel heen/terug crossen. Maar er een heel weekend van maken meteen en even je ouders en andere (als je daar contact mee hebtquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde vond ik het al waardeloos om even de was naar huis te brengen. Heb binnen een maand een wasmachine gekocht
Die van mij kreeg uiteindelijk de genadeklap tegen de muurquote:
Als je hard genoeg gooide wel.quote:
Deze manquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je hard genoeg gooide wel.
Nee ook niet. Dan is twee keer per maand echt te vaak. Die mensen hebben ook verder hun eigen leven. Zat ik daar een beetje tv te kijken en te wachten tot de wasmachine klaar was en iedereen was verder de hort op.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voor alleen een wasje zou ik ook niet snel heen/terug crossen. Maar er een heel weekend van maken meteen en even je ouders en andere (als je daar contact mee hebt) familieleden bezoeken kan nooit kwaad.
Ervaring?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De volgende stap is kleine beestjes en daarna kinderen.
Iedereen aan de kant, we hebben de alpha van deze sc gevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ooit eens zo'n ding een hersenschudding geslagen. Was behoorlijk geīrriteerd, en dat apparaatje bleef maar "i love you" en "omnomnom" zeggen dat ik 'm 3 goede petsen voor z'n uilengezicht gaf en doen was 't "kgggggggggggggggg"
Ik was vroeger soms best driftig. Wel eens een deuk in een muur geslagen omdat ik niet kon winnen met een gamequote:
Nee, je kan ook kennis vergaren over een onderwerp...quote:
Geen dure luchtjes meer nodig, ik glij van m'n stoel bij het idee van iemand die een furby kapotslaat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, we hebben de alpha van deze sc gevonden.
Wel een beetje intens ditquote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, je kan ook kennis vergaren over een onderwerp...
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen dure luchtjes meer nodig, ik glij van m'n stoel bij het idee van iemand die een furby kapotslaat.
Zal nog een keertje langslopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over lekkere geurtjes gesproken, ik kwam nu twee mensen op straat tegen die wel een lekker geurtje op hadden
Meestal vind ik geurtjes niet zo lekker (veel te zoet oid)
Oh, heb ook wel eens wat kapot geslagen jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was vroeger soms best driftig. Wel eens een deuk in een muur geslagen omdat ik niet kon winnen met een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik heb Delicious, dat groene appeltje, iets van Calvin Klein en een nepperd van de Etosquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over lekkere geurtjes gesproken, ik kwam nu twee mensen op straat tegen die wel een lekker geurtje op hadden
Meestal vind ik geurtjes niet zo lekker (veel te zoet oid)
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh, heb ook wel eens wat kapot geslagen jaTVs bijvoorbeeld
Maar heb de laatste jaren echt een soort innerlijke rust gevonden, en waar dat door komt? Geen idee. Misschien omdat ik ook wat meer zelfvertrouwen heb gekregen ?
Gaan we weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nee hoor.quote:
Het was een volwassen vrouw en een tiener op een fatbike, dus ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal nog een keertje langslopen.
En nu ben ik nog rustig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
De alphahormonen vliegen je hier weer om de oren.
Enjoy the ride.quote:
Goede vermomming?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een volwassen vrouw en een tiener op een fatbike, dus ja.
Het zegt mij allemaal niet zo veel, ik heb zelf geen geurtjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Delicious, dat groene appeltje, iets van Calvin Klein en een nepperd van de Etos
Heb je wel snel gedaan, binnen dat tijdsbestekquote:
Ik heb nu een soort hennepvezel in de kooi, die zat bij de nieuwe caviaquote:
quote:
quote:
Boks ouwe!quote:
Stig snelheidquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel snel gedaan, binnen dat tijdsbestek
Weet je al wat meer over eenden?quote:
Yes, eigenlijk aubiose, maar soms heb ik ook wat 'fijner' spul.. wat ik eigenlijk niet zo fijn vind, maar afijn...quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort hennepvezel in de kooi, die zat bij de nieuwe caviaGebruikte jij toch ook?
Dit is bruiner dan de aubiose die ik eerst had. Maar het blijft aan Madelief plakkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, eigenlijk aubiose, maar soms heb ik ook wat 'fijner' spul.. wat ik eigenlijk niet zo fijn vind, maar afijn...
Ik heb een aantal jaren bij een lokale pizzeria gewerkt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Boks ouwe!
Ik heb ze ook allemaal gehad, al capone, nyp, domino, zelfs nog wat lokale pizzeria's
MadeMagneetquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is bruiner dan de aubiose die ik eerst had. Maar het blijft aan Madelief plakken
Twee dingen maar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet je al wat meer over eenden?
En allebei fout?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn ouders koesterden denk ik ook ooit de hoop dat ik normaal zou zijn en er bij zou horen. Achteraf gezien maar goed dat ze daar niet heel veel geld in geīnvesteerd hebben.
Naar het schijnt.quote:
Ze kwakken erop los ja.quote:
Nou en ik ben aan het werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens, het is zulk lekker weer buiten
quote:
Noh 2e keer dat je het zegt sinds ik dat al in mijn kop had.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Wie nooit?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Oeiquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik onderbreek mijn werk voor een lekker ritje op de racefiets door de Sallandse heuvelrug.
Nou ik lieg ook want was al aan het wobben.quote:
* TheStigsDutchCousin motor klaarzetquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik onderbreek mijn werk voor een lekker ritje op de racefiets door de Sallandse heuvelrug.
Paulusamaquote:
Heerlijk. Lekker met een goede podcast op 't balkon zittenquote:
Hoezo nou weer zo?quote:
Ja, ik ben nooit somberquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie jezelf vrolijke mensen?
Ik zeg/typ dit wel vrij vaak 😂quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noh 2e keer dat je het zegt sinds ik dat al in mijn kop had.
Absoluut, probeer in alles het positieve te zien en fluit/zing eigenlijk altijd welquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Helemaal nietsquote:
Ja, maar ik vind die schommelingen wel lastigquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je bent ook wel vaak goedgemutst toch?
Zo kom ik meestal wel overquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
ja dat snap ik wel. Komt het gewoon zo opzetten soms?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die schommelingen wel lastig
Het antwoord op je vraag is: jaquote:
Oh dat had ik vanochtend ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noh 2e keer dat je het zegt sinds ik dat al in mijn kop had.
Maar van binnen ga je kapot ?quote:
Dankje Bizzeyquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is: ja
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik vanochtend ook.
Tijd voor een apart topic: "Post hier wat 4ebe denkt"
quote:
Ja helaas welquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel. Komt het gewoon zo opzetten soms?
Hardop gelachenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar van binnen ga je kapot ?
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
“Workout”quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van de workout van gisteren
Dat vind ik stiekem wel fijn
Pas als je 3 dagen spierpijn hebt is het echt spierpijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je het niet ziet is het er ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb een brief van het ziekenhuis om 28 april naar de afdeling chirurgie te komen. Leg snel die brief maar weer weg.
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee? ik vind je hier altijd wel vrolijk overkomen
nee maar ben je van binnen wel vrolijk?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.
quote:
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar van binnen ga je kapot ?
Spierpijn beste pijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik gebruik dat meestal ook al ben ik meestal wel goedgemutst jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.
Maar dat is wel een aantal jaren anders geweest. Echter toen ik me daarover openstelde kwam dat bij veel mensen als een totale verassing.
Das vast omdat humor altijd al mijn copingmechanisme is geweest!
Dat is weer wat anders. Ik schijn standaard een vrij neutrale uitstraling te hebben maar neig wel sneller naar blij dan naar nors.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.
Meestal wel. Maar dat ziet niemand.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ben je van binnen wel vrolijk?
Nee maar vroeg ook of jullie jezelf vrolijk vinden :pquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dat ziet niemand.
Ok, dan wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vroeg ook of jullie jezelf vrolijk vinden :p
Altijd al geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik gebruik dat meestal ook al ben ik meestal wel goedgemutst ja
Niet herkenbaar ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
Ik krijg wel eens de vraag of ik het wel leuk vind bij een activiteit. Omdat ik dat dus totaal niet toon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat meestal wel een vrolijke muis zien naar andere mensen. Nadeel is wel dat als ik dat ik een keer niet laat zien dat het gelijk : oh gaat het goed?
Dit heb ik ook zo vaakquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens de vraag of ik het wel leuk vind bij een activiteit. Omdat ik dat dus totaal niet toon.
Gewoon water drinken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Ik ga een dag te laat. Gisteren was de cola nog 45 cent in Duitsland in de reclame. Naja de gewone prijs is 65 cent. Nog steeds een lachertje met Nederland.
wat een goed ideequote:
Soms heb ik wel goede ideeënquote:
Is van maandagavond, dus dat is wel 3 dagen geleden, connaisseur.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pas als je 3 dagen spierpijn hebt is het echt spierpijn.
Je mag een keertje meedoen.quote:
Wow lewd!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag een keertje meedoen.
Ja, ik schrok van het pushbericht.quote:
Mij houd je niet voor de gekquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.
Maar dat is wel een aantal jaren anders geweest. Echter toen ik me daarover openstelde kwam dat bij veel mensen als een totale verassing.
A15 weer genot vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij houd je niet voor de gek
Eensquote:
Tesela genot, maar dan op een andere manier vanochtendquote:
Ik hoef ook niemand meer voor de gek te houdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij houd je niet voor de gek
Dat is heeeeeeeeeeeerlijkquote:
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook zo vaakOok bij films ofzo. 'Vond je het wel een leuke film?' Maar ik zit niet hardop te lachen maar gewoon naar het scherm te kijken.
Same, behalve als het echt echt echt echt heel heel heel heel heel grappig isquote:
Had, nu train ik in een klein groepje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heeeeeeeeeeeerlijk
Ik twijfel voor een PT, had jij die nou een?
Is goed, open boekquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef ook niemand meer voor de gek te houden
Ohjaaaaa, dat was het. Daar twijfel ik ook over want ik denk dat het helpt om te gaan sporten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had, nu train ik in een klein groepje.
Rijke tataquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij hielp het wel om regelmatiger te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaaaaa, dat was het. Daar twijfel ik ook over want ik denk dat het helpt om te gaan sporten.
Ik twijfel vooral om geld![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is van maandagavond, dus dat is wel 3 dagen geleden, connaisseur.
Oh, dacht dat het om een piercing ofzo ging.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Glimt nu helemaalquote:
Nee hoor, komt helemaal overeenquote:
Oh, kon ook dat ze dat bedoeldequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het om een piercing ofzo ging.
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mij hielp het wel om regelmatiger te gaan.
ik mis de grapquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, kon ook dat ze dat bedoelde
(grapjeeeeee Crack_ )
Middagdutjequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Warme vergaderruimte hier, lijkt wel heter dan de Vesuvius.
Geeft niet, overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werk
[..]
ik mis de grap
Of de sociale werkplaats.. oh wacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier geen onderwijs of de ambtenarij
die hebben beide voor en nadelen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werk
Wat fijn voor ze dat ze niet mee hoeven te maken hoe de shitshow "de wereld van tegenwoordig" afloopt.quote:
Wat doe je hier dan? Ga werken voor m'n salarisquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier geen onderwijs of de ambtenarij
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de sociale werkplaats.. oh wacht.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, overkomt ons allemaal wel eens.
En keuzes maken is zoooo lastigquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
die hebben beide voor en nadelen natuurlijk.
okéquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat fijn voor ze dat ze niet mee hoeven te maken hoe de shitshow "de wereld van tegenwoordig" afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |