Waarom?? Is het haar te netjes in verglijking met haar eigen slaapkamer.....of is het de laatste weken geen troep meer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Jane wordt misselijk als ze in de slaapkamer komt
het is de kartel kamerquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom?? Is het haar te netjes in verglijking met haar eigen slaapkamer.....of is het de laatste weken geen troep meer.
Dan kan ze zich wel heel anders voordoen dan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Jane wordt misselijk als ze in de slaapkamer komt
is ook gewoon onzinquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan kan ze zich wel heel anders voordoen dan.
Ja inderdaad. Ik snap die 1e emoties, hoewel ze er veel te lang blijft in hangen (Jane helpt natuurlijk niet door in Sharice haar verhaal te blijven meegaan).quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:16 schreef Ireth het volgende:
Ik wacht nog ff met stemmen... eerst kijken hoe die huilstruik zich gaat houden de komende dagen..
zo is het exact!quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik snap die 1e emoties, hoewel ze er veel te lang blijft in hangen (Jane helpt natuurlijk niet door in Sharice haar verhaal te blijven meegaan).
Als ze binnen een paar uur kan zeggen: sorry, ik heb te lelijk gereageerd. Ik heb zelf dom gespeeld en Matti, goed gedaan, proficiat! Dan heb ik Sharice terug hoog zitten.
Maar als ze hier tot vrijdag blijft in hangen, of het niet rechtzet.... zwaai zwaai, wat mij betreft!
Och ze moest eens weten, ze heeft echt een kleine fanbasequote:Op woensdag 26 maart 2025 15:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is 1 van de grootste overwinningen van haar leven, zegt Sharice.
Kan.....verbaast me zelf ook dat ik dacht dat na milena een andere Sharice te voorschijn kwam maar dat was waarschijnlijk nep.....hoe ze beide Jolien bekeken.....en langzaam weer die bepaalde houding en blik die ze kon geven.....kwam die Sharice van voor Milena tevoorschijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice denkt dat ze teveel domme dingen gezegd heeft nu.. en daarop afgerekend gaat worden
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
Loser Mattie durft de strijd niet aan
Toevallig wel en stond met mes en vork kip te snijden. Dit is zo vals elke keerquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
Jane
Jordy kookt
Ik weet zeker hij heeft zijn handen niet gewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |