De slechtste stagiair mag het vanavond proberenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik weet niet waarom maar wij kijken mee via de vendingmachine camera's
Even een droog papiertje erdoor heen en klaar.....quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze maken de airfryer niet schoon morgen weer een snacksessie
ja maakt niet heel veel uit dan vind ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is toch van een anderquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
half 11 he hahaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Komt er nog een laatste batterijwissel?
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan is het kampvuur nog niet eens aan...
Jane en charice hadden jolien uitgelachen omdat die had gezegd ik heb diepgaande gesprekken met matti. En hij heeft ze gehoord wat ik begreep. En jane moest toen snel daarna met hem praten buiten over jolien. Hij noemde dat die 2 de meangirls waren.quote:
Was vandaag wel zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die 2 voeden elkaar met negativiteit zei Mattie net
Ik ga andere dingen kijken. Tot morgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:54 schreef zodeju het volgende:
nou ga er van tussen....morgen nieuwe kansen.....
verrassend dat jullie tegelijk allemaal weer 'gezellig' komen kletsen ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Ah hoe later op de avond hoe meer een pro kartel COS.
Grappig
Gelukkig heeft Jordy daar nooit last van , die is immer en altijd positiefquote:
Ja maar Jordy is dan ook wel de grote baas, hij mag dat zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy gunt de anderen nog een ronde de kans.
Jammer dat die laatste weken zo moeten gaan met weinig bewoners.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane en charice hadden jolien uitgelachen omdat die had gezegd ik heb diepgaande gesprekken met matti. En hij heeft ze gehoord wat ik begreep. En jane moest toen snel daarna met hem praten buiten over jolien. Hij noemde dat die 2 de meangirls waren.
Hahaha, nu heb ik ook weinig verwachting van diepzinnige gesprekken met Jolien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane en charice hadden jolien uitgelachen omdat die had gezegd ik heb diepgaande gesprekken met matti. En hij heeft ze gehoord wat ik begreep. En jane moest toen snel daarna met hem praten buiten over jolien. Hij noemde dat die 2 de meangirls waren.
Verrassend? Ik lees al de hele tijd mee met de goedpratersquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verrassend dat jullie tegelijk allemaal weer 'gezellig' komen kletsen ook
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:54 schreef zodeju het volgende:
nou ga er van tussen....morgen nieuwe kansen.....
Je weet toch ... hoe meer er goed gepraat moet worden ..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verrassend? Ik lees al de hele tijd mee met de goedpraters
Jammer alleen dat Mattie met iedereen meepraat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hahaha, nu heb ik ook weinig verwachting van diepzinnige gesprekken met Jolien.
Maar met Matt kan je goede gesprekken hebben
Tot morgen Koosquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ga andere dingen kijken. Tot morgen.
Je moet Matt niet vragen wat ie ergens van vind.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Mattie met iedereen meepraat.
Op je rug in een spleet. Weet niet of dat ook lekker kan liggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen slaapt jane nog niet als een prinsesje in haar grote bed
Ah .. onze mastermind.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
Maar volgens Kiki is het spel gespeeld en wint Jordy BB 25
Volgens Kiki mogen we geen mening hebben over de "zoen" van Matt/ Jolien, pas over 3 weken..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
Ben er serieus wel bang voor. Die jongen heeft veel aanbidders 🙄quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben de podcast van Michelangelo nu aan het kijken maar de titel was duidelijkquote:
Dat heb ik gezien in die auto podcast met die Nickquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens Kiki mogen we geen mening hebben over de "zoen" van Matt/ Jolien, pas over 3 weken..
Hij had wel gelijk Jeff gebeld, want hij zag het live
Jeff zijn DM stroomde over
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Ah hoe later op de avond hoe meer een pro kartel COS.
Grappig
Doe dit eens niet. Hou het lekker bij de streamsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verrassend dat jullie tegelijk allemaal weer 'gezellig' komen kletsen ook
Ohja goeie. Die zet ik ook ff op tijdens de volgende SL’s.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben de podcast van Michelangelo nu aan het kijken maar de titel was duidelijk
Weer een man?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben er serieus wel bang voor. Die jongen heeft veel aanbidders 🙄
Man/vrouw NL/BE moet imo niks uitmaken. En boeit me ook helemaal niksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weer een man?
Maar idd Jordy is een idool voor velen.
Watte, waar, wanneer, waarom? Dus Keanu vond het een zoen of toch niet ? En belt Jeff? nou nou nou.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens Kiki mogen we geen mening hebben over de "zoen" van Matt/ Jolien, pas over 3 weken..
Hij had wel gelijk Jeff gebeld, want hij zag het live
Jeff zijn DM stroomde over
Het zou niets uit moeten maken maar zo werkt het wel een beetje.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Man/vrouw NL/BE moet imo niks uitmaken. En boeit me ook helemaal niksMoge de beste winnen. Maar das zeker niet Jordy imo
Video staat in het andere topicquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Watte, waar, wanneer, waarom? Dus Keanu vond het een zoen of toch niet ? En belt Jeff? nou nou nou.
Hij zei bij Karen & Tom in de instagram live dat ie wel verbaasd was toen ze volgende dag zeiden ‘dit was de beste/leukste nacht’ of whatever ze ook alweer precies zeiden. Dat Keanu dus ook toen zei ‘dan kan je het ook niet echt meer uitleggen’ en dat ie dacht ‘wow’.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Watte, waar, wanneer, waarom? Dus Keanu vond het een zoen of toch niet ? En belt Jeff? nou nou nou.
ja uiteraard zij welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze proberen er een gezellige zaterdagavond van te maken.![]()
Ja ergens misschien logisch, ivm 2 producties, daar komt de gedachte misschien ook vandaan maar is slechts een gedachte. Andere kant vraag ik het me af hoor, of dat echt zo is of gewoon een onderbuikgevoel van internetters ooit ontstaan, die elkaar daar nu al jaren in napratenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou niets uit moeten maken maar zo werkt het wel een beetje.
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
leuk hoe ze jordy in de zeik nemen
Toch hebben ze lieve woorden voor elkaar, ik zie het kartel toch wel als een vriendenclub, maar natuurlijk gaan ze uiteindelijk voor zichzelf en dat weten ze ook.quote:
lief van jequote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij zijn er wel om je te troosten
Duidelijk, hij is blij dat hij weer naar Elke gaat (juiste vertaling?)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
Pootje : ghhhbvt. Jjhgbvvfg, vrouw bnjjhuugbhjtu
Joah ☺quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Duidelijk, hij is blij dat hij weer naar Elke gaat (juiste vertaling?)
Heerlijke manquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
Pootje : ghhhbvt. Jjhgbvvfg, vrouw bnjjhuugbhjtu
Ik heb dit gevoel wel iets minder dit jaar dan andere (leukere) jaren. Als het maar gewoon weer terugkomt volgend jaarquote:
maar dan met gewone mensen en geen bekenden die elk programma aflopenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb dit gevoel wel iets minder dit jaar dan andere (leukere) jaren. Als het maar gewoon weer terugkomt volgend jaar
het gaat nog niet eens echt over seks, maar over de behoefte eraan. Het is al kinderbedtijd geweest, dus moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
je mag niet praten over seks volgens mij![]()
zo stom
slaat nergens op ditquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het gaat nog niet eens echt over seks, maar over de behoefte eraan. Het is al kinderbedtijd geweest, dus moet kunnen toch?
Nou, heb je de nachtsessies met o.a. Eva niet gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
je mag niet praten over seks volgens mij![]()
zo stom
nee kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, heb je de nachtsessies met o.a. Eva niet gezien?
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
En David S, dat ging soms best ver en oh ja Axel over de parenclubs die hij bezocht en Jolien ook, als ik me goed herinnerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
En jolien die Sharice een mean girl noemde terwijl zij haar tijdens die freeze letterlijk een knuffel en gesprek met haar mama gegund heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
axel met z'n maten die kapsalonnetjes proberen over het hek te gooien ofzoquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
axel met z'n maten die kapsalonnetjes proberen over het hek te gooien ofzo
echtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En jolien die Sharice een mean girl noemde terwijl zij haar tijdens die freeze letterlijk een knuffel en gesprek met haar mama gegund heeft.
Het hypocriete kartel is een betere benaming
Niet Jolien, Matti zei dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En jolien die Sharice een mean girl noemde terwijl zij haar tijdens die freeze letterlijk een knuffel en gesprek met haar mama gegund heeft.
Het hypocriete kartel is een betere benaming
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb 3 haren op mijn borst
Bekijk deze YouTube-video
Mattie is een meeloperquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:49 schreef marky het volgende:
[..]
Matti was er boos over. Die heb ik het alleen horen zeggen.
Past wel bij Jolien: anderen moeten alles voor haar doen/overhebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik heb liever dat de liefde voor mij zou verhuizen.
Dat zou nog eens leuk zijn!!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:54 schreef Folies het volgende:
Misschien heeft Pootje binnenkort zijn eigen Vlog.
Is zijn werk, dan hoor je dat te weten, werkt bij het OMquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat bedrag weet Jordy wel heel specifiek van die klap voor je kop.
met ondertiteling?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:54 schreef Folies het volgende:
Misschien heeft Pootje binnenkort zijn eigen Vlog.
u riep?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Over de sjampie.
Jordy : Het mag ook 's avonds als Sharice en Jane al in bed liggen.
voor watquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:02 schreef Folies het volgende:
Misschien kan Jane zo nog even uit bed komen. Het is nog vroeg voor de zaterdag.
door de satesaus ofzo, maar verder?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Suiker door het eten, nog nooit gedaan, maar ik ben ook geen zoetekauw
die leek wel afgevallen jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:12 schreef Folies het volgende:
Iedereen was weer aangekomen, behalve Pootje. Vreemd wel.
Ik heb al jaren geen suiker meer in huis, scheelt ook dat niemand suiker in de koffie heeft, dus toen het laatste op was, niet meer gekochtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
door de satesaus ofzo, maar verder?
Niet genoeg ketchupquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:12 schreef Folies het volgende:
Iedereen was weer aangekomen, behalve Pootje. Vreemd wel.
Door de snijboontjes, door de peertjes, door sommige sausjesquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
door de satesaus ofzo, maar verder?
Mssn omdat hij niet dagelijks ketchup at en sowieso minder at dan thuisquote:
ik ben ook een ketchup addictquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn omdat hij niet dagelijks ketchup at en sowieso minder at dan thuis
Nee, ik ben gek op knoflooksaus, maar dan wel zelfgemaakt met veel tenen knoflookquote:
Saaie bewonerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:15 schreef Sestra666 het volgende:
peter is ook niet heel bijzonder gebleken
Elsa ook welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:15 schreef kater1 het volgende:
Jane kookt wel met lepels suiker (en veel zout). Heb er vaak met verbazing naar gekeken. Niet echt gezond.
Haha toch handig als je anderen de schuld kan geven dat je weer vetter wordtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:10 schreef Ynti het volgende:
Haha, Jordy geeft het koken met suiker, door Jane, de schuld van zijn aankomen.
Ach ze kijkt toequote:
Nee joh, daar ligt het èècht niet aan hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haha toch handig als je anderen de schuld kan geven dat je weer vetter wordt
Ligt uiteraard niet aan al het gejatte snoep koek en de snacks die ze een uur geleden nog naar binnen werkten![]()
Die weer iets doen of zeggen wat we niet mogen zienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:18 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig hebben we hier te maken met de meest oprechte bewoners van het huis
ja maar dat komt omdat zij favorieten zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die weer iets doen of zeggen wat we niet mogen zien
[ afbeelding ]
totaal niks aan de hand, pure speculaasquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:22 schreef Ynti het volgende:
Heel bijzonder dit
Zo maak je het ook wel heel verdacht allemaal.
Safety first!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat zij favorieten zijn![]()
En dan mag alles
Ik zie het ook als een gewoon vriendschapoelijk iets.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
totaal niks aan de hand, pure speculaas
Als je maar lang genoeg blijft staren lig je er zo bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
anders zaten we verdorie al 4 uur naar 2 bedden te staren
ja klopt, hij is echt smeerpijp. er worden regelmatig ladingen lenzen van hem gevonden met schoonmakenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mattie daglenzen? Hij schoot er een richting Jordy, zie ik hem trouwens vaker doen
dat hij de lenzen uit zijn oog gewoon weg flikkert maakt niet uit waar..
Ik ben nog even fan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
zo erg ziet sharice er nu ook weer niet uit hoor
Er zijn nog maar 5 mensen daar, waarvan er 2 al uren in bed liggen. De anderen 3 hadden lol en zaten lekker te kletsen bij het vuurtje. Wat er dan een grote Jordy show?quote:
Jordy welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
zo erg ziet sharice er nu ook weer niet uit hoor
lolquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 5 mensen daar, waarvan er 2 al uren in bed liggen. De anderen 3 hadden lol en zaten lekker te kletsen bij het vuurtje. Wat er dan een grote Jordy show?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |