Ja dat is een probleem.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volume keer aanzetten werkt ook, dan hoor je waar ze het over hebben
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:17 schreef Schakeltopia het volgende:
JAAAA AMBER ALERT
ze staat in de panic room
Geen Jeffrey?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
Amber heeft Keanu gezien, vertelt een huilende jolien
x10quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
omghahahahah ongezonde relatie much
Ik begrijp deze emotie wel.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
Dat gejank terwijl Jane en Sharice maar aanstellers waren toen zij jankten
klopt stel huilies daarquote:Op zondag 23 maart 2025 14:23 schreef Puzzie het volgende:
Dat gejank terwijl Jane en Sharice maar aanstellers waren toen zij jankten
Popenkast, allemaal toneel van Jolientje ook die neptraantjesquote:Op zondag 23 maart 2025 14:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik begrijp deze emotie wel.
Iemand die je erg dierbaar is hééééél even mogen zien en knuffelen en dan voor je echt wat kunt zeggen alweer weg moeten. Ik zou ook beetje van slag zijn, denk ik
En het gaat goed.met stormy!quote:Op zondag 23 maart 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft eerst een minuut om elkaar gehangen janken
En daarna ging het over keanu volgens mij
Vriendin trok het niet meer ze was zo mager geworden
Iedereen zit te wachten tot ze terug komt, ze willen haar niet eerder terug zien dan in de finale
Of de liefde van haar levenquote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft niets kunnen vragen, maar ze vraagt wel of Amber Keanu heeft gezien
Je zou toch denken dat ze naar haar familie zou vragen
Waarschijnlijk omdat ze zag dat Amber een armbandje droeg dat Jolien met Keanu had meegegeven.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind dit zo raar. Zie je je vriendin na maanden, je familie heb je maanden niet gezien en dan ga je vragen of je Keanu hebt gezienquote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
dankbaarheid voor kiki dat hij dat gedaan heeft naar Amber toe![]()
Ze heeft net haar moeder gezien, dus dat weet ze allemaal al. Ik had meer verwacht dat het over `Jeffrey zou gaan ipv over `Keanu.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ja heb je Jeff al gezien zou je dan eerder denkenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 23 maart 2025 14:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik begrijp deze emotie wel.
Iemand die je erg dierbaar is hééééél even mogen zien en knuffelen en dan voor je echt wat kunt zeggen alweer weg moeten. Ik zou ook beetje van slag zijn, denk ik
Ik geloof me te herinneren dat Amber niet bepaald een fan was van Jeff. Iets dat ze op SM had gepost toen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je Jeff al gezien zou je dan eerder denken
Ja, dat zou je denken.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze heeft net haar moeder gezien, dus dat weet ze allemaal al. Ik had meer verwacht dat het over `Jeffrey zou gaan ipv over `Keanu.
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:22 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben niets tegen elkaar kunnen zeggen.
Missie geslaagd.
had Jeff fans?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik geloof me te herinneren dat Amber niet bepaald een fan was van Jeff. Iets dat ze op SM had gepost toen.
Maar dat terzijde
ze heeft verkeerde blazertje mee. ze heeft er twee, ene waarmee ze gaat stappen, en eentje die ze netjes houd. dus je snapt het al, het is diegene waarmee ze gaat stappenquote:
Is het ook niet, maar altijd nog beter 2 minuten dan nietsquote:
Daar gaat het de laatste tijd verassend weinig over. Zelf op zijn verjaardag geen woord over hem. Of ik heb het gemist dat kan ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze heeft net haar moeder gezien, dus dat weet ze allemaal al. Ik had meer verwacht dat het over `Jeffrey zou gaan ipv over `Keanu.
Haar moeder heeft ze toch al gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeffrey is heel ver weg naar de achtergrond verdwenen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daar gaat het de laatste tijd verassend weinig over. Zelf op zijn verjaardag geen woord over hem. Of ik heb het gemist dat kan ook.
Maar ze draagt ook vaker de broek.van leanu dan de trui van Jeff.
