Ik denk als ik dat ding wel had gekregen dat mijn ouders hem binnen een week tegen de muur hadden gegooid.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kon er wel goed mee gooien.
Voorstadium van een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ooit eens zo'n ding een hersenschudding geslagen. Was behoorlijk geïrriteerd, en dat apparaatje bleef maar "i love you" en "omnomnom" zeggen dat ik 'm 3 goede petsen voor z'n uilengezicht gaf en doen was 't "kgggggggggggggggg"
Of uit het raam.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik dat ding wel had gekregen dat mijn ouders hem binnen een week tegen de muur hadden gegooid.
De volgende stap is kleine beestjes en daarna kinderen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorstadium van een seriemoordenaar.
Voor alleen een wasje zou ik ook niet snel heen/terug crossen. Maar er een heel weekend van maken meteen en even je ouders en andere (als je daar contact mee hebtquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde vond ik het al waardeloos om even de was naar huis te brengen. Heb binnen een maand een wasmachine gekocht
Die van mij kreeg uiteindelijk de genadeklap tegen de muurquote:
Als je hard genoeg gooide wel.quote:
Deze manquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je hard genoeg gooide wel.
Nee ook niet. Dan is twee keer per maand echt te vaak. Die mensen hebben ook verder hun eigen leven. Zat ik daar een beetje tv te kijken en te wachten tot de wasmachine klaar was en iedereen was verder de hort op.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voor alleen een wasje zou ik ook niet snel heen/terug crossen. Maar er een heel weekend van maken meteen en even je ouders en andere (als je daar contact mee hebt) familieleden bezoeken kan nooit kwaad.
Ervaring?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De volgende stap is kleine beestjes en daarna kinderen.
Iedereen aan de kant, we hebben de alpha van deze sc gevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ooit eens zo'n ding een hersenschudding geslagen. Was behoorlijk geïrriteerd, en dat apparaatje bleef maar "i love you" en "omnomnom" zeggen dat ik 'm 3 goede petsen voor z'n uilengezicht gaf en doen was 't "kgggggggggggggggg"
Ik was vroeger soms best driftig. Wel eens een deuk in een muur geslagen omdat ik niet kon winnen met een gamequote:
Nee, je kan ook kennis vergaren over een onderwerp...quote:
Geen dure luchtjes meer nodig, ik glij van m'n stoel bij het idee van iemand die een furby kapotslaat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, we hebben de alpha van deze sc gevonden.
Wel een beetje intens ditquote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, je kan ook kennis vergaren over een onderwerp...
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen dure luchtjes meer nodig, ik glij van m'n stoel bij het idee van iemand die een furby kapotslaat.
Zal nog een keertje langslopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over lekkere geurtjes gesproken, ik kwam nu twee mensen op straat tegen die wel een lekker geurtje op hadden
Meestal vind ik geurtjes niet zo lekker (veel te zoet oid)
Oh, heb ook wel eens wat kapot geslagen jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was vroeger soms best driftig. Wel eens een deuk in een muur geslagen omdat ik niet kon winnen met een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik heb Delicious, dat groene appeltje, iets van Calvin Klein en een nepperd van de Etosquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over lekkere geurtjes gesproken, ik kwam nu twee mensen op straat tegen die wel een lekker geurtje op hadden
Meestal vind ik geurtjes niet zo lekker (veel te zoet oid)
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh, heb ook wel eens wat kapot geslagen jaTVs bijvoorbeeld
Maar heb de laatste jaren echt een soort innerlijke rust gevonden, en waar dat door komt? Geen idee. Misschien omdat ik ook wat meer zelfvertrouwen heb gekregen ?
Gaan we weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |