Isn’t it ironicquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:04 schreef Ireth het volgende:
Ik wist ff niks beters voor de TT. Als iemand suggesties heeft, kom naar..
Matti heeft 1 keer ruggegraat, en er is heibel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
Sharice had het niet verwacht van matti
Ze is int zak gezet door Matti
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Matti heeft 1 keer ruggegraat, en er is heibel.
Waarom?? Is het haar te netjes in verglijking met haar eigen slaapkamer.....of is het de laatste weken geen troep meer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Jane wordt misselijk als ze in de slaapkamer komt
het is de kartel kamerquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom?? Is het haar te netjes in verglijking met haar eigen slaapkamer.....of is het de laatste weken geen troep meer.
Dan kan ze zich wel heel anders voordoen dan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Jane wordt misselijk als ze in de slaapkamer komt
is ook gewoon onzinquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan kan ze zich wel heel anders voordoen dan.
Ja inderdaad. Ik snap die 1e emoties, hoewel ze er veel te lang blijft in hangen (Jane helpt natuurlijk niet door in Sharice haar verhaal te blijven meegaan).quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:16 schreef Ireth het volgende:
Ik wacht nog ff met stemmen... eerst kijken hoe die huilstruik zich gaat houden de komende dagen..
zo is het exact!quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik snap die 1e emoties, hoewel ze er veel te lang blijft in hangen (Jane helpt natuurlijk niet door in Sharice haar verhaal te blijven meegaan).
Als ze binnen een paar uur kan zeggen: sorry, ik heb te lelijk gereageerd. Ik heb zelf dom gespeeld en Matti, goed gedaan, proficiat! Dan heb ik Sharice terug hoog zitten.
Maar als ze hier tot vrijdag blijft in hangen, of het niet rechtzet.... zwaai zwaai, wat mij betreft!
Och ze moest eens weten, ze heeft echt een kleine fanbasequote:Op woensdag 26 maart 2025 15:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is 1 van de grootste overwinningen van haar leven, zegt Sharice.
Kan.....verbaast me zelf ook dat ik dacht dat na milena een andere Sharice te voorschijn kwam maar dat was waarschijnlijk nep.....hoe ze beide Jolien bekeken.....en langzaam weer die bepaalde houding en blik die ze kon geven.....kwam die Sharice van voor Milena tevoorschijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice denkt dat ze teveel domme dingen gezegd heeft nu.. en daarop afgerekend gaat worden
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
Loser Mattie durft de strijd niet aan
Toevallig wel en stond met mes en vork kip te snijden. Dit is zo vals elke keerquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
Jane
Jordy kookt
Ik weet zeker hij heeft zijn handen niet gewassen
Jepquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toevallig wel en stond met mes en vork kip te snijden. Dit is zo vals elke keer
Zei die laatste zin Jane echt.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
Jane
Jordy kookt
Ik weet zeker hij heeft zijn handen niet gewassen
Doet ze elke keer over jordy. Terwijl ze zelf ook wel eens vergeet. Maar niet tegen jordy zelf zeggenquote:
Hij wist niet dat die laatste game nog kwam, maar heeft zichzelf op de bank gezet naast Jane en Sharice, dus hoezo durft hij de strijd niet aan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
Loser Mattie durft de strijd niet aan
precies, haar gedrag nu, is niet slim, wetend dat half NL en Bel tussen haar en Jane moet kiezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:16 schreef Ireth het volgende:
Ik wacht nog ff met stemmen... eerst kijken hoe sharice zich gaat houden de komende dagen..
Als ze het zo erg vindt moet ze het zeggen en anders niks meer van hem eten als hij iets aanbiedt aan haar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet ze elke keer over jordy. Terwijl ze zelf ook wel eens vergeet. Maar niet tegen jordy zelf zeggen
Dan zet je toch 0 euro in, als je strijd aan durftquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wist niet dat die laatste game nog kwam, maar heeft zichzelf op de bank gezet naast Jane en Sharice, dus hoezo durft hij de strijd niet aan?
Dat is jouw mening, het is een spel, zowel fysiek en mentaal. Waarom moet Mattie Sharice een plek in de finale gunnen en niet zichzelf?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan zet je toch 0 euro in, als je strijd aan durft
Het is gewoon een watje het hele programma al
Omdat Sharice anders doordraaitquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, het is een spel, zowel fysiek en mentaal. Waarom moet Mattie Sharice een plek in de finale gunnen en niet zichzelf?
Waarom alleen de winnaar gaat met zijn geld naar huis....quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn mening, als je wil strijden dan gooi je niet al je geld er inquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, het is een spel, zowel fysiek en mentaal. Waarom moet Mattie Sharice een plek in de finale gunnen en niet zichzelf?
Hij heeft gestreden in de gamequote:Op woensdag 26 maart 2025 15:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan kan ze zich aansluiten bij de andere zuren die niet tegen hun verlies kunnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice wilt niets te maken hebben met die mensen buiten BB
Net wel?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn mening, als je wil strijden dan gooi je niet al je geld er in
Mag ik een andere mening hebben svpquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:39 schreef maxelu het volgende:
[..]
Hij heeft gestreden in de game
Voor hem was in de finale staan met zn twee maatjes de victory
Het geld boeit hem, duidelijk nu, niets
En zowel Jane als Sharice konden meer bieden
Matti had niet zo zitten whinen nu hoor als hij op de bank zat
Dus als er iemand nu als een watje reageert is het Sharice wel
Natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik een andere mening hebben svp
Is eigenlijk ook wel eens lekker na dat gemekker de afgelopen 2 uur..quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar als we niet onze meningen mogen uitwisselen?
Wat doen we dan op een forum?
BB mag ik nu eindelijk eens wat vrolijke mensen op stream 1
Sharice zit maar in stilte alleen op bed
Het is niet direct de bedoeling om te reageren op wat de ander denkt of ziet, het gaat over de streams en niet over wat jij van mijn kijk op een bewoner vindt, dit om te verkopen dat je gekat krijgt op elkaarquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar als we niet onze meningen mogen uitwisselen?
Wat doen we dan op een forum?
BB mag ik nu eindelijk eens wat vrolijke mensen op stream 1
Sharice zit maar in stilte alleen op bed
Ik heb dit niet op stream, maar hoe jij dit zei, deed me wel erg lachenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
Matti is een lens kwijt en jolien checkt vervolgens gelijk of al zijn nekharen nog aanwezig zijn...
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
Matti is een lens kwijt en jolien checkt vervolgens gelijk of al zijn nekharen nog aanwezig zijn...
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
Ik weet niet of hier iemand nog overzicht van heeft. Ik weet in ieder geval van nix.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Even een vraag.... wat is het bedrag wat een winnaar van BB wint?
Dat wat ze in hun persoonlijke pot hebben zitten (meen ik )quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Hun eigen persoonlijke potquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Niet zo raar.. want Belgquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier iemand nog overzicht van heeft. Ik weet in ieder geval van nix.
Variabel. Dit jaar strijdt iedereen voor een eigen potje, terwijl het vroeger 1 grote jackpot was.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Jill 70.000 2021quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Er is een topic "Updates gewonnen geld" waar @rinardo dat zo goed en kwaad mogelijk probeert bij te houden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier iemand nog overzicht van heeft. Ik weet in ieder geval van nix.
Laatste overzicht was van net na de "scheiding" van de duo's. Daar klopt dus geen klote meer van inmiddels. Is ergens een topic met de bedragen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jill 70.000 2021
Salar 69.000 2022
Bart 73.000 2023
Glenn 56.000 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |