quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hopelijk is de drank dan gratisquote:Op maandag 24 maart 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan nu naar Mamma mia the Party....
27.quote:
Hij valt op haar smaak ipv op haar jaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hij leek voor mij ook een mogelijke homo
Dus prima met Mama Mia
Heb er nog één voor je:quote:Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Een goldstar lesbian.
Weer wat geleerd…
Kind huisje boompje beestjequote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Precies
Over 10 jaar samenwonend met een man
Oh ik zat er altijd omdat ik mensen zocht voor mijn pubquiz team.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef RipCity het volgende:
Al die mensen die op tinder zitten gaan standaard klagen: Ja, mensen willen maar een ding
raar dat ik die mensen nooit tegenkwamquote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef RipCity het volgende:
Al die mensen die op tinder zitten gaan standaard klagen: Ja, mensen willen maar een ding
Nu snap ik de voorkeur voor een bepaald type vrouw bij jou welquote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb er nog één voor je:
Platinum star gay, een man die door midden van een keizersnede is geboren en letterlijk nog nooit een vagina heeft aangeraakt.
Hoorde ik van een vriend.
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik zat er altijd omdat ik mensen zocht voor mijn pubquiz team.
Lotte is wel leuk.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:06 schreef Evangelion het volgende:
Lotte Lucas date is saai en duurt laaaaaang
Om je dochter aan te moedigen langs de kant bij het hockey jaquote:
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:07 schreef DKUp het volgende:
Hij wil graag vier of vijf kinderen.
Hij weet de namen al....
19 jaar
Wat een homo, flikker toch op…..
Social work en BRABANTED is uit de top 10quote:
Dit is andersom van de lesbische dame die misschien over tien jaar een man heeft. Hij gaat trouwen en kinderen maken en over 10-25 jaar uit de kast komen.quote:
Gewoon stiefvader maar ze brengt het met spektakelquote:
Ja, gewoon gescheiden ouders waar bij de ex het nog gewoon goed kan vinden met de huidige partner.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon stiefvader maar ze brengt het met spektakel
Nou die cup E ziet er vrij naturel hangend uitquote:Op maandag 24 maart 2025 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Trui is Afrikaanse Pool.
En is volgens mij een jongetje…
Ah, dat verklaart veel!quote:
1. emmyquote:Op maandag 24 maart 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Max is de parel van dit seizoen gebleken
Max is de barGodquote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
1. emmy
2. max
3. kroeshaar
4. victor
5. denise
6. kelly?
Nu ga ik daar op letten…quote:Op maandag 24 maart 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die cup E ziet er vrij naturel hangend uit
Ook nog een stukje kaas?quote:
Oh die memo heb ik gemistquote:
Ze gebruikt dezelfde middelen als Lindsay Lohan?quote:
Echt he..quote:Op maandag 24 maart 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn uitgepraat
Wat een lompe opmerking eigenlijk
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn uitgepraat
Wat een lompe opmerking eigenlijk
Ja die vond ik ook best ijskoud/lompquote:
Idd, werken voor je geld.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan wel zelf continu herhalingen inzetten als er wijvenvoetbal is
Ik ben er niet (sportuhhhh)quote:Op maandag 24 maart 2025 22:42 schreef RipCity het volgende:
Morgen 25'ste is de ALLERALLERlaatste aflevering van Victor.
Dus aanwezigheid verplicht!
Boerengat naast Zwollequote:
Je weet dat we al 40-45 seizoensstops gehad hebben?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:29 schreef RipCity het volgende:
@:coco @:pisces29 @:cherrycoke @:fokoffieleut e.v.a. MELDEN !
Maar maar 1 afscheidsshow van Victorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet dat we al 40-45 seizoensstops gehad hebben?
Nonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik schakel pas net in. Heeft Victor al "l'amour" gezegd?
We moeten allemaal een bericht sturen hoe spontaan en leuk Max isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:39 schreef NoCigar het volgende:
De helft van tijd staat toch niet achter de bar, dus weinig aan te missen.
Illegale sigarettenproducent…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik had kermisexploitant gegokt bij Roy.
Zanger van het levenslied.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik had kermisexploitant gegokt bij Roy.
Ja, dat had ook nog gekund!quote:
Ik wacht op de maagverkleiningquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef DKUp het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs zijn ook flink in trek in dit programma.
Je bedoelt een exporteur van lokale Brabantse specialiteiten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Schoonzoon van een SierraLeoonse president.
Dat kan idd echt niet Paaisquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die namen afkorten bij een vreemde
Deniessss
Meteen weggeklikt na het opzoeken.quote:
Weer een polyamoureuze relatie? Al was dit meer een harem.quote:
Deze wel, sommige dingen van jou skip ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel lef om het nog in te typen op Google
Ik werd hiermee ooit eens geconfronteerd dankzij de NPO, dus was idd ook nog veilig genoeg voor op de tv.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze wel, sommige dingen van jou skip ik
Hangt ervan af, als ze voor een bedrijf zelf werken waar voor ze recruiteren gaar het nog. Als het van die cowboys zijn die overal op schieten is het verschrikkelijk.quote:
Hij was maar een clown, in het blauw en het zwart,quote:
Een soort "met alle respect".quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:52 schreef Felagund het volgende:
Je ziet er oud uit, maar dat is een compliment!
Als ie op de rechter baan blijft welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur is wel een lieverd
Dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Articulerend zingen is wat lastig voor hem…
Roy is lief, die doet dat welquote:
Dat is in dat genre geen obstakelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Articulerend zingen is wat lastig voor hem…
Inclusief docentenquote:
Ja dat is hem met dat haar van een clownquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/28O7qJoH0jZ
kan iemand dit zien? Is dit niet die recruiter?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief docenten
Ik kom ze morgen allemaal even opzoeken
Triest om zulke dingen te horen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief docenten
Dat is wel erg sneu.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inclusief docenten
Zeker.quote:
De foto lijkt wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/28O7qJoH0jZ
kan iemand dit zien? Is dit niet die recruiter?
Lijkt er erg op ja, inclusief haarlijn/kapsel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
er is toch wel iemand met kijk die dit voor me kan bevestigen
Veel tijd in Belgie doorgebracht. Dan herken je ze welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Goed instinct van @:RipCity ze mogen inderdaad de kelders wel even doorzoeken
Klopt, puppy plaste ergens waar het niet mocht. Toen plaste hij over de kop van de puppy.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:58 schreef Felagund het volgende:
Ik begreep het niet echt, maar ging hij nu over een hond/puppy heen staan plassen?
en herinner met dat die bij lldl ook zoveel naar de gym gingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt er erg op ja, inclusief haarlijn/kapsel.
Dan mogen we nog van geluk spreken dat die hond niet ergens poepte waar dat niet mocht.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt, puppy plaste ergens waar het niet mocht. Toen plaste hij over de kop van de puppy.
Heel normaal.... toch?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan mogen we nog van geluk spreken dat die hond niet ergens poepte waar dat niet mocht.
Ook nog dit gewoon in een tv-show vertellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:59 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt, puppy plaste ergens waar het niet mocht. Toen plaste hij over de kop van de puppy.
Heel normaal.... toch?
Jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog dit gewoon in een tv-show vertellen.
Mensen gaan hier aangifte voor doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook nog dit gewoon in een tv-show vertellen.
We vragen het een ervaringsdeskundige…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Maar een nette drol lijkt frisser neer te leggen dan die plas over je hoofd
Takes one to know one denk ik...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Vrachtwagens en modelspoor, autisme incoming.
Ron Brandsteder is vorige maand overleden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
We vragen het een ervaringsdeskundige…
als ze maar geen kinderen krijgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:03 schreef Felagund het volgende:
Kim en Roy zijn in ieder geval wel leuk gekoppeld.
Is het een figurant?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Uit welke soorten love language kunnen we kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |