Nee hoor.quote:
Het was een volwassen vrouw en een tiener op een fatbike, dus ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal nog een keertje langslopen.
En nu ben ik nog rustig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
De alphahormonen vliegen je hier weer om de oren.
Enjoy the ride.quote:
Goede vermomming?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een volwassen vrouw en een tiener op een fatbike, dus ja.
Het zegt mij allemaal niet zo veel, ik heb zelf geen geurtjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Delicious, dat groene appeltje, iets van Calvin Klein en een nepperd van de Etos
Heb je wel snel gedaan, binnen dat tijdsbestekquote:
Ik heb nu een soort hennepvezel in de kooi, die zat bij de nieuwe caviaquote:
quote:
quote:
Boks ouwe!quote:
Stig snelheidquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel snel gedaan, binnen dat tijdsbestek
Weet je al wat meer over eenden?quote:
Yes, eigenlijk aubiose, maar soms heb ik ook wat 'fijner' spul.. wat ik eigenlijk niet zo fijn vind, maar afijn...quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort hennepvezel in de kooi, die zat bij de nieuwe caviaGebruikte jij toch ook?
Dit is bruiner dan de aubiose die ik eerst had. Maar het blijft aan Madelief plakkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, eigenlijk aubiose, maar soms heb ik ook wat 'fijner' spul.. wat ik eigenlijk niet zo fijn vind, maar afijn...
Ik heb een aantal jaren bij een lokale pizzeria gewerkt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Boks ouwe!
Ik heb ze ook allemaal gehad, al capone, nyp, domino, zelfs nog wat lokale pizzeria's
MadeMagneetquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is bruiner dan de aubiose die ik eerst had. Maar het blijft aan Madelief plakken
Twee dingen maar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet je al wat meer over eenden?
En allebei fout?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn ouders koesterden denk ik ook ooit de hoop dat ik normaal zou zijn en er bij zou horen. Achteraf gezien maar goed dat ze daar niet heel veel geld in geïnvesteerd hebben.
Naar het schijnt.quote:
Ze kwakken erop los ja.quote:
Nou en ik ben aan het werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens, het is zulk lekker weer buiten
quote:
Noh 2e keer dat je het zegt sinds ik dat al in mijn kop had.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Wie nooit?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Oeiquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik onderbreek mijn werk voor een lekker ritje op de racefiets door de Sallandse heuvelrug.
Nou ik lieg ook want was al aan het wobben.quote:
* TheStigsDutchCousin motor klaarzetquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik onderbreek mijn werk voor een lekker ritje op de racefiets door de Sallandse heuvelrug.
Paulusamaquote:
Heerlijk. Lekker met een goede podcast op 't balkon zittenquote:
Hoezo nou weer zo?quote:
Ja, ik ben nooit somberquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie jezelf vrolijke mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |