abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:22:19 #176
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217180805
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef Toby56 het volgende:
Succes voor Musk.
Social Security is aan het instorten.

https://www.yahoo.com/new(...)hanks-145835486.html

Ik trek al mijn kritiek in.
Elon Musk is een genie.

Misschien kunnen al die sneue oudjes die straks geen geld meer krijgen nog wat centjes bijverdienen door mijn hotelkamers schoon te maken gedurende de minstens 10x per jaar die ik van plan ben om in dat prachtland vakantie te gaan vieren.

I like to be in America!
O.K. by me in America!
Ev'rything free in America
For a small fee in America!

*O*.................................. :r
Goh, ik las luttele dagen geleden nog dat het toch echt onzin was dat Koning Elon en President Donald de sociale zekerheid zouden aantasten.Dat was toch echt angstzaaien.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:25:59 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217180863
twitter

Deze loempia komt ook stoken op Groenland
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:26:12 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217180866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef Toby56 het volgende:
Succes voor Musk.
Social Security is aan het instorten.

https://www.yahoo.com/new(...)hanks-145835486.html

Ik trek al mijn kritiek in.
Elon Musk is een genie.

Misschien kunnen al die sneue oudjes die straks geen geld meer krijgen nog wat centjes bijverdienen door mijn hotelkamers schoon te maken gedurende de minstens 10x per jaar die ik van plan ben om in dat prachtland vakantie te gaan vieren.

I like to be in America!
O.K. by me in America!
Ev'rything free in America
For a small fee in America!

*O*.................................. :r
quote:
What would you do
If you were asked to give up your dreams for freedom?
What would you do
If asked to make the ultimate sacrifice?
Would you think about all them people
Who gave up everything they had?
Would you think about all them war vets
And would you start to feel bad?

[Chorus]
Freedom isn't free
It costs folks like you and me
And if we don't all chip in
We'll never pay that bill
Freedom isn't free
No, there's a hefty fuckin' fee
And if you don't throw in your buck o' five
Who will?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217180901
According to the Center for Migration Studies and the U.S. Department of Agriculture (USDA), an estimated 45% of the U.S. agricultural workforce is undocumented. And that’s likely an undercount.

https://lexisantamaria.su(...)a-farmers-america-is

Does anyone care about the people who knowingly set their house on fire and are now upset that they’re homeless? Because that’s essentially what we’re looking at here.

The same farmers who rallied behind Donald Trump’s policies—policies that promised to deport the very migrant workers their farms depend on, gut the federal subsidies keeping them afloat, and deregulate agricultural protections in ways that ultimately favor corporate agribusiness over family farms—are now experiencing the cold, hard consequences of their own votes.

If you’re a Nebraska farmer crying foul over what Trump’s policies have done to your industry, the rest of America has one simple question: What exactly did you think was going to happen?

Een heel artikel over hoe boerende Trump-stemmers zich in beide voeten en anderhalve hand hebben geschoten. Never thinking the leopards….
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:31:52 #180
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217180950
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
offtopic: Dat komt vooral omdat Timmermans een behoorlijke irritatiefactor heeft. Die man is uitermate vol passie, heeft enorm veel ervaring in het internationale wereldje en je ziet gewoon dat hij daadwerkelijk een visie heeft op de leefbaarheid van Nederland en de wereld op lange termijn. Maar het zit allemaal verpakt in Timmermans. Met zijn maniertje en zijn automatische 1-0 achterstand vanwege de eindeloze haat van rechts op deze man (versterkt door de telegraafs en de geenstijls van deze wereld). En dat kost gewoon veel stemmen. Stel dat Rutte GL/PvdA had geleid met al zijn charisma en spreekvermogen. Ze hadden met een landslide gewonnen. Daar ben ik van overtuigd.
quote:

[..]
offtopic: Dat komt vooral omdat Timmermans een behoorlijke irritatiefactor heeft. Die man is uitermate vol passie, heeft enorm veel ervaring in het internationale wereldje en je ziet gewoon dat hij daadwerkelijk een visie heeft op de leefbaarheid van Nederland en de wereld op lange termijn. Maar het zit allemaal verpakt in Timmermans. Met zijn maniertje en zijn automatische 1-0 achterstand vanwege de eindeloze haat van rechts op deze man (versterkt door de telegraafs en de geenstijls van deze wereld). En dat kost gewoon veel stemmen. Stel dat Rutte GL/PvdA had geleid met al zijn charisma en spreekvermogen. Ze hadden met een landslide gewonnen. Daar ben ik van overtuigd.
quote:

[..]
Rutte moest het vooral van de crisis hebben. De 2008 kredietcrisis, de Catshuis crisis, de Turkije crisis in 2017, de corona crisis
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:33:43 #181
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217180979

Wat een vreemde tijd leven we in dat mensen in foking Groenland de straat op moeten gaan om te protesteren tegen de VS, die het elke dag heeft over het innemen van Groenland.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:34:28 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217180984
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Zegt ie nou echt: Hé guys, it’s shady Vance’?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217181136
quote:
[ x ]

Wat een vreemde green screen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_217181164
quote:
[ x ]

Deze loempia komt ook stoken op Groenland.
Nou zou ik als Groenland/Denemarken/Europa helemaal klaarstaan met hand-middel-en-voetboeien en deportatie-schepen naar een of andere obscure gevangenis, op basis van het gegeven dat het bendeleden zijn, leden van de MAGA-bende, en 6 januari 4,25 jaar geleden hebben we gezien hoe gevaarlijk die lui zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:34 schreef Szura het volgende:

[..]
Zegt ie nou echt: Hé guys, it’s shady Vance’?
Ik hoorde het ook! Shady Vance. Z'n bendelid-naam!
pi_217181400
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 19:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
En hoe ga je dat vaststellen?
Geen idee, en ik denk dat de indieners van de wet dat ook niet weten. Mensen kunnen gewoon liegen, natuurlijk. Dat maakt dit wetsvoorstel dan ook zinloos.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:01:30 #186
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217181446
quote:
[ x ]

Bekijk deze YouTube-video

VanceDebiel mag zichzelf opheffen. De brutaliteit van deze achterlijke. Ironisch ook om zelf Europa een mes in de rug te steken maar wel het hondstrouwe Denemarken verwijten een slechte bondgenoot te zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 25-03-2025 22:13:12 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:04:06 #187
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217181478
twitter

Soldaten naar Mexicaanse grens
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:04:38 #188
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217181488
Als je die zelfvoldane kop ziet weet je dat ze er allemaal sterk in geloven dat ze het kunnen doen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_217181535
Florida debates lifting some child labor laws to fill jobs vacated by undocumented immigrants

https://www.msn.com/en-us(...)etT?ocid=socialshare

Florida has been working for years to crack down on employers that hire undocumented immigrants. But that presented a problem for businesses in the state that are desperate for workers to fill low-wage and often undesirable jobs.

Florida’s Republican Gov. Ron DeSantis and the state legislature have a potential solution: children.

The state’s legislature on Tuesday is set to debate a bill that would loosen child labor laws, allowing children as young as 14 years old to work overnight shifts. If the new law is passed, teenagers would be able to work overnight jobs on school days. They are currently prevented from working earlier than 6:30 am or later than 11 pm per state law. https://www.flsenate.gov/Session/Bill/2025/918

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why do we say we need to import foreigners, even import them illegally, when you know, teenagers used to work at these resorts, college students should be able to do this stuff,” DeSantis said last week at a panel discussion with border czar Tom Homan, as first reported by the Tampa Bay Times. https://www.tampabay.com/(...)asts-dc-republicans/
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:15:47 #190
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217181628
Ik denk dat The Onion zichzelf binnenkort gaat opheffen. Hier komen ze toch niet overheen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_217181752
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een vreemde tijd leven we in dat mensen in foking Groenland de straat op moeten gaan om te protesteren tegen de VS, die het elke dag heeft over het innemen van Groenland.
Ik hoop dat ze daar op Groenland inmiddels een beetje wakker zijn. Twee maanden geleden namen ze Trump nog niet serieus en waren ze vooral nog boos op Denemarken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217181796
quote:

[..]
Als hij zou zeggen dat hij zich nog wel gaat inzetten voor de partij maar zichzelf niet meer als leider opwerpt en zich vooral op de achtergrond houdt zou het al zó enorm veel schelen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217181817
Er was een hearing in de Senaat over het Signal-lek

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3ll7mtxhvy32f

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ll7lzcagdc2i

Als de informatie in die Signal-chat niet classified is kunnen ze de tekst gewoon vrijgeven om dat aan te tonen :?

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3ll7mw5qqi22l

En anders kan Jeffrey Goldberg dat wel :P

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ll7maacjtk2i

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2025 22:38:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217181888
quote:
[ x ]

Soms hoop je toch dat n vliegtuig crasht :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:38:43 #195
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_217181980
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
Er was een hearing in de Senaat over het Signal-lek

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ll7lzcagdc2i

[ afbeelding ]

Als de informatie in die Signal-chat niet classified is kunnen ze de tekst gewoon vrijgeven om dat aan te tonen :?

En anders kan Jeffrey Goldberg dat wel :P

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ll7maacjtk2i

[ afbeelding ]
Het antwoord was geniepiger: het was niet door de inlichtingendiensten gemarkeerd als ‘classified’. Defensie heeft zijn eigen bevoegdheid om iets ‘classified’ te maken en de inlichtingendiensten wilden zich niet uitspreken of het voor defensie ’classified’ is. Dat kwam mooi uit, want defensie zat niet in deze meeting.
I am a black hole shitting into the void
pi_217182034
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Het antwoord was geniepiger: het was niet door de inlichtingendiensten gemarkeerd als ‘classified’. Defensie heeft zijn eigen bevoegdheid om iets ‘classified’ te maken en de inlichtingendiensten wilden zich niet uitspreken of het voor defensie ’classified’ is. Dat kwam mooi uit, want defensie zat niet in deze meeting.
Intel Chiefs worden geacht te weten wat wel of niet 'classified' is ongeacht een markering van Defensie. Gabbard beweerde trouwens een paar keer dat ze zich niet kon herinneren of er specifieke tijden, doelen of wapens zijn benoemd. Het bekende selectieve geheugen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:43:44 #197
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217182035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]

Ja maar de VS gaat Groenland, wanneer ze dat ingenomen hebben natuurlijk, beschermen tegen landen die Groenland willen misbruiken.

Hartstikke nobel dus.
Huilen dan.
pi_217182392
Deze week The Newsroom van HBO ontdekt. Journalistiek en Amerikaanse politiek, whats not to love?

Maar het valt op hoe de serie doorhad hoe de Republikeinse partij aan het radicaliseren was, met de opkomst van de Tea Party.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 25 maart 2025 @ 23:50:56 #199
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217182743
quote:
[ x ]

Ik snap wel dat "punchable" Vance zijn vrouw stuurt. Ze was naar zijn zeggen "Obviously not white"... één keer struikelen in de Groenlandse sneeuw en dat probleem is ook opgelost :)
  dinsdag 25 maart 2025 @ 23:53:48 #200
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217182758
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
Deze week The Newsroom van HBO ontdekt. Journalistiek en Amerikaanse politiek, whats not to love?

Maar het valt op hoe de serie doorhad hoe de Republikeinse partij aan het radicaliseren was, met de opkomst van de Tea Party.
Dat is al veel langer aan de gang.
Interessant artikel hierover
https://www.motherjones.c(...)-the-gop-went-crazy/
Meer over Goldwater
https://medium.com/the-ra(...)me-true-5ba91895c6ee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')