Dat is best treurigquote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zij mag wel emotie voelen , dat is echt echt echt![]()
Maar bij een ander is het nep
Ik vind dit wel leuk, geen tijd om te echt te praten en klaarquote:Op zondag 23 maart 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar altijd nog beter 2 minuten dan niets
Ik heb nooit gezegd dat het bij een ander nep is, hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zij mag wel emotie voelen , dat is echt echt echt![]()
Maar bij een ander is het nep
Links haar broer en rechts haar bro?quote:
rechts is haar broer, links is haar bro volgens mijquote:
Ah ja, ik zie het nu. Lijken wel op elkaar.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rechts is haar broer, links is haar bro volgens mij
Ik zie het ook zo. Ik geloof zeker wel dat Jane haar emoties ook echt zijn. Alleen, zij maakt er meer een act/showtje van. Ze speelt het uit voor de camera.quote:
Misschien is ze gewoon een heel zorgzaam persoon? zo zie ik haar namelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:46 schreef riri het volgende:
En daar is ze weer, Charise, ze besluipt bijna alle bewoners die iets meemaken om haar cameramomentje mee te pakken en die van de persoon in kwestie die iets meegemaakt heeft en wat BB vast wil leggen te verstoren, zelfs BB word er doodmoe van en gaat naar de camera's van buiten
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:43 schreef KangaP het volgende:
Wat een melige afgezaagd zondag is dit , de fut is eruit
Les Jolies Colonies de vacances
Merci maman merci papa
Bekijk deze YouTube-video
Dat is ze zeker.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon een heel zorgzaam persoon? zo zie ik haar namelijk.
Een zorgzaam persoon doet niet wat zij en Milena met elkaar naar andere bewoners en vooral naar Jolien gedaan hebben. puntquote:Op zondag 23 maart 2025 14:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon een heel zorgzaam persoon? zo zie ik haar namelijk.
Ik denk volgende week vrijdag gewoon nog iemand naar huisquote:Op zondag 23 maart 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Speculazen over met hoeveel man in de finale , alles is maar vaag ,ze hebben geen idee.
Helemaal niet over Jeffquote:Op zondag 23 maart 2025 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien : ze zie er echt goe uit![]()
![]()
(kijkt naar foto van amber en haarzelf)
sharice: maar u ook.. u ook
Jolien: ben blij dat ze kiki heeft gezien![]()
En net zei ze dat ze zo mager was geworden toen ze haar vast paktequote:Op zondag 23 maart 2025 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien : ze zie er echt goe uit![]()
![]()
(kijkt naar foto van amber en haarzelf)
sharice: maar u ook.. u ook
Jolien: ben blij dat ze kiki heeft gezien![]()
Ja dat snap ik wel als je beste bestie zo lang bij je weg isquote:Op zondag 23 maart 2025 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En net zei ze dat ze zo mager was geworden toen ze haar vast pakte
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel als je beste bestie zo lang bij je weg is
Humoristische Hit uit 1966 , die de zanger maanden van censuur bezorgde ,omdat de sarcastische tekst van het liedje ging over een jongetje ,die vanuit zijn vakantie kolonie ,een brief naar z’n ouders schreef , waaruit bleek dat alles goed ging ,maar dat de kinderen in feite aan hun lot werden overgelaten ,en dat alles het eten etc op niets trok .quote:Op zondag 23 maart 2025 14:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Het komt mij best heel bekend voor![]()
Maar waar het over gaat geen idee
en dan niet je bestie kunnen aanraken... ruiken.. niks tegen zeggenquote:Op zondag 23 maart 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]3 maanden, men weet waar ze is, men kan haar iedere dag zien
Ze leest vast ook de vuiligheid op internet. Die is niet misselijk hoor. Heb even gekeken gisteren en ben gestopt met lezen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]3 maanden, men weet waar ze is, men kan haar iedere dag zien
ja dat is wel echt verschrikkelijk!! niet normaal wat er op X staat over Jolien..quote:Op zondag 23 maart 2025 15:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze leest vast ook de vuiligheid op internet. Die is niet misselijk hoor. Heb even gekeken gisteren en ben gestopt met lezen.
zoo ja dat is wel bizar inderdaad!quote:Op zondag 23 maart 2025 15:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze leest vast ook de vuiligheid op internet. Die is niet misselijk hoor. Heb even gekeken gisteren en ben gestopt met lezen.
Ja, en daarom wil Amber dat ze nooit meer aan zoiets meedoet.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is wel echt verschrikkelijk!! niet normaal wat er op X staat over Jolien..
zal idd ook stress geven bij Amber.
nou ik snap ik het! scherp inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2025 15:02 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, en daarom wil Amber dat ze nooit meer aan zoiets meedoet.
Ja dat is een dingetje. Maar ook dat weten ze. Helaas is dit bij iedere RLS zo dat bewoners worden afgemaakt tot aan de grond.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:00 schreef Folies het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:02 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja, en daarom wil Amber dat ze nooit meer aan zoiets meedoet.
beetje de schuld van deze thema weekquote:Op zondag 23 maart 2025 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik mis de lol die Jane en Axel hadden![]()
Het is nu alleen nog janken en eten en slapen en over elkaar lullen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:12 schreef Hznootje het volgende:
Jolien zit de balen dat ze de aandacht kwijt is..`ik zie het gezicht betrekken
Ik weet het niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:15 schreef kater1 het volgende:
* kater1 Wie en wat is Stormy en waarom weet iedereen het behalve ik
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
Zolang ik geen vagina heb doe ik niet meer aan dames avonden zegt Jordy
Ja J en J over `Mattheus’quote:Op zondag 23 maart 2025 15:32 schreef Puzzie het volgende:
Sharice Mattie gesprek ...
Oh Jolien Jordy nu
als het gaat om beslissingen in de DR wel, omdat ze samen DM zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
Jolien gepikeerd dat de enige persoon waar ze mee kan praten zijn haar te doen terwijl ik net zijn haar heb gedaan
![]()
Hij is de enige persoon waar ik dingen mee kan bepraten.
Ze wil die twee minuten die ze een minuuthuildend en de andere minuut over Keanu ging met Matt bespreken.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:34 schreef Puzzie het volgende:
Aaaah de vlechtjes van Mattie![]()
![]()
![]()
Ze hem zo nodig
Jordy gooit Mattie nu voor de bus
Die nemen ze toch samen? Daar moeten ze toch samen naar toe?quote:Op zondag 23 maart 2025 15:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het gaat om beslissingen in de DR wel, omdat ze samen DM zijn.
nee ze waren net afzonderlijk geroepenquote:Op zondag 23 maart 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die nemen ze toch samen? Daar moeten ze toch samen naar toe?
O dat was het, ja Matt zei toch dat hij daar niets over mocht zeggen? Het is dan ook niet zeker dat ze beide het zelfde moesten doen of te horen hebben gekregen.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ze waren net afzonderlijk geroepen
toen jolien werd geroepen, werd daarna gelijk mattie zijn haar gedaan door jane, nadat hij er geweest was
Tel daarbij op dat Jolien en Mattie de laatste tijd wel close zijn…quote:Op zondag 23 maart 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is ook wel kortzichtig
Hij heeft geen idee wat er bij Mattie speelt in zijn privéleven
Mattie is een slappe zak maar Jordy wil al langer van Mattie af want Mattie groeit niet![]()
maar als DM mogen ze het er dus onder elkaar wel over hebben, en dat miste jolien net dusquote:Op zondag 23 maart 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was het, ja Matt zei toch dat hij daar niets over mocht zeggen? Het is dan ook niet zeker dat ze beide het zelfde moesten doen of te horen hebben gekregen.
Misschien ging het wel over die Joker
Het blijft gissen bij BB
A zo, Maar misschien heeft Matt daar de behoefte niet aan, dat kan ook hequote:Op zondag 23 maart 2025 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar als DM mogen ze het er dus onder elkaar wel over hebben, en dat miste jolien net dus
Jolien wil de aandacht ..quote:Op zondag 23 maart 2025 15:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat Jolien en Mattie de laatste tijd wel close zijn…
Thnx dan ga ik naar 2quote:Op zondag 23 maart 2025 15:44 schreef Schakeltopia het volgende:
wondverzorging op 2, mooie gesprekken op 1
Mooi over tepelharen scherenquote:Op zondag 23 maart 2025 15:44 schreef Schakeltopia het volgende:
wondverzorging op 2, mooie gesprekken op 1
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer
Ik vind dit zo veelzeggend.quote:Op zondag 23 maart 2025 15:46 schreef ledn81 het volgende:
Mattie heeft tepelhaar geschoren
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op zondag 23 maart 2025 15:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik mis de lol die Jane en Axel hadden![]()
Het is nu alleen nog janken en eten en slapen en over elkaar lullen.
Met name dat ‘niks’ kan ik al wel iets meequote:Op zondag 23 maart 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind dit zo veelzeggend.
Over Mattheus. Over Jolien en over Jordy.
Maar ik zeg niks.
Melk is goed voor elkquote:Op zondag 23 maart 2025 15:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kan toch ook nie gezond zijn zoveel melk
quote:Op zondag 23 maart 2025 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar niet voor jan want die piest ervan
huehuehue
Die conclusie trekt ze zelf omdat Amber er niet over wou praten nu ze zei dat komt hierna welquote:Op zondag 23 maart 2025 15:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft dus commentaar gekregen.
Ze zegt ik verander niks aan mijn gedrag want dat betekent dat ik iets verkeerds doet.
Over behoefte aan affectie en knuffels en dat ze dat bij Jordy en Mattheus haalt.
een melkoorspoelsessiequote:Op zondag 23 maart 2025 15:53 schreef Schakeltopia het volgende:
mss kan ze even een glas tegen de deur zetten, dan hoort ze het beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |