Dan nog is knippen makkelijker en snellerquote:Op zondag 23 maart 2025 17:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
een goed mes is de oplossing
maar gevaarlijk met deze chef koks
dat is toch precies wat ik zeg, het mag de naam roti niet dragen, en daarom dekt ze zich inquote:Op zondag 23 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Allebei niet.
Surinamers zijn nogal kritisch op hoe roti wordt gemaakt. Beetje dezelfde kritiek zoals je als bij Italianen ziet over hun eten.
Er wordt dus regelmatig gezeikt online ‘hahaha dat is geen roti’ en dergelijke.
Jane wist waarschijnlijk; zoals het op dit kaartje staat en qua ingrediënten gaat er kritiek komen en online filmpjes rond en mensen die dan uitlachen enz en wellicht weet ze zelf ook niet (helemaal) correct hoe ze dit moet maken.
(Ik vind die food decadentie van mensen altijd achterlijk maar goedik heb 1 eis: lekker = lekker)
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nu weer die kip snijden bij roti krijg je het ook gewoon zo
quote:Op zondag 23 maart 2025 17:35 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben drie aardappelen gekregen voor 5 personen
neequote:Op zondag 23 maart 2025 17:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan nog is knippen makkelijker en sneller
Ik identificeer me met Surinamersquote:
Jane maakt er wel wat lekkers vanquote:Op zondag 23 maart 2025 17:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
Allebei niet.
Surinamers zijn nogal kritisch op hoe roti wordt gemaakt. Beetje dezelfde kritiek zoals je als bij Italianen ziet over hun eten.
Er wordt dus regelmatig gezeikt online ‘hahaha dat is geen roti’ en dergelijke.
Jane wist waarschijnlijk; zoals het op dit kaartje staat en qua ingrediënten gaat er kritiek komen en online filmpjes rond en mensen die dan uitlachen enz en wellicht weet ze zelf ook niet (helemaal) correct hoe ze dit moet maken.
(Ik vind die food decadentie van mensen altijd achterlijk maar goedik heb 1 eis: lekker = lekker)
Is niet echt wat je zei, je had het over schaamte en dergelijkequote:Op zondag 23 maart 2025 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is toch precies wat ik zeg, het mag de naam roti niet dragen, en daarom dekt ze zich in
oh, dan snap ik niet waarom ze het zo benadrukt. als het haar toch niet boeitquote:Op zondag 23 maart 2025 17:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is niet echt wat je zei, je had het over schaamte en dergelijkeMaar tuurlijk mag het de naam dragen, alleen zijn er dus nogal wat voedsel decadentjes (die elkaar vooral napraten) die je voor een verkeerd ingrediëntje of whatever gelijk shamen en dan ‘bepalen’ dat het de naam niet mag dragen enz. Totale onzin imo, maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |