Vooral omdat ze al een jaar of 35 geen fatsoenlijk materiaal meer weten uit te brengen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achter de tralies met die gasten!
Land of the Freequote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:41 schreef Basp1 het volgende:
Kim Jung un vibes bij dit bericht.
Republikeinen in Arkansas willen verbod op kort haar voor meisjes in strijd tegen transgenderpersonen
Sarcastische mode aan.
Maar ze hebben echt het beste voor met het volk en zijn absoluut geen autocratische wannabe dictators..
Zoals altijd is de titel van het bericht een leugen, maar van het AD kun je niet beter verwachten eigenlijk. De daadwerkelijke tekst gaat over procedures om mensen aan te klagen die bewust bijgedragen hebben aan de sociale transitie van een kind en mutiliatie via hormoonbehandelingen of chirurgie. Van een algemeen verbod op 'kort haar' is natuurlijk geen sprake maar goed, de waarheid veroorzaakt minder #ophef. Het is een belachelijk wetsvoorstel uiteraard, maar dat is voor media als AD niet goed genoeg dus moet er gelogen worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:41 schreef Basp1 het volgende:
Kim Jung un vibes bij dit bericht.
Republikeinen in Arkansas willen verbod op kort haar voor meisjes in strijd tegen transgenderpersonen
Sarcastische mode aan.
Maar ze hebben echt het beste voor met het volk en zijn absoluut geen autocratische wannabe dictators..
Legt eerder de hypocrisie gewoon bloot. Dat Trump tijdens zijn speech in het congres iemand Pocahontas noemt vanwege haar afkomst kon de republikeinen niet schelen, maar als je het terugdoet oei..quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Jaja, smakeloos enzo, maar ook gewoon grappig. Ik mag Crockett wel.
Dit staat in het wetsvoorstel:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zoals altijd is de titel van het bericht een leugen, maar van het AD kun je niet beter verwachten eigenlijk. De daadwerkelijke tekst gaat over procedures om mensen aan te klagen die bewust bijgedragen hebben aan de sociale transitie van een kind en mutiliatie via hormoonbehandelingen of chirurgie. Van een algemeen verbod op 'kort haar' is natuurlijk geen sprake maar goed, de waarheid veroorzaakt minder #ophef. Het is een belachelijk wetsvoorstel uiteraard, maar dat is voor media als AD niet goed genoeg dus moet er gelogen worden.
Daarnaast zal dit zeer waarschijnlijk geen first amendment challenge overleven en wordt het sowieso geen wet. Paniekzaaierij om helemaal niets weer dus. Net als dat reisadvies van NederlandDe NOS vindt dat het aangescherpt moet worden dus gebeurt dat. Wat nou daadwerkelijk de gevaren zijn wordt niet uitgelegd, het gaat alleen maar om zoveel mogelijk bangmakerij.
Een meisje met een jongensachtig kapsel, of een jongen met lang krullend haar; dat kan dus een probleem opleveren.quote:"Social transitioning" means any act by which a minor adopts or espouses a gender identity that differs from the minor’s biological sex as determined by the sex organs, chromosomes, and endogenous profiles of the minor, including without limitation changes in clothing, pronouns, hairstyle, and name
Alleen als dat onderdeel is van 'espousing a gender identity that differs from the minor’s biological sex'. Je moet wel even lezen wat er staat hé. Dat verwacht ik niet van het AD maar posters op Fok mag je dat toch wel van verwachten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een meisje met een jongensachtig kapsel, of een jongen met lang krullend haar; dat kan dus een probleem opleveren.
En hoe ga je dat vaststellen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Alleen als dat onderdeel is van 'espousing a gender identity that differs from the minor’s biological sex'. Je moet wel even lezen wat er staat hé. Dat verwacht ik niet van het AD maar posters op Fok mag je dat toch wel van verwachten.
Kun je er dan gelijk blijven asjeblieft? Types als jij kunnen we hier missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef Toby56 het volgende:
Succes voor Musk.
Social Security is aan het instorten.
https://www.yahoo.com/new(...)hanks-145835486.html
Ik trek al mijn kritiek in.
Elon Musk is een genie.
Misschien kunnen al die sneue oudjes die straks geen geld meer krijgen nog wat centjes bijverdienen door mijn hotelkamers schoon te maken gedurende de minstens 10x per jaar die ik van plan ben om in dat prachtland vakantie te gaan vieren.
I like to be in America!
O.K. by me in America!
Ev'rything free in America
For a small fee in America!
..................................
In het "Grote Smakeloze Quotes-Boek" van de Amerikaanse Politiek in de 21e eeuw...staat dit pas op bladzijde 368quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Jaja, smakeloos enzo, maar ook gewoon grappig. Ik mag Crockett wel.
Is me dat een opluchting.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Alleen als dat onderdeel is van 'espousing a gender identity that differs from the minor’s biological sex'. [...]
Gewoon de broek uittrekken.quote:
Voordat je echt boos wordt dan wel blijft: voor de verandering had ik aan het slot van deze cynische post een kots-emoji geplaatst.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kun je er dan gelijk blijven asjeblieft? Types als jij kunnen we hier missen als kiespijn.
En als het gewoon een lesbienne met een pittig kort kapsel blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Is me dat een opluchting.
Want werkelijk, ik maakte me even zorgen.
Gelukkig kan ik weer vrij ademhalen.
[..]
Gewoon de broek uittrekken.
Als een minor met kort haar een piemeltje heeft, dan is er niets aan de hand.
Net wat ik al zei: ik ben enorm opgelucht.
Daar hoeven we ook niet meer bang voor te zijn; die wordt door de kliek van Trump/Musk/de rest van de engnekken heus wel op tijd onschadelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En als het gewoon een lesbienne met een pittig kort kapsel blijkt te zijn?
Mooi. Hoe meer ze slopen, hoe beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:16 schreef Toby56 het volgende:
Succes voor Musk.
Social Security is aan het instorten.
https://www.yahoo.com/new(...)hanks-145835486.html
Ik trek al mijn kritiek in.
Elon Musk is een genie.
Misschien kunnen al die sneue oudjes die straks geen geld meer krijgen nog wat centjes bijverdienen door mijn hotelkamers schoon te maken gedurende de minstens 10x per jaar die ik van plan ben om in dat prachtland vakantie te gaan vieren.
I like to be in America!
O.K. by me in America!
Ev'rything free in America
For a small fee in America!
..................................
Ik ben niet cynisch. Amerikanen moeten het maar voelen.quote:
Het probleem zou wel eens kunnen zijn dat ze er:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben niet cynisch. Amerikanen moeten het maar voelen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)rek-aan-respect.htmlquote:Groenland en Denemarken boos over bezoek delegatie VS: 'Gebrek aan respect'
Usha Vance, de echtgenote van de Amerikaanse vicepresident J.D Vance, gaat donderdag met een Amerikaanse delegatie naar Groenland. Zowel de Deense premier Mette Frederiksen als de Groenlandse premier Múte Egede heeft geen goed woord over voor de actie van de Verenigde Staten.
Volgens Frederiksen is het bezoek een vorm van onacceptabele druk op Groenland en Denemarken. "Druk die we zullen weerstaan", zei de premier tegen de Deense omroep DR.
Het bezoek kan volgens haar niet los worden gezien van de annexatiewens van Donald Trump. "Trump is serieus, hij wil Groenland hebben", zei Frederiksen. Groenland is een autonoom gebied binnen het Koninkrijk Denemarken.
De Amerikaanse president zei maandag opnieuw dat Groenland "in de toekomst misschien wel iets voor de VS is", meldt persbureau Reuters. Trump zei ook mensen uit Groenland te hebben gesproken die "iets willen zien gebeuren". Over wie of wat dat ging, is onduidelijk.
Naast Usha Vance maken ook veiligheidsadviseur Mike Waltz en energieminister Chris Wright deel uit van de Amerikaanse delegatie. Het bezoek duurt tot en met zaterdag. Het drietal gaat naar een Amerikaanse militaire basis en naar een hondensleerace.
'Gebrek aan respect voor Groenlands volk'
De Groenlandse premier Egede zei maandag ook dat de Verenigde Staten Groenland willen inlijven. Hij noemde het bezoek "buitenlandse inmenging". "Onze integriteit en onze democratie moeten gerespecteerd worden." Hij zei bovendien dat de tijd dat Groenland de VS kan vertrouwen voorbij is. Zijn interim-regering zal de delegatie niet ontmoeten.
Egedes regering is waarnemend sinds Demokraatit op 11 maart de verkiezingen won. De leider van die oppositiepartij, Jens-Frederik Nielsen, is ook kritisch op de actie van de VS. Dat de Amerikanen langskomen tijdens coalitieonderhandelingen en in de aanloop naar gemeenteraadsverkiezingen toont volgens hem "opnieuw het gebrek aan respect voor het Groenlandse volk".
Trump heeft de afgelopen maanden regelmatig verklaard dat hij Groenland bij de VS wil voegen. Dat is volgens hem noodzakelijk voor de Amerikaanse veiligheid. Groenland ligt strategisch in het noordpoolgebied en is rijk aan grondstoffen.
Kunt ze naar Amerikaans voorbeeld ook vastzetten en uitzetten naar een kamp in een random land ergens, zonder proces of contact. Bondgenoot Frankrijk heeft vast nog wel een random eiland ergens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)rek-aan-respect.html
Dan laat je ze er toch gewoon niet in? Gewoon ‘persona non grata’ verklaren.
Ben het niet vaak met je eens, maar hier heb je 100% gelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vooral omdat ze al een jaar of 35 geen fatsoenlijk materiaal meer weten uit te brengen.![]()
Gewoon zeggen dat ze lid zijn van een bende.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kunt ze naar Amerikaans voorbeeld ook vastzetten en uitzetten naar een kamp in een random land ergens, zonder proces of contact. Bondgenoot Frankrijk heeft vast nog wel een random eiland ergens.
Ze kunnen Duivelseiland weer in gebruik nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kunt ze naar Amerikaans voorbeeld ook vastzetten en uitzetten naar een kamp in een random land ergens, zonder proces of contact. Bondgenoot Frankrijk heeft vast nog wel een random eiland ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |