En het gaat goed.met stormy!quote:Op zondag 23 maart 2025 14:23 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft eerst een minuut om elkaar gehangen janken
En daarna ging het over keanu volgens mij
Vriendin trok het niet meer ze was zo mager geworden
Iedereen zit te wachten tot ze terug komt, ze willen haar niet eerder terug zien dan in de finale
Of de liefde van haar levenquote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft niets kunnen vragen, maar ze vraagt wel of Amber Keanu heeft gezien
Je zou toch denken dat ze naar haar familie zou vragen
Waarschijnlijk omdat ze zag dat Amber een armbandje droeg dat Jolien met Keanu had meegegeven.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind dit zo raar. Zie je je vriendin na maanden, je familie heb je maanden niet gezien en dan ga je vragen of je Keanu hebt gezienquote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
dankbaarheid voor kiki dat hij dat gedaan heeft naar Amber toe![]()
Ze heeft net haar moeder gezien, dus dat weet ze allemaal al. Ik had meer verwacht dat het over `Jeffrey zou gaan ipv over `Keanu.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Ja heb je Jeff al gezien zou je dan eerder denkenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 23 maart 2025 14:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik begrijp deze emotie wel.
Iemand die je erg dierbaar is hééééél even mogen zien en knuffelen en dan voor je echt wat kunt zeggen alweer weg moeten. Ik zou ook beetje van slag zijn, denk ik
Ik geloof me te herinneren dat Amber niet bepaald een fan was van Jeff. Iets dat ze op SM had gepost toen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je Jeff al gezien zou je dan eerder denken
Ja, dat zou je denken.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze heeft net haar moeder gezien, dus dat weet ze allemaal al. Ik had meer verwacht dat het over `Jeffrey zou gaan ipv over `Keanu.
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:22 schreef Droopie het volgende:
Ze hebben niets tegen elkaar kunnen zeggen.
Missie geslaagd.
had Jeff fans?quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik geloof me te herinneren dat Amber niet bepaald een fan was van Jeff. Iets dat ze op SM had gepost toen.
Maar dat terzijde
ze heeft verkeerde blazertje mee. ze heeft er twee, ene waarmee ze gaat stappen, en eentje die ze netjes houd. dus je snapt het al, het is diegene waarmee ze gaat stappenquote:
Is het ook niet, maar altijd nog beter 2 minuten dan nietsquote:
Daar gaat het de laatste tijd verassend weinig over. Zelf op zijn verjaardag geen woord over hem. Of ik heb het gemist dat kan ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze heeft net haar moeder gezien, dus dat weet ze allemaal al. Ik had meer verwacht dat het over `Jeffrey zou gaan ipv over `Keanu.
Haar moeder heeft ze toch al gezien.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeffrey is heel ver weg naar de achtergrond verdwenen.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daar gaat het de laatste tijd verassend weinig over. Zelf op zijn verjaardag geen woord over hem. Of ik heb het gemist dat kan ook.
Maar ze draagt ook vaker de broek.van leanu dan de trui van Jeff.
Dat is best treurigquote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zij mag wel emotie voelen , dat is echt echt echt![]()
Maar bij een ander is het nep
Ik vind dit wel leuk, geen tijd om te echt te praten en klaarquote:Op zondag 23 maart 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar altijd nog beter 2 minuten dan niets
Ik heb nooit gezegd dat het bij een ander nep is, hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zij mag wel emotie voelen , dat is echt echt echt![]()
Maar bij een ander is het nep
Links haar broer en rechts haar bro?quote:
rechts is haar broer, links is haar bro volgens mijquote:
Ah ja, ik zie het nu. Lijken wel op elkaar.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rechts is haar broer, links is haar bro volgens mij
Ik zie het ook zo. Ik geloof zeker wel dat Jane haar emoties ook echt zijn. Alleen, zij maakt er meer een act/showtje van. Ze speelt het uit voor de camera.quote:
Misschien is ze gewoon een heel zorgzaam persoon? zo zie ik haar namelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:46 schreef riri het volgende:
En daar is ze weer, Charise, ze besluipt bijna alle bewoners die iets meemaken om haar cameramomentje mee te pakken en die van de persoon in kwestie die iets meegemaakt heeft en wat BB vast wil leggen te verstoren, zelfs BB word er doodmoe van en gaat naar de camera's van buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |