het gaat nog niet eens echt over seks, maar over de behoefte eraan. Het is al kinderbedtijd geweest, dus moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
je mag niet praten over seks volgens mij![]()
zo stom
slaat nergens op ditquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het gaat nog niet eens echt over seks, maar over de behoefte eraan. Het is al kinderbedtijd geweest, dus moet kunnen toch?
Nou, heb je de nachtsessies met o.a. Eva niet gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
je mag niet praten over seks volgens mij![]()
zo stom
nee kloptquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, heb je de nachtsessies met o.a. Eva niet gezien?
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
En David S, dat ging soms best ver en oh ja Axel over de parenclubs die hij bezocht en Jolien ook, als ik me goed herinnerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
En jolien die Sharice een mean girl noemde terwijl zij haar tijdens die freeze letterlijk een knuffel en gesprek met haar mama gegund heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane en charice hadden jolien uitgelachen omdat die had gezegd ik heb diepgaande gesprekken met matti. En hij heeft ze gehoord wat ik begreep. En jane moest toen snel daarna met hem praten buiten over jolien. Hij noemde dat die 2 de meangirls waren.
axel met z'n maten die kapsalonnetjes proberen over het hek te gooien ofzoquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
axel met z'n maten die kapsalonnetjes proberen over het hek te gooien ofzo
echtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En jolien die Sharice een mean girl noemde terwijl zij haar tijdens die freeze letterlijk een knuffel en gesprek met haar mama gegund heeft.
Het hypocriete kartel is een betere benaming
Niet Jolien, Matti zei dat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En jolien die Sharice een mean girl noemde terwijl zij haar tijdens die freeze letterlijk een knuffel en gesprek met haar mama gegund heeft.
Het hypocriete kartel is een betere benaming
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb 3 haren op mijn borst
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |