SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net twee uur met Kitten geleerd voor haar engelse toets. Mevrouw kwam er achter dat ze die morgen had en had er nog niks aan gedaan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh jee.. je bent ook weer te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
net twee uur met Kitten geleerd voor haar engelse toets. Mevrouw kwam er achter dat ze die morgen had en had er nog niks aan gedaan![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3615 / +96 / +206 / 9847 / 10853
2. _UserName_ / 1210 / +93 / +114 / 1281 / 1656
3. KoningWouter / 1035 / +13 / +7 / 4027 / 4564
4. KillemWieft / 879 / +23 / +51 / 693 / 1042
5. Dr.Mikey / 740 / +22 / +1 / 1126 / 1428
6. Moeraskat / 659 / +60 / +7 / 3969 / 4309
7. kree / 504 / +16 / +0 / 2077 / 2380
8. HappyCharly / 496 / +4 / +130 / 2075 / 2341
9. gebrokenglas / 465 / +8 / +19 / 2478 / 2825
10. Bally-b / 453 / +0 / +0 / 71 / 136
11. devzero / 445 / +9 / +10 / 406 / 520
12. loveislikeakiss / 440 / +23 / +49 / 1586 / 1863
13. Lovely / 418 / +21 / +36 / 2163 / 2536
14. sp3c / 414 / +69 / +14 / 638 / 787
15. hemarookworst / 407 / +9 / +8 / 1660 / 1958
16. mario390 / 376 / +0 / +1 / 234 / 367
17. loveyoulongtime / 297 / +3 / +0 / 1347 / 1519
18. Pinnenmutske / 291 / +26 / +1 / 599 / 791
19. ToT / 289 / +21 / +13 / 2088 / 2254
20. Grotetijd / 269 / +13 / +3 / 1371 / 1561SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
6:30 is mijn standaard opstaan tijd om terug in een ritme te komen
Als ik moest werken was het soms nog eerder, maar reistijd is a bitchHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Baudet weet niet wat hij meemaakt daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zit wel snorquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig kan niemand je meer inhalen hier, dus je kunt rustig aan doen![]()
![]()
![]()
Wel mooi vrouwtje gehad die BaudetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jade Anna kent hij nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
StomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
wat een obsessie met zijn twee minuutjes heb je tochquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
IK?quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat een obsessie met zijn twee minuutjes heb je toch
@JustinK![]()
![]()
Hahs flauw dat ze dat dan niet even doet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
die moet de buurtkindjes van zich afslaan omdat ze vragen om haar borstvergrotingen te zienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik wil eigenlijk slapen maar heb nog geen slaap, heb alles al gedaan wat ik wou doenUw ADH vitamine Worst
Nog even helikopteren dan maar?quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
ik wil eigenlijk slapen maar heb nog geen slaap, heb alles al gedaan wat ik wou doen![]()
22:21They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kaaaaaai never dies !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
joeeeeeeeeequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zei Bölk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik speel cod en zit in een lobby met een gozer die op zijn minst stoned is. En ook boos omdat hij verliest. Vermakelijk wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
met mario zal wel lachen zijnquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ik speel cod en zit in een lobby met een gozer die op zijn minst stoned is. En ook boos omdat hij verliest. Vermakelijk wel.Uw ADH vitamine Worst
Dagelijkse activiteiten in marvel rivalsquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ik speel cod en zit in een lobby met een gozer die op zijn minst stoned is. En ook boos omdat hij verliest. Vermakelijk wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of mensen die dan niet doorhebben dat hun microfoon aanstaat of het zijn vergeten en dan lief en leed met hun partner doornemen is ook wel een favoriet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh my sweet mercy main in overwatch die kreun geluiden begon te maken met haar vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
Of mensen die dan niet doorhebben dat hun microfoon aanstaat of het zijn vergeten en dan lief en leed met hun partner doornemen is ook wel een favoriet.
Heb haar nog op Instagram uit die tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee. Is dat een vrouwelijke streamer?quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh my sweet mercy main in overwatch die kreun geluiden begon te maken met haar vriend.
Heb haar nog op Instagram uit die tijd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb wel een fijne werkdag gehad moet ik zeggen.quote:
Moet nu eigenlijk zo wel op bed gaan liggen. Maar eerst ff beetje op steam koekeloeren of er misschien een leuke game is waar ik aan kan beginnen binnenkort.
Jou middag en avond beter geworden dan hoe je je sochtends voelde?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja hoor, ben doodop maar het gaat goed met mij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb wel een fijne werkdag gehad moet ik zeggen.
Moet nu eigenlijk zo wel op bed gaan liggen. Maar eerst ff beetje op steam koekeloeren of er misschien een leuke game is waar ik aan kan beginnen binnenkort.
Jou middag en avond beter geworden dan hoe je je sochtends voelde?![]()
![]()
Mooi hoop dat je dan straks ook vast slaapt en bijgetankt bent morgenochtend weerquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, ben doodop maar het gaat goed met mij.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Doen we!quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi hoop dat je dan straks ook vast slaapt en bijgetankt bent morgenochtend weer![]()
Zou ik ook zeggen als je hebt staan tafelvoetballenquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb wel een fijne werkdag gehad moet ik zeggen.
Jou middag en avond beter geworden dan hoe je je sochtends voelde?
Smile, it's free therapy.![]()
ZoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, ben doodop maar het gaat goed met mij.Fijn om te lezen dat het goed met je gaat KW
Je bent een topper!quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Fijn om te lezen dat het goed met je gaat KW
![]()
![]()
Haha denk wel 5 potjes over de gehele dagquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je hebt staan tafelvoetballen![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha denk wel 5 potjes over de gehele dag![]()
![]()
Dat is helemaal niet veel!
Nee dat vind ik ook. Hadden er 10 moeten zijn. Maar er moesten ook collega's meetingen houden en dan kunnen we niet, omdat het anders teveel geluidsoverlast geeftquote:
Zelluf!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:17 schreef KoningWouter het volgende:
De kat moet weer bij me liggen. Lief beest.
(zo werkt dat hier toch?)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Blijkbaar!quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelluf!!
(zo werkt dat hier toch?)![]()
![]()
Dat is gezellig.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:17 schreef KoningWouter het volgende:
De kat moet weer bij me liggen. Lief beest.![]()
Al wil ik hier geen kat op de slaapkamer als ik ga slapen.![]()
7 kg kat wat op me ploft als ik slaap vind ik niet zo fijn
MEEER VEEL MEERquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook. Hadden er 10 moeten zijn. Maar er moesten ook collega's meetingen houden en dan kunnen we niet, omdat het anders teveel geluidsoverlast geeft![]()
ik zeg: geluidsdichte bekleding op de wanden is de volgende stap
Hahaha kan ik begrijpen. Dikzak is het ook!quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is gezellig.![]()
Al wil ik hier geen kat op de slaapkamer als ik ga slapen.![]()
7 kg kat wat op me ploft als ik slaap vind ik niet zo fijn![]()
moet beetje lachen nuquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zelluf!!
(zo werkt dat hier toch?)
Zellufquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha kan ik begrijpen. Dikzak is het ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MEEER VEEL MEER![]()
ik zeg: geluidsdichte bekleding op de wanden is de volgende stap
Ja zo'n stadio achtige kamer. Gooi t morgen in de standup
Dan wordt het een beetje stand-up comedy pa-dam-tsssjBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zellufffffquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee is een prachtig beest! Eerlijk!
ow gezel heb je standups op je werkquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ja zo'n stadio achtige kamer. Gooi t morgen in de standup
Dan wordt het een beetje stand-up comedy pa-dam-tsssj
quote:![]()
Je vindt kw een prachtig beest
nu wordt het interessant hier
Ik ben sowieso een prachtig beest!quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow gezel heb je standups op je werk
[..]![]()
Je vindt kw een prachtig beest
nu wordt het interessant hier![]()
![]()
marmotje?quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een prachtig beest!
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
weet niet waar jij je mee identificeertquote:![]()
je denkt dat hij helemaal behaard is met krullen?quote:![]()
En dat je niet snel allergisch van hem wordt
Een kikkervisje dus...quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet niet waar jij je mee identificeert![]()
[..]
je denkt dat hij helemaal behaard is met krullen?![]()
En dat je niet snel allergisch van hem wordt![]()
![]()
Kan beter.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanmiddag weer hele middag in de muziek van mijn sociale buurman gezeten werkplek is een beetje een zooitje oa.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh lekker dan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanmiddag weer hele middag in de muziek van mijn sociale buurman gezeten werkplek is een beetje een zooitje oa.
Werkte je thuis dan en kun je geen headset opzetten?![]()
Nee ik werk nu bij soort reintegratie iets.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker dan.
Werkte je thuis dan en kun je geen headset opzetten?
Maar ze zijn de winkel aan het verbouwen moet ik telkens naar de hoofdlocatie maar dat is meer een soort sociale werkplaats achtig iets ik kwam daar vorige week stond ik nergens ingeroosterd ja ga maar tekenen bij crea of een spelletje doen toen ben ik maar naar huis gegaan.
R.I.P DTS.![]()
Haha ja lekker mandala's kleuren. Ga ik ook doen binnenkort.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik werk nu bij soort reintegratie iets.
Maar ze zijn de winkel aan het verbouwen moet ik telkens naar de hoofdlocatie maar dat is meer een soort sociale werkplaats achtig iets ik kwam daar vorige week stond ik nergens ingeroosterd ja ga maar tekenen bij crea of een spelletje doen toen ben ik maar naar huis gegaan.
ZIn in!
![]()
![]()
Ja naja ze hadden mij daar mooie dingen beloofd van ga maar pakket balie doen en andere dagen mag je in de winkel maar inmiddels zijn ze die winkel al twee weken aan het verbouwen wordt ook gerund dagelijks door allemaal studentes van tussen de 17 en 23 jaar ofzo leuk spul om naar te kijken maar dat is het ook.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja lekker mandala's kleuren. Ga ik ook doen binnenkort.ZIn in!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Klote mikey, hoop dat je je snel wat nuttiger kunt maken en beter voelt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lig al in bed dus maar ff geen chips voor mij. Heb em trek ( ja wanneer niet..)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ik dacht nieuwe kans toch helpen met zoeken naar werk maar mis wel een beetje de uitdaging zo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:50 schreef StevenHyde het volgende:
Klote mikey, hoop dat je je snel wat nuttiger kunt maken en beter voelt.
Ondertussen blijft die mongool onder mij in de nacht lawaai maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:50 schreef StevenHyde het volgende:
Lig al in bed dus maar ff geen chips voor mij. Heb em trek ( ja wanneer niet..)![]()
Geluidsoverlast kan zo vermoeiend en vervelend zijn zeg 🫤quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik dacht nieuwe kans toch helpen met zoeken naar werk maar mis wel een beetje de uitdaging zo.
Ondertussen blijft die mongool onder mij in de nacht lawaai maken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Altijdquote:Op woensdag 26 maart 2025 23:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha owjee swipe verkeerd. Verdacht 😏
Thuiswerkvergoeding? Ik had daar nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
Recordlaag thuiswerkvergoeding deze maandquote:Thuiswerken kost de medewerker meer dan op kantoor zijn, denk bijvoorbeeld aan de koffievoorziening, gas en energie. Daarom is er sinds 1 januari 2022 een onbelaste thuiswerkvergoeding mogelijk. De thuiswerkvergoeding is in 2025 maximaal ¤2,40 per dag.![]()
![]()
Mooi tochquote:Op donderdag 27 maart 2025 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Thuiswerkvergoeding? Ik had daar nog nooit van gehoord.
[..]Uw ADH vitamine Worst
Ik vind dat maar onzin. Want geen reiskosten en allerlei ander geneuzelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben wel vaker de plee aan het doorspoelen dus terechtUw ADH vitamine Worst
Gewoon niet doortrekken tot de pot vol isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Watbeetje chloor erin en je ruikt niks
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Levenslang voor die Drent mooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Twee mensen doodgeschoten en daarna op Facebook live doen alsof hij het slachtoffer is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah die van die Pool?quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee mensen doodgeschoten en daarna op Facebook live doen alsof hij het slachtoffer is.![]()
Ja dat verhaal verkoopt eerst een huis aan die mensen met een verzakking en daarna voor eigen rechter gaan spelen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heb er iets van meegekregen. Raar verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat verhaal verkoopt eerst een huis aan die mensen met een verzakking en daarna voor eigen rechter gaan spelen.![]()
In zo een ons kent ons dorp.quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb er iets van meegekregen. Raar verhaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Winnen kan toch niet meer
Ik moet vroeg opquote:Op donderdag 27 maart 2025 01:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet je vroeg op morgen of ben je vrij?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgende maand welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
College morgenquote:Op donderdag 27 maart 2025 01:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahhh verstandig dat je hier zit!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oefquote:Op donderdag 27 maart 2025 01:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb dat filmpje destijds wel gezien. Deed me een beetje aan mijn oude werkgever denken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Internationaal rechtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ha gelukkigquote:Op donderdag 27 maart 2025 01:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Qua kop dan, niet qua gedrag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snap sowieso niet dat die gast dat op Facebook ging posten. Super raar verhaal in ieder geval.quote:![]()
Ik werk voor de overheidquote:Op donderdag 27 maart 2025 01:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk als beroep?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zieltjes winnen schijnbaar was hij ook al een keer achter een van die kinderen gaan rijden met de auto toen het kind naar training moest beide kanten vaak politie gebeld maar niks gedaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die gast dat op Facebook ging posten. Super raar verhaal in ieder geval.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vreemd verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zieltjes winnen schijnbaar was hij ook al een keer achter een van die kinderen gaan rijden met de auto toen het kind naar training moest beide kanten vaak politie gebeld maar niks gedaan.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Meh niet zo snel in de nachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IdemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
LaufenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3640 / +231 / +0 / 9866 / 10878
2. _UserName_ / 1215 / +114 / +5 / 1281 / 1658
3. KoningWouter / 1080 / +14 / +38 / 4065 / 4612
4. KillemWieft / 880 / +51 / +1 / 693 / 1044
5. Dr.Mikey / 778 / +17 / +22 / 1144 / 1463
6. Moeraskat / 671 / +8 / +11 / 3985 / 4331
7. kree / 504 / +0 / +0 / 2077 / 2380
8. HappyCharly / 496 / +130 / +0 / 2075 / 2341
9. gebrokenglas / 465 / +19 / +0 / 2478 / 2825
10. devzero / 458 / +10 / +13 / 406 / 521
11. Bally-b / 454 / +0 / +1 / 71 / 137
12. loveislikeakiss / 440 / +49 / +0 / 1586 / 1864
13. hemarookworst / 423 / +22 / +2 / 1668 / 1974
14. Lovely / 419 / +37 / +0 / 2164 / 2538
15. sp3c / 414 / +14 / +0 / 638 / 787
16. mario390 / 376 / +1 / +0 / 234 / 367
17. loveyoulongtime / 297 / +0 / +0 / 1347 / 1519
18. Pinnenmutske / 291 / +1 / +0 / 599 / 791
19. ToT / 289 / +13 / +0 / 2088 / 2254
20. Grotetijd / 269 / +3 / +0 / 1371 / 1561SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee Mikey en UN gingen slapen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 03:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Killem
Ik dacht dat je was gaan slapen?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nou enOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Net wakkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Moet ik wetenquote:Op donderdag 27 maart 2025 05:10 schreef mario390 het volgende:
ja zie ik al om half 5 was je hier valse ventOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Must be niceOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: