Watquote:
Nou ja omgekeerd dan, ipv dat je in lucht schiet, schiet je op de grond!quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
WatHoe is dit kleiduiven schieten.
Dan ben je gewoon echt een zieke klootzak, phpmystyle..quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij heeft ook al meermaals toegegeven dat het wat hem betreft niet de bedoeling is dat oekraine wint.
Putin. Ze zijn verkracht en vermoord door Putin, niemand anders.quote:
Vaak zijn dat zoals in het geval van Mali Shcherbaki recent veroverde gebieden die weer van kant wisselen. Daar bij Mali Shcherbaki schoof Rusland tussen 15 en 25 maart zo'n 25km2 op, zie https://deepstatemap.live/en#14/47.5342114/35.5437756quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:01 schreef cosmosis het volgende:
Ondertussen blijft Ukraine steeds meer land terug in te nemen in het zuiden en zuidoosten...Zou dat zijn omdat Poetin massaal heeft ingezet om Kursk volledig terug in handen te krijgen?
[ x ]
[ x ]
Wij zijn wel afhankelijk van Amerika als het gaat om Big Tech, want er zijn nauwelijks Big Tech-bedrijven die niet Amerilaans, Russisch, Chinees of Israëlisch zijn. Daar zit nou net het probleem.quote:Op donderdag 27 maart 2025 05:42 schreef eensteen25 het volgende:
We moeten hard optreden tegen de idiote reacties van de VS. Die willen de agressor belonen. Dat is natuurlijk onbestaanbaar. We moeten sancties opleggen naar amerika. Ik zeg dat we met de NAVO oorlog moeten beginnen tegen Trump. Wedden dat hij gaat huilen als een klein jongetje!
8 demonstranten.. Dat schiet wel lekker op. Gelukkig zijn de pro-Oekrainers nog veruit in het voordeel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:31 schreef Spablauw214 het volgende:
https://x.com/LindaHourani/status/1904886426585423926
Goede draad. Er deugt niets van die hele “Nieuwe Vredesbeweging”, het wordt allemaal aangestuurd door Rusland.
Ab Gietelink was er gisteren ook bij met de film in Leiden zag ik. Dus dan weet je het wel.
Staats volgens mij ook weer die enge beroepsdemonstrant tussen als ik het zo zie. Wat een ontzettend kansloos persoon is dat toch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
8 demonstranten.. Dat schiet wel lekker op. Gelukkig zijn de pro-Oekrainers nog veruit in het voordeel.
Max van den Berg, de fakkelman.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Staats volgens mij ook weer die enge beroepsdemonstrant tussen als ik het zo zie. Wat een ontzettend kansloos persoon is dat toch.
[ afbeelding ]
Deze galbak.
Weer pure Russische propaganda: andere betichten van iets wat ze zelf doen en oorzaken volledig negeren.quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Staats volgens mij ook weer die enge beroepsdemonstrant tussen als ik het zo zie. Wat een ontzettend kansloos persoon is dat toch.
[ afbeelding ]
Deze galbak.
Mooi hè. Toch weer flink wat burgers gered.quote:⚡️ Ukraine's Engels strike destroyed 96 Russian cruise missiles, General Staff claims.
The missiles were reportedly intended for three planned strikes in March and April.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lldvkm644k2a
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |