Had, nu train ik in een klein groepje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heeeeeeeeeeeerlijk
Ik twijfel voor een PT, had jij die nou een?
Is goed, open boekquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef ook niemand meer voor de gek te houden
Ohjaaaaa, dat was het. Daar twijfel ik ook over want ik denk dat het helpt om te gaan sporten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had, nu train ik in een klein groepje.
Rijke tataquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij hielp het wel om regelmatiger te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaaaaa, dat was het. Daar twijfel ik ook over want ik denk dat het helpt om te gaan sporten.
Ik twijfel vooral om geld![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is van maandagavond, dus dat is wel 3 dagen geleden, connaisseur.
Oh, dacht dat het om een piercing ofzo ging.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Glimt nu helemaalquote:
Nee hoor, komt helemaal overeenquote:
Oh, kon ook dat ze dat bedoeldequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het om een piercing ofzo ging.
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mij hielp het wel om regelmatiger te gaan.
ik mis de grapquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, kon ook dat ze dat bedoelde
(grapjeeeeee Crack_ )
Middagdutjequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Warme vergaderruimte hier, lijkt wel heter dan de Vesuvius.
Geeft niet, overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werk
[..]
ik mis de grap
Of de sociale werkplaats.. oh wacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier geen onderwijs of de ambtenarij
die hebben beide voor en nadelen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werk
Wat fijn voor ze dat ze niet mee hoeven te maken hoe de shitshow "de wereld van tegenwoordig" afloopt.quote:
Wat doe je hier dan? Ga werken voor m'n salarisquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier geen onderwijs of de ambtenarij
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de sociale werkplaats.. oh wacht.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, overkomt ons allemaal wel eens.
En keuzes maken is zoooo lastigquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
die hebben beide voor en nadelen natuurlijk.
okéquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat fijn voor ze dat ze niet mee hoeven te maken hoe de shitshow "de wereld van tegenwoordig" afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |