Kan je nagaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan is het kampvuur nog niet eens aan...
Jane en charice hadden jolien uitgelachen omdat die had gezegd ik heb diepgaande gesprekken met matti. En hij heeft ze gehoord wat ik begreep. En jane moest toen snel daarna met hem praten buiten over jolien. Hij noemde dat die 2 de meangirls waren.quote:
Was vandaag wel zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die 2 voeden elkaar met negativiteit zei Mattie net
Ik ga andere dingen kijken. Tot morgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:54 schreef zodeju het volgende:
nou ga er van tussen....morgen nieuwe kansen.....
verrassend dat jullie tegelijk allemaal weer 'gezellig' komen kletsen ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:36 schreef Puzzie het volgende:
Ah hoe later op de avond hoe meer een pro kartel COS.
Grappig
Gelukkig heeft Jordy daar nooit last van , die is immer en altijd positiefquote:
Ja maar Jordy is dan ook wel de grote baas, hij mag dat zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy gunt de anderen nog een ronde de kans.
Jammer dat die laatste weken zo moeten gaan met weinig bewoners.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane en charice hadden jolien uitgelachen omdat die had gezegd ik heb diepgaande gesprekken met matti. En hij heeft ze gehoord wat ik begreep. En jane moest toen snel daarna met hem praten buiten over jolien. Hij noemde dat die 2 de meangirls waren.
Hahaha, nu heb ik ook weinig verwachting van diepzinnige gesprekken met Jolien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jane en charice hadden jolien uitgelachen omdat die had gezegd ik heb diepgaande gesprekken met matti. En hij heeft ze gehoord wat ik begreep. En jane moest toen snel daarna met hem praten buiten over jolien. Hij noemde dat die 2 de meangirls waren.
Verrassend? Ik lees al de hele tijd mee met de goedpratersquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verrassend dat jullie tegelijk allemaal weer 'gezellig' komen kletsen ook
slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:54 schreef zodeju het volgende:
nou ga er van tussen....morgen nieuwe kansen.....
Je weet toch ... hoe meer er goed gepraat moet worden ..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verrassend? Ik lees al de hele tijd mee met de goedpraters
Jammer alleen dat Mattie met iedereen meepraat.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hahaha, nu heb ik ook weinig verwachting van diepzinnige gesprekken met Jolien.
Maar met Matt kan je goede gesprekken hebben
Tot morgen Koosquote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ga andere dingen kijken. Tot morgen.
Je moet Matt niet vragen wat ie ergens van vind.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Mattie met iedereen meepraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |