Niet in hetzelfde jaar, lijkt me?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rik Van Looy, Eddy Merckx en Roger De Vlaeminck hebben ook alle Monumenten gewonnen. Zo bijzonder is het dus ook weer niet.
En met de achternaam Ganna?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:46 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat iemand wint die nog geen monument binnen heeft en geen complete nobuddy.
Nee dat weet ik, er kan er altijd maar eentje winnen.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:46 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat iemand wint die nog geen monument binnen heeft en geen complete nobuddy.
Nee.quote:
Niet eens een paar man van de tweede lijn die wegrijden?quote:
UAE houdt het tempo zo hoog. Of zal hij al gaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet eens een paar man van de tweede lijn die wegrijden?
Nooit gedacht dat we Bling zouden aanmoedigen. Maar ik ben ook voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gun het Mads Pedersen en Michael Matthews ook wel na al die jaren.
Als je daar kunt wegrijden onder het aangekondigde sub 9 minuten-tempo van Gianetti ben je een knappe jongen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet eens een paar man van de tweede lijn die wegrijden?
De kilometers richting de Cipressa vind ik altijd slopend. Nu nog meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik weet niet of dat ik mij verheug op wat er gaat gebeuren op de Cipressa of dat ik er tegenop zie.
Ah, die aankondiging had ik gemist. Dan wordt met gestrekte draf naar de Poggio.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je daar kunt wegrijden onder het aangekondigde sub 9 minuten-tempo van Gianetti ben je een knappe jongen.
Eigenlijk is dit een matige koers met wel een leuke climax.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De kilometers richting de Cipressa vind ik altijd slopend. Nu nog meer.
De saaiste zes uur die je je kunt voorstellen, en dan aan het eind het spannendste uur denkbaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een matige koers met wel een leuke climax.
Er is geen betere openingsklassieker te bedenkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De saaiste zes uur die je je kunt voorstellen, en dan aan het eind het spannendste uur denkbaar.
Nou...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:07 schreef Szura het volgende:
Zelden zo’n debiele reclame gezien als deze van Hornbach
Voor het eerst in jaren dat ik er wat van zie. Klassiekers zijn beter op zondag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is geen betere openingsklassieker te bedenken
Dat is net zoiets als de afdaling van de nieuwe kwaremont. Hopen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De kilometers richting de Cipressa vind ik altijd slopend. Nu nog meer.
Langs Tjeu ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht de transfers wel op het oog te hebben, maar Alaphilippe bij Tudor was even langs me heen geglipt
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht de transfers wel op het oog te hebben, maar Alaphilippe bij Tudor was even langs me heen geglipt
Nu is het seizoen ECHT begonnen!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben er de afgelopen weken nog wel een paar tegen gekomen, maar 'in my defense', ik ben pas vorige week begonnen om alle noemenswaardige koersen van dit jaar eens terug te kijken. Ben al blij dat ik op tijd klaar ben voor de grote klassiekersquote:
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bertje in Engels moet je niet willen
Kooij moet sowieso hopen dat het niet volledig uit elkaar gereden zodat hij anoniem richting de finale kanquote:
Ik zou voorzichtig overnemen.quote:
Tot zover het tactisch planquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tactisch slim van Pogacar denk ik, een tegen een Mathieu moeilijker lossen dan met ook Ganna erbij.
2/3 kans op een leuke winnaar
Ja.quote:
Die gaat vd Poel er nog wel af pieren op de Poggio.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar zit met een groot probleem
Nog niet eerder gezien, tweede groep/peloton is ook niet al te groot meer.quote:
Dat denk ik niet, gok eerder dat het andersom isquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die gaat vd Poel er nog wel af pieren op de Poggio.
Zegt hij dat niet voor elke koers?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mathieu voelt zich ook echt top, zei hij van tevoren al
Ach, waarom niet, allemaal normaal.quote:
Misschien kun je ons een lijstje geven van de renners die wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:25 schreef Pistolero het volgende:
Wat Ganna doet gaat eigenlijk ook helemaal nergens over, die hoort dit helemaal niet te kunnen.
85kg schoon aan de haakquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:25 schreef Pistolero het volgende:
Wat Ganna doet gaat eigenlijk ook helemaal nergens over, die hoort dit helemaal niet te kunnen.
-quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien kun je ons een lijstje geven van de renners die wel kunnen.
Matje is normaal altijd rotslecht naar eigen zeggen om vervolgens te schroeienquote:
Fabio Jakobsenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien kun je ons een lijstje geven van de renners die wel kunnen.
Altijd, maar eens met Karsten en Jeroen, ik geef het ook aan deze driequote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er nog een kans dat de winnaar niet vooraan zit?
Als Ganna gaat mogen ze niet twijfelenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Ganna blijft zitten, gaan ze wel twijfelen
Oh, excuus.. ik las per ongeluk "niet echt top"..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Matje is normaal altijd rotslecht naar eigen zeggen om vervolgens te schroeien
Hoor het in de tour vrij weinigquote:
Ronde wielen, zone 2 trainen, neemt eindelijk gels...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, allemaal normaal.
Die was gewoon slimmer door een grotere versnelling te gaan trappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:28 schreef Reljem het volgende:
Ik verbaas mij er meer over dat ze niet een minuut onder dat record zitten. Hoeveel doping zat er in godbetert Colombo 30 jaar geleden? 😂
Als de echte mannen/toppers gaan kan hij vaak niet mee.quote:
En iedereen maar superlatieven tekort komen voor deze wanstaltige mutantenvertoning. Hoe dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ronde wielen, zone 2 trainen, neemt eindelijk gels...
We worden ontzettend beflikkerd
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En iedereen maar superlatieven tekort komen voor deze wanstaltige mutantenvertoning. Hoe dan?
Hahah. Dat record was uit 1996 las ik, een jaar na Gewiss goden op de muur? Slim gezien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was gewoon slimmer door een grotere versnelling te gaan trappen.
En 2 die altijd rijden!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel 3 renners die allebei niet zeker zijn van een zege in de sprint, maar ook alle 3 waarschijnlijk wel denken dat ze kunnen winnen
Ja, gouden koppel ook als juichaapjes, het is vrij genant...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En iedereen maar superlatieven tekort komen voor deze wanstaltige mutantenvertoning. Hoe dan?
Omdat het in ieder geval nog 3 zijn, en niet 1.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In deze koers is plaatsing ook wel van groot belang, zeker nu met een vroege aanvalquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als de echte mannen/toppers gaan kan hij vaak niet mee.
Yep, dit zijn drie rappe mannen...ook VDP is niet onklopbaar in de sprint (Asgreen)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel 3 renners die allebei niet zeker zijn van een zege in de sprint, maar ook alle 3 waarschijnlijk wel denken dat ze kunnen winnen
Ik snap vooral niet dat iemand hiernaar kijkt als hij het wanstaltig vindt. Wat voor leven heeft zo iemandquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe iemand hier van kan genieten, maar ieder zo zijn ding.
40 sec voorsprong binnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:32 schreef AllesKaputt het volgende:
Pogacar wint dit, die accelereert 3-4-5x op de Poggio totdat de rest eraf is.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef Reljem het volgende:
[..]
Hahah. Dat record was uit 1996 las ik, een jaar na Gewiss goden op de muur? Slim gezien.
Maar die gaat Pogacar toch niet kunnen volgen op de Poggio?quote:
Tegen Van der Poel moet je er in ieder geval een lange sprint van maken. Maar goed, eerst maar eens de werken van Pogacar op de Poggio afwachten.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dit zijn drie rappe mannen...ook VDP is niet onklopbaar in de sprint (Asgreen)
Je zei drie renners die allebei.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel 3 renners die allemaal niet zeker zijn van een zege in de sprint, maar ook alle 3 waarschijnlijk wel denken dat ze kunnen winnen
Heel vreemd dat Campenaerts Pogacar, Van der Poel en Ganna niet gewoon terughaalt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij gezien wie er aan het achtervolgen zijn dan?
Ja, 40-45 lijken, maar ja, het spot met all wetten...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij gezien wie er aan het achtervolgen zijn dan?
Dan corrigeer ik het voor je kan reageren krijg ik het alsnog te horen!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Je zei drie renners die allebei.
Hihi.
Het wordt nu een paar seconden kleiner!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, 40-45 lijken, maar ja, het spot met all wetten...
Ze hadden wel precies 9:01 aangekondigd toch?quote:
Dit slaat nergens op. De Cipressa kon niet, maar nu sla je door.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, 40-45 lijken, maar ja, het spot met all wetten...
Ik denk bij geen enkelequote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:35 schreef Steven184 het volgende:
Bij de hoeveelste aanval zal Pogi los zijn?
Een van de prettigste dingen aan het wielrennen vond ik altijd de underdog, die verrassend won door inzet en tactisch vernuft. Ik hoop nog altijd naïef dat dit ooit terugkomt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat iemand hiernaar kijkt als hij het wanstaltig vindt. Wat voor leven heeft zo iemand
Weet niet of ie gelost gaat worden hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:35 schreef Steven184 het volgende:
Bij de hoeveelste aanval zal Pogi los zijn?
Gisteren nog!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een van de prettigste dingen aan het wielrennen vond ik altijd de underdog, die verrassend won door inzet en tactisch vernuft. Ik hoop nog altijd naïef dat dit ooit terugkomt.
En Del Toro kon ook niks doen..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
9.01, schuld van Narvaez die slecht gepositioneerd zat.
42 jaar geleden, naam is me even ontgaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Wie was de laatste die als wereldkampioen San Remo won? Freire?
Saronni stond er zojuistquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Saronni in 1983 werd net verteldquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Dan wordt het wel eens tijdquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
42 jaar geleden, naam is me even ontgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |