Wat doe jij dan hierquote:
Ik ga even meedoen! Heb de streams aan!quote:Op zondag 23 maart 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doe jij dan hiervolgens mij zit je verkeerd
hee kw!quote:Op zondag 23 maart 2025 15:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga even meedoen! Heb de streams aan!
A gezellig, wees welkomquote:Op zondag 23 maart 2025 15:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga even meedoen! Heb de streams aan!
Dat nummer ben ik zo zat, net als die 18 bewoners en Comming homequote:
Zing ik wel even : Mag ik dan bij jouquote:Op zondag 23 maart 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nummer ben ik zo zat, net als die 18 bewoners en Comming home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolien denkt de stem van Amber te horen![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Het is allemaal vaag vandaag, we horen veel, maar weten nietsquote:Op zondag 23 maart 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
jolien: ik heb he nie gedaan was wel aan het twijfelen.. gevraagd . of hij dezelfde vraag had.. ja zeiden ze
Waar gaat dit over![]()
Kort bezoekje voor Mattiequote:Op zondag 23 maart 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
jolien: ik heb he nie gedaan was wel aan het twijfelen.. gevraagd . of hij dezelfde vraag had.. ja zeiden ze
Waar gaat dit over![]()
er gebeurt op de stream bijna niks.. blijkbaar achter de schermen welquote:Op zondag 23 maart 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is allemaal vaag vandaag, we horen veel, maar weten niets
Hij hefet niets gewonnen toch? Dat had Jolien?quote:Op zondag 23 maart 2025 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
keine ahnung
hoopt misschien dat Deb er is
Dat maakt het minder droog en plakkerigquote:Op zondag 23 maart 2025 16:19 schreef Lrod01 het volgende:
Waar slaat het op om een lading suiker op brood met pindakaas te doen.
Doen er wel meer, of jam heb ik ook al gehoordquote:Op zondag 23 maart 2025 16:19 schreef Lrod01 het volgende:
Waar slaat het op om een lading suiker over brood met pindakaas te doen.
1 op vrijdag en 1 op de di of woensdagquote:Op zondag 23 maart 2025 16:23 schreef Rhosyn het volgende:
Er moeten er voor de finale nog 2 uit en we hebben nog maar 1 vrijdag.
Dus mooi moment om iemand een geldbedrag te bieden.
dat ging over de keuze die ze eerder hebben gemaakt. Ze konden voor zichzelf of voor iemand anders 'iets' krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik hoorde matti in de gang wel zeggen ik moet voor mezelf kiezen en dat jolien zei ik niet
dat jane het maar mag pakken dan, joe joequote:Op zondag 23 maart 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn een aanbod met geld om meteen te vertrekken?
Dat zie ik haar wel doen.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat jane het maar mag pakken dan, joe joe
quote:Op zondag 23 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
Misschien mag je iemand zijn rekening leeghalen en dan vertrekken. Dan hoop ik dat Jane Jordy's geld pakt en gierend van de lach de deur uitloopt![]()
Jordy geeft toch niet om het geld
dan zou ik Sharice in de vijver duwen tussen de peren. Die zit er telkens doorheen te zingenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Misschien moeten ze allemaal een liedje onthouden??
Jaquote:Op zondag 23 maart 2025 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
is mattie nou zo dom, of doet hij gewoon dom
quote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dan zou ik Sharice in de vijver duwen tussen de peren. Die zit er telkens doorheen te zingen
quote:Op zondag 23 maart 2025 16:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dan zou ik Sharice in de vijver duwen tussen de peren. Die zit er telkens doorheen te zingen
Oohja goeie!quote:Op zondag 23 maart 2025 16:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij zit gewoon in zijn taal op te noemen wat hij moet onthouden![]()
Dat denk ik
Lekker laten onderschattenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:40 schreef kater1 het volgende:
Onderschat Matti niet, Hij heeft toch maar mooi 50 ballen zo goed verstopt dat er maar 6 gevonden werden.
Neen.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
Misschien mag je iemand zijn rekening leeghalen en dan vertrekken. Dan hoop ik dat Jane Jordy's geld pakt en gierend van de lach de deur uitloopt![]()
ik zou hier de grap wel van in zienquote:Op zondag 23 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
Ja Jane wegquote:Op zondag 23 maart 2025 16:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou hier de grap wel van in zien
quote:Op zondag 23 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
portugees/braziliaansquote:Op zondag 23 maart 2025 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
en het lastige voor mattie is, hij heeft een spaans nummer
Voor Jane is het al snel moeilijk....quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
jane heeft een tantoe moeilijk nummer
Een lach, een groet, een blij gezichtquote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
laat de zon in je hart is het nummer van jordy
Dat zou wel heel bijzonder zijn toch.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
als de 1 een NL nummer krijgt
en de ander een spaans
tja
Ik weet niet. Dat zouden ze zelf wel opgemerkt hebben denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
zou het kunnen dat ze van te voren ooit een liedje door hebben gegeven?
ik bedoel voor het programma begon he. zoals ze ook vaak roepen tijdens een feestje, oh dit nummer heb ik doorgegevenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Dat zouden ze zelf wel opgemerkt hebben denk ik.
ik hoor ze ook niet zeggenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik weet niet. Dat zouden ze zelf wel opgemerkt hebben denk ik.
Ja jordy heeft gezegd welk nummer.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor ze ook niet zeggen
dat is het nummer wat ik heb doorgegeven
dat zou logisch zijn
ik bedoelquote:
vindt dit geen gekke gedachtequote:Op zondag 23 maart 2025 17:02 schreef Folies het volgende:
Als je het goed heb mag je de koptelefoon en blinddoek af en staat er een bekende voor je te dansen.
Ja maar ik het niet want dan zouden ze dat toch wel herinneren. Jordy en Jane dan.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik bedoel voor het programma begon he. zoals ze ook vaak roepen tijdens een feestje, oh dit nummer heb ik doorgegeven
Stond Jane weer af te luisteren? vanmorgen ook alquote:Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef greysbones het volgende:
Jordy's liedje was duidelijk verkeerd
Er stond een ezel in de gang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:02 schreef Folies het volgende:
Als je het goed heb mag je de koptelefoon en blinddoek af en staat er een bekende voor je te dansen.
Deze kreeg ze ook als nummer ter afleiding tijdens die tel opdrachtquote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze kreeg ze ook als nummer ter afleiding tijdens die tel opdracht
Als Mattheus ook hetzelfde nummer als toen heeft gekregen dan is dat Yonaguni van Bad Bunny
Die was daar straks in die kamer..maar hoe weet hij hoe amber ruikt?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Matthie zegt nu dat het er rook naar Amber
is die spaans?quote:Op zondag 23 maart 2025 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze kreeg ze ook als nummer ter afleiding tijdens die tel opdracht
Als Mattheus ook hetzelfde nummer als toen heeft gekregen dan is dat Yonaguni van Bad Bunny
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
wat mijn al eerder is opgevallen en gehoord tijdens feestjes is dat ze hun lieverings muziek en liedjes moesten opgeven ook met de vragen lijst die ze moesten invullenquote:Op zondag 23 maart 2025 16:56 schreef Schakeltopia het volgende:
zou het kunnen dat ze van te voren ooit een liedje door hebben gegeven?
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]thnx had het al even snel opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zoon hier luisterde dat ook wel )Thinking is difficult, that’s why most people judge
bevat niet veel tekst neit?quote:
maar wat hebben ze er dan aanquote:Op zondag 23 maart 2025 17:12 schreef BigBreg83 het volgende:
De bekende in de doos is rond hun gaan dansen denk ik terwijl ze koptelefoon en blinddoek op hadden.
Droogshampooquote:Op zondag 23 maart 2025 17:18 schreef Joyce-43 het volgende:
jane heeft de laatste week misschien langer een grijs blauwige gloed over der haar
Volgens mij alleen Jolien nietquote:Op zondag 23 maart 2025 17:19 schreef kater1 het volgende:
Sharice en jane gingen toch niet naar de PR? Alleen Matti en Jordy?
Alleen jolien niet. Want die heeft amber 2 minuten ontmoet.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:19 schreef kater1 het volgende:
Sharice en jane gingen toch niet naar de PR? Alleen Matti en Jordy?
gebruikt ze niet volgens mijn hoor,denk dat der extensions aan vervanging toe zijnquote:
waarom zingt hij dat, ik was wegquote:Op zondag 23 maart 2025 17:23 schreef Schakeltopia het volgende:
laat de zon in je huid
laat de zon in je hart
laat de zon in je hart
hart huid hart huid
zucht
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was het liedje wat hij net hoorde in de panic room.
ze hebben allemaal, behalve jolien een liedje gehoord in de pr, met een blinddoek op en koptellie.quote:
ah ok, staat nog niet in de SV vandaarquote:Op zondag 23 maart 2025 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze hebben allemaal, behalve jolien een liedje gehoord in de pr, met een blinddoek op en koptellie.
dus tja wat het nou allemaal betekend weet niemand
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Rhosyn het volgende:
Roti. Aardappelen en sperciebonen in een pannenkoek met veel sambal?
stream 2 jordy legt het uit aan jolienquote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ah ok, staat nog niet in de SV vandaaren alles teruglezen is geen doen.
Als het een verspakket isquote:Op zondag 23 maart 2025 17:27 schreef Schakeltopia het volgende:
jane maakt zich enorme zorgen over haar roti die niet gaat matchen met wat mensen normaal als roti zien. ze benadrukt expliciet dat ze het recept gaan volgen, en dat mensen beseffen
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ah ok, staat nog niet in de SV vandaaren alles teruglezen is geen doen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb vrij vandaag, ook voor mij is het zondag
tja, dat is daar altijd het geval toch. zelfs appeltaart lijkt niet op appeltaart.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het een verspakket is
zal het inderdaad iets weg hebben van roti
maar surinamers zullen zeggen das geen roti
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb vrij vandaag, ook voor mij is het zondag
Nou ik vermoede eeder dat zei der roti anders maakte dan het recept en dat ze het recept maar raar vondquote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan roti maken en zeggen een paar keer heel hard dat ze het van het papiertje doen en dat iedereen roti anders maakt en als het niet goed is dan is het niet hun schuld want ze volgen het papiertje en IEDEREEN MAAKT ROTI ANDERS!!!!![]()
Ik denk dat er klachten binnen zijn gekomen over hoe ze het eten klaar maken
denk het niet, denk eerder dat jane zich schaamt voor hetgeen dat ze gaat maken met de naam roti, en zich daarom indektquote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan roti maken en zeggen een paar keer heel hard dat ze het van het papiertje doen en dat iedereen roti anders maakt en als het niet goed is dan is het niet hun schuld want ze volgen het papiertje en IEDEREEN MAAKT ROTI ANDERS!!!!![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tja, dat is daar altijd het geval toch. zelfs appeltaart lijkt niet op appeltaart.
een goed mes is de oplossingquote:Op zondag 23 maart 2025 17:30 schreef Willewa het volgende:
Jane weet. Kip knippen ipv snijden is 10x makkelijker.
ze was ook helemaal verbaasd dat er maar 3 aardappelen bij zatenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou ik vermoede eeder dat zei der roti anders maakte dan het recept en dat ze het recept maar raar vond
dus denk dat ze het daarom zei
ja je hebt best aardappelen bij de roti dan is het idd weinig maar 3 aardappelenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze was ook helemaal verbaasd dat er maar 3 aardappelen bij zaten
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
Allebei niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk het niet, denk eerder dat jane zich schaamt voor hetgeen dat ze gaat maken met de naam roti, en zich daarom indekt
niet alleen onder bewonersquote:Op zondag 23 maart 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
BB heeft wel voor verwarring gezorgd vandaag onder de bewoners
Dan nog is knippen makkelijker en snellerquote:Op zondag 23 maart 2025 17:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
een goed mes is de oplossing
maar gevaarlijk met deze chef koks
dat is toch precies wat ik zeg, het mag de naam roti niet dragen, en daarom dekt ze zich inquote:Op zondag 23 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Allebei niet.
Surinamers zijn nogal kritisch op hoe roti wordt gemaakt. Beetje dezelfde kritiek zoals je als bij Italianen ziet over hun eten.
Er wordt dus regelmatig gezeikt online ‘hahaha dat is geen roti’ en dergelijke.
Jane wist waarschijnlijk; zoals het op dit kaartje staat en qua ingrediënten gaat er kritiek komen en online filmpjes rond en mensen die dan uitlachen enz en wellicht weet ze zelf ook niet (helemaal) correct hoe ze dit moet maken.
(Ik vind die food decadentie van mensen altijd achterlijk maar goedik heb 1 eis: lekker = lekker)
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nu weer die kip snijden bij roti krijg je het ook gewoon zo
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:35 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben drie aardappelen gekregen voor 5 personen
neequote:Op zondag 23 maart 2025 17:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan nog is knippen makkelijker en sneller
Ik identificeer me met Surinamersquote:
Jane maakt er wel wat lekkers vanquote:Op zondag 23 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Allebei niet.
Surinamers zijn nogal kritisch op hoe roti wordt gemaakt. Beetje dezelfde kritiek zoals je als bij Italianen ziet over hun eten.
Er wordt dus regelmatig gezeikt online ‘hahaha dat is geen roti’ en dergelijke.
Jane wist waarschijnlijk; zoals het op dit kaartje staat en qua ingrediënten gaat er kritiek komen en online filmpjes rond en mensen die dan uitlachen enz en wellicht weet ze zelf ook niet (helemaal) correct hoe ze dit moet maken.
(Ik vind die food decadentie van mensen altijd achterlijk maar goedik heb 1 eis: lekker = lekker)
Is niet echt wat je zei, je had het over schaamte en dergelijkequote:Op zondag 23 maart 2025 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is toch precies wat ik zeg, het mag de naam roti niet dragen, en daarom dekt ze zich in
oh, dan snap ik niet waarom ze het zo benadrukt. als het haar toch niet boeitquote:Op zondag 23 maart 2025 17:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is niet echt wat je zei, je had het over schaamte en dergelijkeMaar tuurlijk mag het de naam dragen, alleen zijn er dus nogal wat voedsel decadentjes (die elkaar vooral napraten) die je voor een verkeerd ingrediëntje of whatever gelijk shamen en dan ‘bepalen’ dat het de naam niet mag dragen enz. Totale onzin imo, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |