Is eigenlijk ook wel eens lekker na dat gemekker de afgelopen 2 uur..quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar als we niet onze meningen mogen uitwisselen?
Wat doen we dan op een forum?
BB mag ik nu eindelijk eens wat vrolijke mensen op stream 1
Sharice zit maar in stilte alleen op bed
Het is niet direct de bedoeling om te reageren op wat de ander denkt of ziet, het gaat over de streams en niet over wat jij van mijn kijk op een bewoner vindt, dit om te verkopen dat je gekat krijgt op elkaarquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
Natuurlijk
Maar als we niet onze meningen mogen uitwisselen?
Wat doen we dan op een forum?
BB mag ik nu eindelijk eens wat vrolijke mensen op stream 1
Sharice zit maar in stilte alleen op bed
Ik heb dit niet op stream, maar hoe jij dit zei, deed me wel erg lachenquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
Matti is een lens kwijt en jolien checkt vervolgens gelijk of al zijn nekharen nog aanwezig zijn...
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
Matti is een lens kwijt en jolien checkt vervolgens gelijk of al zijn nekharen nog aanwezig zijn...
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef Ireth het volgende:
Ik weet niet of hier iemand nog overzicht van heeft. Ik weet in ieder geval van nix.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Even een vraag.... wat is het bedrag wat een winnaar van BB wint?
Dat wat ze in hun persoonlijke pot hebben zitten (meen ik )quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Hun eigen persoonlijke potquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Niet zo raar.. want Belgquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier iemand nog overzicht van heeft. Ik weet in ieder geval van nix.
Variabel. Dit jaar strijdt iedereen voor een eigen potje, terwijl het vroeger 1 grote jackpot was.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Jill 70.000 2021quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:57 schreef riri het volgende:
Als Matti wintquote:
Er is een topic "Updates gewonnen geld" waar @rinardo dat zo goed en kwaad mogelijk probeert bij te houden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier iemand nog overzicht van heeft. Ik weet in ieder geval van nix.
Laatste overzicht was van net na de "scheiding" van de duo's. Daar klopt dus geen klote meer van inmiddels. Is ergens een topic met de bedragen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jill 70.000 2021
Salar 69.000 2022
Bart 73.000 2023
Glenn 56.000 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |