en nu zit je op een zonnig eilandquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg eigenlijk meestal wel wat ik vroeg
Minimumloon? En hoeveel uur werkte je dan per week? Ik kon naast school en sport eigenlijk niet veel werken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:49 schreef rival het volgende:
Maar ff zonder dollen.
Ik had een bijbaan vanaf mn 13e/14e. Toen ik 16 was kon ik een scooter, merkkleding en dure luchtjes kopen.
Dat zal nu toch niet heel anders zijn?
Gewoon een eiland gevraagd. "Ja natuurlijk liefste ballie!"quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nu zit je op een zonnig eiland
Mja door iets waar ik niet om heb gevraagdquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nu zit je op een zonnig eiland
Ik kreeg ook héél veel, maar op den duur stopte dat wel en was 't "nee ga er maar zelf voor werken"quote:
Misschien ook wel, je weet nooit hoe alles gelopen was.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
als mijn vader nog had geleefd had ik. hier niet gezeten
Ik krijg vooral het idee dat ouders die alles voor hun kinderen kopen (kan er over meepraten tot op zekere hoogte) niet goed weten hoe ze liefde moeten uitten naar hun kind, dus ze kopen maar dure spullen.quote:
nah kleine kans. had niet genoeg verdiend en denk niet dat ik zo maar mijn huis had mogen verkopen om hierheen te gaan van hemquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ook wel, je weet nooit hoe alles gelopen was.
Krantenwijk (Ik had 3 wijken) en zwart bij een boer.in de kas.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Minimumloon? En hoeveel uur werkte je dan per week? Ik kon naast school en sport eigenlijk niet veel werken.
Er was niet genoeg geld in de wereld om mij ergens bij te laten horen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg ouders die dingen kopen voor hun kind zodat hun kind erbij kan horen
Pizzabezorger boksquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Krantenwijk (Ik had 3 wijken) en zwart bij een boer.in de kas.
Vanaf mn 16e ben ik van krantenbezorger een pizzabezorger geworden.
Elke zaterdag bij de boer. En met vakantie en vrije dagen was ik ook regelmatig bij de boer.
Naja wat je had mogen doen en wat je gewoon ging doen zijn 2 verschillende dingen denk ik dan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah kleine kans. had niet genoeg verdiend en denk niet dat ik zo maar mijn huis had mogen verkopen om hierheen te gaan van hem
Dure parfum is bezopen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je daarin gaat natuurlijk.
Same, wilde sowieso nooit ergens bij horen. Nu ook niet, lekker m'n eigen stijl/eigen ding.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was niet genoeg geld in de wereld om mij ergens bij te laten horen.
Furby, dat is lang geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik mocht redelijk veel hebben als het niet belachelijk duur was (voor mijn verjaardag dan) maar een Furby konden mijn ouders echt niet aan.
Toen ik in Utrecht woonde vond ik het al waardeloos om even de was naar huis te brengen. Heb binnen een maand een wasmachine gekochtquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja wat je had mogen doen en wat je gewoon ging doen zijn 2 verschillende dingen denk ik dan.
Mijn vader/moeder kunnen nu hoog/laag springen wat ze willen, maar als ik een leuke partner tref en die zegt "kom we gaan verhuizen naar Lyon" of zo dan kunnen ze tegensputteren wat ze willen maar dan gaat dat toch echt wel gebeuren hoe lief ik ze ook vind. 1x Per 2 weken een weekendje heen/weer pendelen is ook weer niet zo'n probleem.
Ik wilde er wel graag bij horen. Gewoon geaccepteerd worden zonder de hele tijd gezeik en kutopmerkingen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same, wilde sowieso nooit ergens bij horen. Nu ook niet, lekker m'n eigen stijl/eigen ding.
(al is ergens bij willen horen boven een bepaalde leeftijd ook wel triestig)
Je kon er wel goed mee gooien.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
Excuus toen was ja te duur maar na een paar jaar had ik al door dat mijn cadeautjes altijd duurder waren dan zo'n Furby.Maar ik kan het ze niet eens kwalijk nemen achteraf.
Die had ik zelf gehaald maar toen was ik al 19 ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Ik mocht redelijk veel hebben als het niet belachelijk duur was (voor mijn verjaardag dan) maar een Furby konden mijn ouders echt niet aan.
Ik denk als ik dat ding wel had gekregen dat mijn ouders hem binnen een week tegen de muur hadden gegooid.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kon er wel goed mee gooien.
Voorstadium van een seriemoordenaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ooit eens zo'n ding een hersenschudding geslagen. Was behoorlijk geïrriteerd, en dat apparaatje bleef maar "i love you" en "omnomnom" zeggen dat ik 'm 3 goede petsen voor z'n uilengezicht gaf en doen was 't "kgggggggggggggggg"
Of uit het raam.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik dat ding wel had gekregen dat mijn ouders hem binnen een week tegen de muur hadden gegooid.
De volgende stap is kleine beestjes en daarna kinderen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorstadium van een seriemoordenaar.
Voor alleen een wasje zou ik ook niet snel heen/terug crossen. Maar er een heel weekend van maken meteen en even je ouders en andere (als je daar contact mee hebtquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde vond ik het al waardeloos om even de was naar huis te brengen. Heb binnen een maand een wasmachine gekocht
Die van mij kreeg uiteindelijk de genadeklap tegen de muurquote:
Als je hard genoeg gooide wel.quote:
Deze manquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je hard genoeg gooide wel.
Nee ook niet. Dan is twee keer per maand echt te vaak. Die mensen hebben ook verder hun eigen leven. Zat ik daar een beetje tv te kijken en te wachten tot de wasmachine klaar was en iedereen was verder de hort op.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Voor alleen een wasje zou ik ook niet snel heen/terug crossen. Maar er een heel weekend van maken meteen en even je ouders en andere (als je daar contact mee hebt) familieleden bezoeken kan nooit kwaad.
Ervaring?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De volgende stap is kleine beestjes en daarna kinderen.
Iedereen aan de kant, we hebben de alpha van deze sc gevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:00 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ooit eens zo'n ding een hersenschudding geslagen. Was behoorlijk geïrriteerd, en dat apparaatje bleef maar "i love you" en "omnomnom" zeggen dat ik 'm 3 goede petsen voor z'n uilengezicht gaf en doen was 't "kgggggggggggggggg"
Ik was vroeger soms best driftig. Wel eens een deuk in een muur geslagen omdat ik niet kon winnen met een gamequote:
Nee, je kan ook kennis vergaren over een onderwerp...quote:
Geen dure luchtjes meer nodig, ik glij van m'n stoel bij het idee van iemand die een furby kapotslaat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen aan de kant, we hebben de alpha van deze sc gevonden.
Wel een beetje intens ditquote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, je kan ook kennis vergaren over een onderwerp...
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen dure luchtjes meer nodig, ik glij van m'n stoel bij het idee van iemand die een furby kapotslaat.
Zal nog een keertje langslopen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over lekkere geurtjes gesproken, ik kwam nu twee mensen op straat tegen die wel een lekker geurtje op hadden
Meestal vind ik geurtjes niet zo lekker (veel te zoet oid)
Oh, heb ook wel eens wat kapot geslagen jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was vroeger soms best driftig. Wel eens een deuk in een muur geslagen omdat ik niet kon winnen met een game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik heb Delicious, dat groene appeltje, iets van Calvin Klein en een nepperd van de Etosquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over lekkere geurtjes gesproken, ik kwam nu twee mensen op straat tegen die wel een lekker geurtje op hadden
Meestal vind ik geurtjes niet zo lekker (veel te zoet oid)
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh, heb ook wel eens wat kapot geslagen jaTVs bijvoorbeeld
Maar heb de laatste jaren echt een soort innerlijke rust gevonden, en waar dat door komt? Geen idee. Misschien omdat ik ook wat meer zelfvertrouwen heb gekregen ?
Gaan we weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Nee hoor.quote:
Het was een volwassen vrouw en een tiener op een fatbike, dus ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal nog een keertje langslopen.
En nu ben ik nog rustig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
De alphahormonen vliegen je hier weer om de oren.
Enjoy the ride.quote:
Goede vermomming?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een volwassen vrouw en een tiener op een fatbike, dus ja.
Het zegt mij allemaal niet zo veel, ik heb zelf geen geurtjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Delicious, dat groene appeltje, iets van Calvin Klein en een nepperd van de Etos
Heb je wel snel gedaan, binnen dat tijdsbestekquote:
Ik heb nu een soort hennepvezel in de kooi, die zat bij de nieuwe caviaquote:
quote:
quote:
Boks ouwe!quote:
Stig snelheidquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel snel gedaan, binnen dat tijdsbestek
Weet je al wat meer over eenden?quote:
Yes, eigenlijk aubiose, maar soms heb ik ook wat 'fijner' spul.. wat ik eigenlijk niet zo fijn vind, maar afijn...quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort hennepvezel in de kooi, die zat bij de nieuwe caviaGebruikte jij toch ook?
Dit is bruiner dan de aubiose die ik eerst had. Maar het blijft aan Madelief plakkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, eigenlijk aubiose, maar soms heb ik ook wat 'fijner' spul.. wat ik eigenlijk niet zo fijn vind, maar afijn...
Ik heb een aantal jaren bij een lokale pizzeria gewerkt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Boks ouwe!
Ik heb ze ook allemaal gehad, al capone, nyp, domino, zelfs nog wat lokale pizzeria's
MadeMagneetquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is bruiner dan de aubiose die ik eerst had. Maar het blijft aan Madelief plakken
Twee dingen maar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet je al wat meer over eenden?
En allebei fout?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:51 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn ouders koesterden denk ik ook ooit de hoop dat ik normaal zou zijn en er bij zou horen. Achteraf gezien maar goed dat ze daar niet heel veel geld in geïnvesteerd hebben.
Naar het schijnt.quote:
Ze kwakken erop los ja.quote:
Nou en ik ben aan het werkquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens, het is zulk lekker weer buiten
quote:
Noh 2e keer dat je het zegt sinds ik dat al in mijn kop had.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Wie nooit?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Oeiquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik onderbreek mijn werk voor een lekker ritje op de racefiets door de Sallandse heuvelrug.
Nou ik lieg ook want was al aan het wobben.quote:
* TheStigsDutchCousin motor klaarzetquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik onderbreek mijn werk voor een lekker ritje op de racefiets door de Sallandse heuvelrug.
Paulusamaquote:
Heerlijk. Lekker met een goede podcast op 't balkon zittenquote:
Hoezo nou weer zo?quote:
Ja, ik ben nooit somberquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie jezelf vrolijke mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |