stream 2 jordy legt het uit aan jolienquote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ah ok, staat nog niet in de SV vandaaren alles teruglezen is geen doen.
Als het een verspakket isquote:Op zondag 23 maart 2025 17:27 schreef Schakeltopia het volgende:
jane maakt zich enorme zorgen over haar roti die niet gaat matchen met wat mensen normaal als roti zien. ze benadrukt expliciet dat ze het recept gaan volgen, en dat mensen beseffen
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ah ok, staat nog niet in de SV vandaaren alles teruglezen is geen doen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb vrij vandaag, ook voor mij is het zondag
tja, dat is daar altijd het geval toch. zelfs appeltaart lijkt niet op appeltaart.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het een verspakket is
zal het inderdaad iets weg hebben van roti
maar surinamers zullen zeggen das geen roti
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik heb vrij vandaag, ook voor mij is het zondag
Nou ik vermoede eeder dat zei der roti anders maakte dan het recept en dat ze het recept maar raar vondquote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan roti maken en zeggen een paar keer heel hard dat ze het van het papiertje doen en dat iedereen roti anders maakt en als het niet goed is dan is het niet hun schuld want ze volgen het papiertje en IEDEREEN MAAKT ROTI ANDERS!!!!![]()
Ik denk dat er klachten binnen zijn gekomen over hoe ze het eten klaar maken
denk het niet, denk eerder dat jane zich schaamt voor hetgeen dat ze gaat maken met de naam roti, en zich daarom indektquote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan roti maken en zeggen een paar keer heel hard dat ze het van het papiertje doen en dat iedereen roti anders maakt en als het niet goed is dan is het niet hun schuld want ze volgen het papiertje en IEDEREEN MAAKT ROTI ANDERS!!!!![]()
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tja, dat is daar altijd het geval toch. zelfs appeltaart lijkt niet op appeltaart.
een goed mes is de oplossingquote:Op zondag 23 maart 2025 17:30 schreef Willewa het volgende:
Jane weet. Kip knippen ipv snijden is 10x makkelijker.
ze was ook helemaal verbaasd dat er maar 3 aardappelen bij zatenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou ik vermoede eeder dat zei der roti anders maakte dan het recept en dat ze het recept maar raar vond
dus denk dat ze het daarom zei
ja je hebt best aardappelen bij de roti dan is het idd weinig maar 3 aardappelenquote:Op zondag 23 maart 2025 17:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze was ook helemaal verbaasd dat er maar 3 aardappelen bij zaten
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
Allebei niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk het niet, denk eerder dat jane zich schaamt voor hetgeen dat ze gaat maken met de naam roti, en zich daarom indekt
niet alleen onder bewonersquote:Op zondag 23 maart 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
BB heeft wel voor verwarring gezorgd vandaag onder de bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |