Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie jezelf vrolijke mensen?
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee? ik vind je hier altijd wel vrolijk overkomen
nee maar ben je van binnen wel vrolijk?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.
quote:
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar van binnen ga je kapot ?
Spierpijn beste pijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van de workout van gisteren
Dat vind ik stiekem wel fijn
ik gebruik dat meestal ook al ben ik meestal wel goedgemutst jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ik ben vaker goedgemutst dan niet. Over het algemeen. Al een ruime tijd.
Maar dat is wel een aantal jaren anders geweest. Echter toen ik me daarover openstelde kwam dat bij veel mensen als een totale verassing.
Das vast omdat humor altijd al mijn copingmechanisme is geweest!
Dat is weer wat anders. Ik schijn standaard een vrij neutrale uitstraling te hebben maar neig wel sneller naar blij dan naar nors.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn standaard hoofd heeft geen blije uitstraling.
Meestal wel. Maar dat ziet niemand.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ben je van binnen wel vrolijk?
Nee maar vroeg ook of jullie jezelf vrolijk vinden :pquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dat ziet niemand.
Ok, dan wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar vroeg ook of jullie jezelf vrolijk vinden :p
Altijd al geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik gebruik dat meestal ook al ben ik meestal wel goedgemutst ja
Niet herkenbaar ditquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:01 schreef rival het volgende:
Das vast omdat humor altijd al mijn copingmechanisme is geweest!
Ik krijg wel eens de vraag of ik het wel leuk vind bij een activiteit. Omdat ik dat dus totaal niet toon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat meestal wel een vrolijke muis zien naar andere mensen. Nadeel is wel dat als ik dat ik een keer niet laat zien dat het gelijk : oh gaat het goed?
Dit heb ik ook zo vaakquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens de vraag of ik het wel leuk vind bij een activiteit. Omdat ik dat dus totaal niet toon.
Gewoon water drinken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Ik ga een dag te laat. Gisteren was de cola nog 45 cent in Duitsland in de reclame. Naja de gewone prijs is 65 cent. Nog steeds een lachertje met Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |