Hij zei bij Karen & Tom in de instagram live dat ie wel verbaasd was toen ze volgende dag zeiden ‘dit was de beste/leukste nacht’ of whatever ze ook alweer precies zeiden. Dat Keanu dus ook toen zei ‘dan kan je het ook niet echt meer uitleggen’ en dat ie dacht ‘wow’.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Watte, waar, wanneer, waarom? Dus Keanu vond het een zoen of toch niet ? En belt Jeff? nou nou nou.
ja uiteraard zij welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze proberen er een gezellige zaterdagavond van te maken.![]()
Ja ergens misschien logisch, ivm 2 producties, daar komt de gedachte misschien ook vandaan maar is slechts een gedachte. Andere kant vraag ik het me af hoor, of dat echt zo is of gewoon een onderbuikgevoel van internetters ooit ontstaan, die elkaar daar nu al jaren in napratenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou niets uit moeten maken maar zo werkt het wel een beetje.
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
leuk hoe ze jordy in de zeik nemen
Toch hebben ze lieve woorden voor elkaar, ik zie het kartel toch wel als een vriendenclub, maar natuurlijk gaan ze uiteindelijk voor zichzelf en dat weten ze ook.quote:
lief van jequote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij zijn er wel om je te troosten
Duidelijk, hij is blij dat hij weer naar Elke gaat (juiste vertaling?)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
Pootje : ghhhbvt. Jjhgbvvfg, vrouw bnjjhuugbhjtu
Joah ☺quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Duidelijk, hij is blij dat hij weer naar Elke gaat (juiste vertaling?)
Heerlijke manquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
Pootje : ghhhbvt. Jjhgbvvfg, vrouw bnjjhuugbhjtu
Ik heb dit gevoel wel iets minder dit jaar dan andere (leukere) jaren. Als het maar gewoon weer terugkomt volgend jaarquote:
maar dan met gewone mensen en geen bekenden die elk programma aflopenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb dit gevoel wel iets minder dit jaar dan andere (leukere) jaren. Als het maar gewoon weer terugkomt volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |