Dat is best treurigquote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zij mag wel emotie voelen , dat is echt echt echt![]()
Maar bij een ander is het nep
Ik vind dit wel leuk, geen tijd om te echt te praten en klaarquote:Op zondag 23 maart 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar altijd nog beter 2 minuten dan niets
Ik heb nooit gezegd dat het bij een ander nep is, hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zij mag wel emotie voelen , dat is echt echt echt![]()
Maar bij een ander is het nep
Links haar broer en rechts haar bro?quote:
rechts is haar broer, links is haar bro volgens mijquote:
Ah ja, ik zie het nu. Lijken wel op elkaar.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rechts is haar broer, links is haar bro volgens mij
Ik zie het ook zo. Ik geloof zeker wel dat Jane haar emoties ook echt zijn. Alleen, zij maakt er meer een act/showtje van. Ze speelt het uit voor de camera.quote:
Misschien is ze gewoon een heel zorgzaam persoon? zo zie ik haar namelijk.quote:Op zondag 23 maart 2025 14:46 schreef riri het volgende:
En daar is ze weer, Charise, ze besluipt bijna alle bewoners die iets meemaken om haar cameramomentje mee te pakken en die van de persoon in kwestie die iets meegemaakt heeft en wat BB vast wil leggen te verstoren, zelfs BB word er doodmoe van en gaat naar de camera's van buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |