Ik zeg/typ dit wel vrij vaak 😂quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noh 2e keer dat je het zegt sinds ik dat al in mijn kop had.
Absoluut, probeer in alles het positieve te zien en fluit/zing eigenlijk altijd welquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie jezelf vrolijke mensen?
Helemaal nietsquote:
Ja, maar ik vind die schommelingen wel lastigquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je bent ook wel vaak goedgemutst toch?
Zo kom ik meestal wel overquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
ja dat snap ik wel. Komt het gewoon zo opzetten soms?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die schommelingen wel lastig
Het antwoord op je vraag is: jaquote:
Oh dat had ik vanochtend ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noh 2e keer dat je het zegt sinds ik dat al in mijn kop had.
Maar van binnen ga je kapot ?quote:
Dankje Bizzeyquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is: ja
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik vanochtend ook.
Tijd voor een apart topic: "Post hier wat 4ebe denkt"
quote:
Ja helaas welquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel. Komt het gewoon zo opzetten soms?
Hardop gelachenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar van binnen ga je kapot ?
Soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
“Workout”quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van de workout van gisteren
Dat vind ik stiekem wel fijn
Pas als je 3 dagen spierpijn hebt is het echt spierpijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als je het niet ziet is het er ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
Ik heb een brief van het ziekenhuis om 28 april naar de afdeling chirurgie te komen. Leg snel die brief maar weer weg.
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee? ik vind je hier altijd wel vrolijk overkomen
nee maar ben je van binnen wel vrolijk?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.
quote:
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar van binnen ga je kapot ?
Spierpijn beste pijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik gebruik dat meestal ook al ben ik meestal wel goedgemutst jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.
Maar dat is wel een aantal jaren anders geweest. Echter toen ik me daarover openstelde kwam dat bij veel mensen als een totale verassing.
Das vast omdat humor altijd al mijn copingmechanisme is geweest!
Dat is weer wat anders. Ik schijn standaard een vrij neutrale uitstraling te hebben maar neig wel sneller naar blij dan naar nors.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.
Meestal wel. Maar dat ziet niemand.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ben je van binnen wel vrolijk?
Nee maar vroeg ook of jullie jezelf vrolijk vinden :pquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dat ziet niemand.
Ok, dan wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vroeg ook of jullie jezelf vrolijk vinden :p
Altijd al geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik gebruik dat meestal ook al ben ik meestal wel goedgemutst ja
Niet herkenbaar ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
Ik krijg wel eens de vraag of ik het wel leuk vind bij een activiteit. Omdat ik dat dus totaal niet toon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat meestal wel een vrolijke muis zien naar andere mensen. Nadeel is wel dat als ik dat ik een keer niet laat zien dat het gelijk : oh gaat het goed?
Dit heb ik ook zo vaakquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens de vraag of ik het wel leuk vind bij een activiteit. Omdat ik dat dus totaal niet toon.
Gewoon water drinken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Ik ga een dag te laat. Gisteren was de cola nog 45 cent in Duitsland in de reclame. Naja de gewone prijs is 65 cent. Nog steeds een lachertje met Nederland.
wat een goed ideequote:
Soms heb ik wel goede ideeënquote:
Is van maandagavond, dus dat is wel 3 dagen geleden, connaisseur.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pas als je 3 dagen spierpijn hebt is het echt spierpijn.
Je mag een keertje meedoen.quote:
Wow lewd!quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag een keertje meedoen.
Ja, ik schrok van het pushbericht.quote:
Mij houd je niet voor de gekquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.
Maar dat is wel een aantal jaren anders geweest. Echter toen ik me daarover openstelde kwam dat bij veel mensen als een totale verassing.
A15 weer genot vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij houd je niet voor de gek
Eensquote:
Tesela genot, maar dan op een andere manier vanochtendquote:
Ik hoef ook niemand meer voor de gek te houdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij houd je niet voor de gek
Dat is heeeeeeeeeeeerlijkquote:
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook zo vaakOok bij films ofzo. 'Vond je het wel een leuke film?' Maar ik zit niet hardop te lachen maar gewoon naar het scherm te kijken.
Same, behalve als het echt echt echt echt heel heel heel heel heel grappig isquote:
Had, nu train ik in een klein groepje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heeeeeeeeeeeerlijk
Ik twijfel voor een PT, had jij die nou een?
Is goed, open boekquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef ook niemand meer voor de gek te houden
Ohjaaaaa, dat was het. Daar twijfel ik ook over want ik denk dat het helpt om te gaan sporten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had, nu train ik in een klein groepje.
Rijke tataquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij hielp het wel om regelmatiger te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohjaaaaa, dat was het. Daar twijfel ik ook over want ik denk dat het helpt om te gaan sporten.
Ik twijfel vooral om geld![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is van maandagavond, dus dat is wel 3 dagen geleden, connaisseur.
Oh, dacht dat het om een piercing ofzo ging.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Glimt nu helemaalquote:
Nee hoor, komt helemaal overeenquote:
Oh, kon ook dat ze dat bedoeldequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het om een piercing ofzo ging.
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mij hielp het wel om regelmatiger te gaan.
ik mis de grapquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, kon ook dat ze dat bedoelde
(grapjeeeeee Crack_ )
Middagdutjequote:Op donderdag 27 maart 2025 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Warme vergaderruimte hier, lijkt wel heter dan de Vesuvius.
Geeft niet, overkomt ons allemaal wel eens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werk
[..]
ik mis de grap
Of de sociale werkplaats.. oh wacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier geen onderwijs of de ambtenarij
die hebben beide voor en nadelen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat, twijfel alleen nog even of ik dat hier wil of bijv. de sportschool bij werk
Wat fijn voor ze dat ze niet mee hoeven te maken hoe de shitshow "de wereld van tegenwoordig" afloopt.quote:
Wat doe je hier dan? Ga werken voor m'n salarisquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is hier geen onderwijs of de ambtenarij
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de sociale werkplaats.. oh wacht.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, overkomt ons allemaal wel eens.
En keuzes maken is zoooo lastigquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
die hebben beide voor en nadelen natuurlijk.
okéquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat fijn voor ze dat ze niet mee hoeven te maken hoe de shitshow "de wereld van tegenwoordig" afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |