Goh, ik las luttele dagen geleden nog dat het toch echt onzin was dat Koning Elon en President Donald de sociale zekerheid zouden aantasten.Dat was toch echt angstzaaien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef Toby56 het volgende:
Succes voor Musk.
Social Security is aan het instorten.
https://www.yahoo.com/new(...)hanks-145835486.html
Ik trek al mijn kritiek in.
Elon Musk is een genie.
Misschien kunnen al die sneue oudjes die straks geen geld meer krijgen nog wat centjes bijverdienen door mijn hotelkamers schoon te maken gedurende de minstens 10x per jaar die ik van plan ben om in dat prachtland vakantie te gaan vieren.
I like to be in America!
O.K. by me in America!
Ev'rything free in America
For a small fee in America!
..................................
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef Toby56 het volgende:
Succes voor Musk.
Social Security is aan het instorten.
https://www.yahoo.com/new(...)hanks-145835486.html
Ik trek al mijn kritiek in.
Elon Musk is een genie.
Misschien kunnen al die sneue oudjes die straks geen geld meer krijgen nog wat centjes bijverdienen door mijn hotelkamers schoon te maken gedurende de minstens 10x per jaar die ik van plan ben om in dat prachtland vakantie te gaan vieren.
I like to be in America!
O.K. by me in America!
Ev'rything free in America
For a small fee in America!
..................................
quote:What would you do
If you were asked to give up your dreams for freedom?
What would you do
If asked to make the ultimate sacrifice?
Would you think about all them people
Who gave up everything they had?
Would you think about all them war vets
And would you start to feel bad?
[Chorus]
Freedom isn't free
It costs folks like you and me
And if we don't all chip in
We'll never pay that bill
Freedom isn't free
No, there's a hefty fuckin' fee
And if you don't throw in your buck o' five
Who will?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
offtopic: Dat komt vooral omdat Timmermans een behoorlijke irritatiefactor heeft. Die man is uitermate vol passie, heeft enorm veel ervaring in het internationale wereldje en je ziet gewoon dat hij daadwerkelijk een visie heeft op de leefbaarheid van Nederland en de wereld op lange termijn. Maar het zit allemaal verpakt in Timmermans. Met zijn maniertje en zijn automatische 1-0 achterstand vanwege de eindeloze haat van rechts op deze man (versterkt door de telegraafs en de geenstijls van deze wereld). En dat kost gewoon veel stemmen. Stel dat Rutte GL/PvdA had geleid met al zijn charisma en spreekvermogen. Ze hadden met een landslide gewonnen. Daar ben ik van overtuigd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
offtopic: Dat komt vooral omdat Timmermans een behoorlijke irritatiefactor heeft. Die man is uitermate vol passie, heeft enorm veel ervaring in het internationale wereldje en je ziet gewoon dat hij daadwerkelijk een visie heeft op de leefbaarheid van Nederland en de wereld op lange termijn. Maar het zit allemaal verpakt in Timmermans. Met zijn maniertje en zijn automatische 1-0 achterstand vanwege de eindeloze haat van rechts op deze man (versterkt door de telegraafs en de geenstijls van deze wereld). En dat kost gewoon veel stemmen. Stel dat Rutte GL/PvdA had geleid met al zijn charisma en spreekvermogen. Ze hadden met een landslide gewonnen. Daar ben ik van overtuigd.
Rutte moest het vooral van de crisis hebben. De 2008 kredietcrisis, de Catshuis crisis, de Turkije crisis in 2017, de corona crisisquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zegt ie nou echt: Hé guys, it’s shady Vance’?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Deze loempia komt ook stoken op Groenland
Wat een vreemde green screen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Nou zou ik als Groenland/Denemarken/Europa helemaal klaarstaan met hand-middel-en-voetboeien en deportatie-schepen naar een of andere obscure gevangenis, op basis van het gegeven dat het bendeleden zijn, leden van de MAGA-bende, en 6 januari 4,25 jaar geleden hebben we gezien hoe gevaarlijk die lui zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Deze loempia komt ook stoken op Groenland.
Ik hoorde het ook! Shady Vance. Z'n bendelid-naam!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Zegt ie nou echt: Hé guys, it’s shady Vance’?
Geen idee, en ik denk dat de indieners van de wet dat ook niet weten. Mensen kunnen gewoon liegen, natuurlijk. Dat maakt dit wetsvoorstel dan ook zinloos.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do we say we need to import foreigners, even import them illegally, when you know, teenagers used to work at these resorts, college students should be able to do this stuff,” DeSantis said last week at a panel discussion with border czar Tom Homan, as first reported by the Tampa Bay Times. https://www.tampabay.com/(...)asts-dc-republicans/
Ik hoop dat ze daar op Groenland inmiddels een beetje wakker zijn. Twee maanden geleden namen ze Trump nog niet serieus en waren ze vooral nog boos op Denemarken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemde tijd leven we in dat mensen in foking Groenland de straat op moeten gaan om te protesteren tegen de VS, die het elke dag heeft over het innemen van Groenland.
Als hij zou zeggen dat hij zich nog wel gaat inzetten voor de partij maar zichzelf niet meer als leider opwerpt en zich vooral op de achtergrond houdt zou het al zó enorm veel schelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Soms hoop je toch dat n vliegtuig crashtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Het antwoord was geniepiger: het was niet door de inlichtingendiensten gemarkeerd als ‘classified’. Defensie heeft zijn eigen bevoegdheid om iets ‘classified’ te maken en de inlichtingendiensten wilden zich niet uitspreken of het voor defensie ’classified’ is. Dat kwam mooi uit, want defensie zat niet in deze meeting.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
Er was een hearing in de Senaat over het Signal-lek
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ll7lzcagdc2i
[ afbeelding ]
Als de informatie in die Signal-chat niet classified is kunnen ze de tekst gewoon vrijgeven om dat aan te tonen
En anders kan Jeffrey Goldberg dat wel![]()
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ll7maacjtk2i
[ afbeelding ]
Intel Chiefs worden geacht te weten wat wel of niet 'classified' is ongeacht een markering van Defensie. Gabbard beweerde trouwens een paar keer dat ze zich niet kon herinneren of er specifieke tijden, doelen of wapens zijn benoemd. Het bekende selectieve geheugen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het antwoord was geniepiger: het was niet door de inlichtingendiensten gemarkeerd als ‘classified’. Defensie heeft zijn eigen bevoegdheid om iets ‘classified’ te maken en de inlichtingendiensten wilden zich niet uitspreken of het voor defensie ’classified’ is. Dat kwam mooi uit, want defensie zat niet in deze meeting.
Ja maar de VS gaat Groenland, wanneer ze dat ingenomen hebben natuurlijk, beschermen tegen landen die Groenland willen misbruiken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreemde tijd leven we in dat mensen in foking Groenland de straat op moeten gaan om te protesteren tegen de VS, die het elke dag heeft over het innemen van Groenland.
Ik snap wel dat "punchable" Vance zijn vrouw stuurt. Ze was naar zijn zeggen "Obviously not white"... één keer struikelen in de Groenlandse sneeuw en dat probleem is ook opgelostquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat is al veel langer aan de gang.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
Deze week The Newsroom van HBO ontdekt. Journalistiek en Amerikaanse politiek, whats not to love?
Maar het valt op hoe de serie doorhad hoe de Republikeinse partij aan het radicaliseren was, met de opkomst van de Tea Party.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |