Jepquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toevallig wel en stond met mes en vork kip te snijden. Dit is zo vals elke keer
Zei die laatste zin Jane echt.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
Jane
Jordy kookt
Ik weet zeker hij heeft zijn handen niet gewassen
Doet ze elke keer over jordy. Terwijl ze zelf ook wel eens vergeet. Maar niet tegen jordy zelf zeggenquote:
Hij wist niet dat die laatste game nog kwam, maar heeft zichzelf op de bank gezet naast Jane en Sharice, dus hoezo durft hij de strijd niet aan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
Loser Mattie durft de strijd niet aan
precies, haar gedrag nu, is niet slim, wetend dat half NL en Bel tussen haar en Jane moet kiezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:16 schreef Ireth het volgende:
Ik wacht nog ff met stemmen... eerst kijken hoe sharice zich gaat houden de komende dagen..
Als ze het zo erg vindt moet ze het zeggen en anders niks meer van hem eten als hij iets aanbiedt aan haar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet ze elke keer over jordy. Terwijl ze zelf ook wel eens vergeet. Maar niet tegen jordy zelf zeggen
Dan zet je toch 0 euro in, als je strijd aan durftquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wist niet dat die laatste game nog kwam, maar heeft zichzelf op de bank gezet naast Jane en Sharice, dus hoezo durft hij de strijd niet aan?
Dat is jouw mening, het is een spel, zowel fysiek en mentaal. Waarom moet Mattie Sharice een plek in de finale gunnen en niet zichzelf?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan zet je toch 0 euro in, als je strijd aan durft
Het is gewoon een watje het hele programma al
Omdat Sharice anders doordraaitquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, het is een spel, zowel fysiek en mentaal. Waarom moet Mattie Sharice een plek in de finale gunnen en niet zichzelf?
Waarom alleen de winnaar gaat met zijn geld naar huis....quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn mening, als je wil strijden dan gooi je niet al je geld er inquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, het is een spel, zowel fysiek en mentaal. Waarom moet Mattie Sharice een plek in de finale gunnen en niet zichzelf?
Hij heeft gestreden in de gamequote:Op woensdag 26 maart 2025 15:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan kan ze zich aansluiten bij de andere zuren die niet tegen hun verlies kunnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice wilt niets te maken hebben met die mensen buiten BB
Net wel?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn mening, als je wil strijden dan gooi je niet al je geld er in
Mag ik een andere mening hebben svpquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:39 schreef maxelu het volgende:
[..]
Hij heeft gestreden in de game
Voor hem was in de finale staan met zn twee maatjes de victory
Het geld boeit hem, duidelijk nu, niets
En zowel Jane als Sharice konden meer bieden
Matti had niet zo zitten whinen nu hoor als hij op de bank zat
Dus als er iemand nu als een watje reageert is het Sharice wel
Natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag ik een andere mening hebben svp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |