quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hopelijk is de drank dan gratisquote:Op maandag 24 maart 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan nu naar Mamma mia the Party....
27.quote:
Hij valt op haar smaak ipv op haar jaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja hij leek voor mij ook een mogelijke homo
Dus prima met Mama Mia
Heb er nog één voor je:quote:Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Een goldstar lesbian.
Weer wat geleerd…
Kind huisje boompje beestjequote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Precies
Over 10 jaar samenwonend met een man
Oh ik zat er altijd omdat ik mensen zocht voor mijn pubquiz team.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef RipCity het volgende:
Al die mensen die op tinder zitten gaan standaard klagen: Ja, mensen willen maar een ding
raar dat ik die mensen nooit tegenkwamquote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef RipCity het volgende:
Al die mensen die op tinder zitten gaan standaard klagen: Ja, mensen willen maar een ding
Nu snap ik de voorkeur voor een bepaald type vrouw bij jou welquote:Op maandag 24 maart 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb er nog één voor je:
Platinum star gay, een man die door midden van een keizersnede is geboren en letterlijk nog nooit een vagina heeft aangeraakt.
Hoorde ik van een vriend.
quote:Op maandag 24 maart 2025 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik zat er altijd omdat ik mensen zocht voor mijn pubquiz team.
Lotte is wel leuk.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:06 schreef Evangelion het volgende:
Lotte Lucas date is saai en duurt laaaaaang
Om je dochter aan te moedigen langs de kant bij het hockey jaquote:
Jaquote:Op maandag 24 maart 2025 20:07 schreef DKUp het volgende:
Hij wil graag vier of vijf kinderen.
Hij weet de namen al....
19 jaar
Wat een homo, flikker toch op…..
Social work en BRABANTED is uit de top 10quote:
Dit is andersom van de lesbische dame die misschien over tien jaar een man heeft. Hij gaat trouwen en kinderen maken en over 10-25 jaar uit de kast komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |