Niet in hetzelfde jaar, lijkt me?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rik Van Looy, Eddy Merckx en Roger De Vlaeminck hebben ook alle Monumenten gewonnen. Zo bijzonder is het dus ook weer niet.
En met de achternaam Ganna?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:46 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat iemand wint die nog geen monument binnen heeft en geen complete nobuddy.
Nee dat weet ik, er kan er altijd maar eentje winnen.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:46 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat iemand wint die nog geen monument binnen heeft en geen complete nobuddy.
Nee.quote:
Niet eens een paar man van de tweede lijn die wegrijden?quote:
UAE houdt het tempo zo hoog. Of zal hij al gaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet eens een paar man van de tweede lijn die wegrijden?
Nooit gedacht dat we Bling zouden aanmoedigen. Maar ik ben ook voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik gun het Mads Pedersen en Michael Matthews ook wel na al die jaren.
Als je daar kunt wegrijden onder het aangekondigde sub 9 minuten-tempo van Gianetti ben je een knappe jongen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet eens een paar man van de tweede lijn die wegrijden?
De kilometers richting de Cipressa vind ik altijd slopend. Nu nog meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik weet niet of dat ik mij verheug op wat er gaat gebeuren op de Cipressa of dat ik er tegenop zie.
Ah, die aankondiging had ik gemist. Dan wordt met gestrekte draf naar de Poggio.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je daar kunt wegrijden onder het aangekondigde sub 9 minuten-tempo van Gianetti ben je een knappe jongen.
Eigenlijk is dit een matige koers met wel een leuke climax.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De kilometers richting de Cipressa vind ik altijd slopend. Nu nog meer.
De saaiste zes uur die je je kunt voorstellen, en dan aan het eind het spannendste uur denkbaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een matige koers met wel een leuke climax.
Er is geen betere openingsklassieker te bedenkenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De saaiste zes uur die je je kunt voorstellen, en dan aan het eind het spannendste uur denkbaar.
Nou...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:07 schreef Szura het volgende:
Zelden zo’n debiele reclame gezien als deze van Hornbach
Voor het eerst in jaren dat ik er wat van zie. Klassiekers zijn beter op zondag.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is geen betere openingsklassieker te bedenken
Dat is net zoiets als de afdaling van de nieuwe kwaremont. Hopen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De kilometers richting de Cipressa vind ik altijd slopend. Nu nog meer.
Langs Tjeu ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht de transfers wel op het oog te hebben, maar Alaphilippe bij Tudor was even langs me heen geglipt
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht de transfers wel op het oog te hebben, maar Alaphilippe bij Tudor was even langs me heen geglipt
Nu is het seizoen ECHT begonnen!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |