Zei hij dat niet vorig jaar ook al?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens profeet Mou gaat het record er op de Cipressa dik aan.
Toen werd Pogacar gesaboteerd door zijn eigen ploeg, aldus Mou.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zei hij dat niet vorig jaar ook al?
Met een goed stukje motopacing kan alles.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:53 schreef VoMy het volgende:
In tegenstelling tot de Poggio is de Cipressa wel een echte klim. Maar kan je vooruit blijven als je daar al solo gaat?
quote:Mis komende zaterdag niets van Milaan-Sanremo op VTM en HLN!
• Krijg de hele dag alle nieuws en updates in de liveblog op HLN
• Vanaf 13u35 op VTM: vrouwenkoers met commentaar van Maxim Goethals en Sophie de Boer
• Aansluitend op VTM: mannenkoers met commentaar van Michel Wuyts en Jan Bakelants
quote:Valt hij zaterdag aan in de afdaling? Tadej Pogacar verkent finale van Milaan-Sanremo aan de zijde van... Italiaanse meesterdaler
Net als Lotte Kopecky heeft ook Tadej Pogacar de finale van Milaan-Sanremo verkend. Niet verrassend. De Sloveen jaagt al even op de zege in La Primavera, maar greep er de voorbije jaren telkens naast. Wel opvallend: Pogacar verkende de Cipressa en de Poggio aan de zijde van... ex-renner Niccolo Bonifazio. En dat heeft een reden.
Net als Lotte Kopecky heeft ook Tadej Pogacar de finale van Milaan-Sanremo verkend. Niet verrassend. De Sloveen jaagt al even op de zege in La Primavera, maar greep er de voorbije jaren telkens naast. Wel opvallend: Pogacar verkende de Cipressa en de Poggio aan de zijde van... ex-renner Niccolo Bonifazio.
De Italiaan is van de streek en kent er de wegen dan ook bijzonder goed. Bonifazio stond ook bekend als een meesterdaler. Zo viel hij in 2019 al een keer aan in de afdaling van de Cipressa en haalde toen snelheden tot maar liefst 90 kilometer per uur. De Italiaan moest toen de activiteit van Strava verwijderen omdat het tot gevaarlijke pogingen had kunnen leiden om beter te doen. Is de aanwezigheid van de Italiaan een voorbode voor een eventuele aanval in de afdaling van Pogacar? Het antwoord kennen we zaterdag.
Als het echt slecht weer wordt, zou ik hem daar ook wel neer zetten. Bij “normaal” weer is Ganna dan logischer, maar alsnog hoort Mads met z’n huidige vorm bij de favorietenquote:
We worden weer eens beflikkerd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het lijkt vooral vannacht te gaan regenen en dan morgenavond weer. Overdag valt het wel mee.
Pleuren ze die intermediates eronder en gaan ze klagen dat het te nat is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alsof ze ooit nog rijden als het regent
Kan me maar moeilijk voorstellen dat het geen Wiebes wordt.quote:
De haai van Messina heeft Tom vertelt dat hij moet aanvallen na Pogi en Thieu in de afdaling van de Pogio.quote:
Ik snap deze post niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De haai van Messina heeft Tom vertelt dat hij moet aanvallen na Pogi en Thieu in de afdaling van de Pogio.
Kortom, de winnaar is gekend...
Hopelijk zoekt hij de bosjes weer opquote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:43 schreef Pistolero het volgende:
Absoluut geen zin in een nieuwe freakshow van Pogacar.
Tom Dumoulin? Tom Boonen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:38 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De haai van Messina heeft Tom vertelt dat hij moet aanvallen na Pogi en Thieu in de afdaling van de Pogio.
Kortom, de winnaar is gekend...
Het zou erg mooi zijn als hij in de afdaling een muurtje kopt inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk zoekt hij de bosjes weer op
Ik hoop op een kunststukje van Ganna
Dachten we vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou erg mooi zijn als hij in de afdaling een muurtje kopt inderdaad.
In werkelijkheid is hij waarschijnlijk op de top van de Cipressa al los.
De enige reden dat het toen niet gebeurde was de totale disasterclass van zijn ploeg. Dat is ook vandaag onze enige redding.quote:
Ik kan me herinneren dat Mohoric toch wel erg vaak een motor voor zich had in de afdaling.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:06 schreef Idisrom het volgende:
GCN meldde het in de YouTube-voorbeschouwing. Maar inderdaad, in de laatste jaren zijn er geen motoren op de Poggio en daarna, die de race op het eind kunnen beïnvloeden.
Maar de opnamen van de klim op de Poggio en de afdaling van Mathieu twee jaar geleden en de afdaling van vorig jaar, waren volgens mij alleen maar vanuit de lucht en vaste camera's te volgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Mohoric toch wel erg vaak een motor voor zich had in de afdaling.
Mag ook best eens een klassieker winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Het weer lijkt alleen maar slechter te worden.. Mads wordt steeds kansrijker
Ik gun hem Paris-Roubaix.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag ook best eens een klassieker winnen
Na de Turchino schijnt het beter te worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Het weer lijkt alleen maar slechter te worden.. Mads wordt steeds kansrijker
Lekker tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:01 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nu al live op TV, met nog 261 km te gaan. Best kutweer daaar.....
En slecht weer is ook gunstig voor Pogacar. Hoe staat de wind vanaf de Cipressa?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na de Turchino schijnt het beter te worden.
Ik las vanmorgen dat het enkel bij de start even zou regenen, het wijzigt nogalquote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na de Turchino schijnt het beter te worden.
Volgens mij wind mee. En regen is ook gunstig voor Pogi jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En slecht weer is ook gunstig voor Pogacar. Hoe staat de wind vanaf de Cipressa?
Wind mee betekent dat een aanval op de Cipressa in ieder geval een klein kansje heeft en niet bij voorbaat kansloos is.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij wind mee. En regen is ook gunstig voor Pogi ja
Dat Pidders in de wielen moet blijven zitten van Pogi en Thieu, tot de afdaling Poggio (vermoed ik). Lijkt me ook wel een voordehandliggende (en vermoedelijk niet winnende) tactiek voor hem.quote:
Dat stond er niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:15 schreef Faraday01 het volgende:
Nuttige feitjes in beeld: Kopecky heeft de primavera nog nooit gewonnenno shit sherlock
Bij de dames:quote:
Gaat Stijn Steels dat kunnen fixen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is echt lachwekkend hoe slecht Zigart in een peloton kan rijden.
Ik denk niet dat Stijn Steels iets kan fixen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Gaat Stijn Steels dat kunnen fixen?
Ik vind die olijfgroene kleur wel tofquote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Storend dat Fenix steeds in een andere kleur koerst. Ik begon net te wennen aan dat rood.
De nieuwe Longo. Rijdt op haar 50e nog vooraan meequote:
Alleen Vos kan op brede support rekenen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
MAGA Dygert hoeft van mij ook niet zo nodig.
En Puck?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen Vos kan op brede support rekenen?
PuckGodin gunnen we het uiteraard ook, maar die lijkt mij kansloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen Vos kan op brede support rekenen?
Die had baat gehad bij een spekgladde afdalingquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:03 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
PuckGodin gunnen we het uiteraard ook, maar die lijkt mij kansloos.
Ik nomineer PFP alvast.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:12 schreef wimderon het volgende:
Er gaan er zo een paar met doodsverachting de afdaling in denk ik.
Het slaat inderdaad helemaal nergens op om hèt karakteristieke aspect van deze koers af te halenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit toont vooral dat een Sanremo van 150 kilometer geen goed idee is. De combinatie van Cipressa en Poggio stelt te weinig voor met zo weinig kilometers in de benen, zelfs voor vrouwen.
Een normale ploeggenoot zou dat dan ook moeten doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:16 schreef wimderon het volgende:
Er gaat zo iemand wegspringen, waarna Wiebes wanhopig wacht op Kopecky om te gaan rijden.
Of schrik gehad voor de inevitabele aanval/counter van Kopecky, die dus nooit kwam.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:14 schreef The_Undertone het volgende:
Had Vollering het misse roadbook gelezen?
Kopecky lijkt zowaar op kop te gaan rijdenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Longo Borghini.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
70km extra zou het een stuk selectiever maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel voor: Milaan-San Remo voor vrouwen meteen weer opdoeken.
Steun voor deze motie.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die was vooraf al fatalistisch omdat de heuveltjes nóg gemakkelijker waren dan ze had verwacht.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:14 schreef The_Undertone het volgende:
Had Vollering het misse roadbook gelezen?
Meer kilometers.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michel Wuyts zeker?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:22 schreef TheArt het volgende:
VTM: "Dit is ook de overwinning voor Lotte Kopecky"
Werd meteen door Miek op haar plek gezet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was vooraf al fatalistisch omdat de heuveltjes nóg gemakkelijker waren dan ze had verwacht.
Tweede, Vos was de eerste.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Vollering die haar als eerste feliciteert. Mentaal zwak.
Vooral waanzinnig slechte positionering op de Poggio. Vanuit zowat laatste positie proberen op te schuiven, dat werkt op die klim nooit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vollering leek explosiviteit te missen op het klimmetje wmb, maar anderzijds wordt ze toch vierde in de sprint. Moeilijk te beoordelen.
Het is gewoon bijna voor niemand weggelegd om daar weg te rijden met zo'n hoge snelheid en beperkte hellingsgraad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vollering leek explosiviteit te missen op het klimmetje wmb, maar anderzijds wordt ze toch vierde in de sprint. Moeilijk te beoordelen.
Tim de Vries is nochtans helemaal lyrisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poggio blijft ook wel een klim van niks, dat gaan we later vandaag vast ook wel weer zienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tim en Iris is een horrorduo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Tim de Vries is nochtans helemaal lyrisch.
Volgens mij moest ze nog iemand opzij duwen om er langs te komen zelfs.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral waanzinnig slechte positionering op de Poggio. Vanuit zowat laatste positie proberen op te schuiven, dat werkt op die klim nooit.
Als je inderdaad van achter moet komen kun je het schudden, dat hebben al jarenlang gezien bij de heren of je moet mazzel hebben dat het echt stil valtquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral waanzinnig slechte positionering op de Poggio. Vanuit zowat laatste positie proberen op te schuiven, dat werkt op die klim nooit.
Toen Labous versnelde zat ze al heel ver, ook niet echt handig gedaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je inderdaad van achter moet komen kun je het schudden, dat hebben al jarenlang gezien bij de heren of je moet mazzel hebben dat het echt stil valt
Dat maakt het juist de perfecte klim als je net zeven uur in het zadel hebt gezeten. Het is net steil genoeg voor aanvallers om ruimte te nemen, maar niet zwaar genoeg om sprinters bij voorbaat kansloos te laten zijn. Als je de koers dan reduceert tot een afstand die minder lang is dan een Touretappe, ja, dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Poggio blijft ook wel een klim van niks, dat gaan we later vandaag vast ook wel weer zien
Volgend jaar moeten ze voor de dames minimaal een uur extra koers erbij doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat maakt het juist de perfecte klim als je net zeven uur in het zadel hebt gezeten. Het is net steil genoeg voor aanvallers om ruimte te nemen, maar niet zwaar genoeg om sprinters bij voorbaat kansloos te laten zijn. Als je de koers dan reduceert tot een afstand die minder lang is dan een Touretappe, ja, dan krijg je dit.
Labous zelf kwam ook van veel te ver. FDJ disasterclass. Lars Boom neem je rotzooi mee.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen Labous versnelde zat ze al heel ver, ook niet echt handig gedaan.
Toch is de groep niet al te groot, met 13. Met een hardere aanloop en een beter getimede aanval had ik het nog wel willen zien.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat maakt het juist de perfecte klim als je net zeven uur in het zadel hebt gezeten. Het is net steil genoeg voor aanvallers om ruimte te nemen, maar niet zwaar genoeg om sprinters bij voorbaat kansloos te laten zijn. Als je de koers dan reduceert tot een afstand die minder lang is dan een Touretappe, ja, dan krijg je dit.
Balsamo was in tegenstelling tot Wiebes wel echt compleet gekookt door het tempo op de Poggio.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:26 schreef Marcoss het volgende:
Balsamo reed ook wel eens betere sprints
Hetzelfde gaat op voor Roubaix, ook tekort. Als je de vrouwenkoers wil laten evolueren moet je dit soort wedstrijden gaan toestaan boven de 200 kilometer te zijn (of op zijn minst 180).quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten ze voor de dames minimaal een uur extra koers erbij doen
En ze ook door het bos laten rijdenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat op voor Roubaix, ook tekort. Als je de vrouwenkoers wil laten evolueren moet je dit soort wedstrijden gaan toestaan boven de 200 kilometer te zijn (of op zijn minst 180).
Onzin, de tuffende en meppende tokkie Van der Poel wordt door WLR op handen gedragen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijkbaar is men net te elitair om wat eenvoudigere types te appreciëren.
Tjeu is wel een tokkie maar brengt ook wat sjeu in de koers. Wiebes rijdt alleen de laatste 50m .quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:36 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Onzin, de tuffende en meppende tokkie Van der Poel wordt door WLR op handen gedragen.
Gewoon gegroepeerd rijden als team. Is vaak een momentopname.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Bahrein heeft veel vertrouwen in Mohoric?
Zelfs Picnic-PostNL werkt mee, voor de hoogbejaarde Degenkolb?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Bahrein heeft veel vertrouwen in Mohoric?
Vier pionnen voor diep in de koers!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zelfs Picnic-PostNL werkt mee, voor de hoogbejaarde Degenkolb?
quote:Team Picnic PostNL coach Phil West: “This is one of the great early-season classics; nearly 300 kilometres from Milan to the coast at Sanremo. Our focus will be on teamwork—how we navigate the key moments and get to the final in the best possible way. With John, Sean, Kevin, and Warren, we have a strong and experienced group that can go deep into the race. It’s all about working together step-by-step to maximise our chances.”
Gepland in 2018!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vier pionnen voor diep in de koers!
[..]
"Teamwork", "working together", "navigate the key moments"quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vier pionnen voor diep in de koers!
[..]
Toch ook makkelijk. Het is namelijk al-tijd goed. Eindigt je beste renners als 50e, kan je alsnog tevreden zijn dat je goed hebt samengewerkt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
"Teamwork", "working together", "navigate the key moments"
Het is echt elke keer dezelfde teksten
Phil West is een robot met een productiefout.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Iwan Spekenbrink zijn ideale mens kon samenstellen werd het eindproduct Phil West.
Niet goed genoeg samengewerkt bij de productie. Step-by-step, helaas een stap overgeslagen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Phil West is een robot met een productiefout.
[ afbeelding ]
Tot de capi?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel kilometer zou Dillier nog op kop blijven?
Nog een kilometer of 30?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel kilometer zou Dillier nog op kop blijven?
Krankzinnig. En flauw van die gozer van Trek dat ie niet even wil overnemen.quote:
Dillier is echt de ideale brommer voor Alpecin. Een verbeterde versie van de tractorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Krankzinnig. En flauw van die gozer van Trek dat ie niet even wil overnemen.
Bertje zou op de Poggio gruwelijk uit de wielen gereden wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
De Cipressa is niet echt een Bertje-klim
Toch was zijn stijl daar nog steeds wel mooi. Op die Swift zag het er niet uit daarentegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
De Cipressa is niet echt een Bertje-klim
En zelf als renner ook wel beter, zeker in z'n BMC-jaren (en het 1e jaar bij AG2R)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dillier is echt de ideale brommer voor Alpecin. Een verbeterde versie van de tractor
Denk het ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bertje zou op de Poggio gruwelijk uit de wielen gereden worden
Was dat Wally Wallaeys die uit de vlucht net niet kon aansluiten bij Sagan, zoals Dillier wel lukte in de Paris-Roubaix die Sagan won?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En zelf als renner ook wel beter, zeker in z'n BMC-jaren (en het 1e jaar bij AG2R)
Het blijft onbegrijpelijk dat Sagan San Remo nooit gewonnen heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:08 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was dat Wally Wallaeys die uit de vlucht net niet kon aansluiten bij Sagan, zoals Dillier wel lukte?
Tsja, als je die sprint van Kwiatkowski niet wint, verdien je het ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het blijft onbegrijpelijk dat Sagan San Remo nooit gewonnen heeft
Dan zal het nu wel Pogi wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:12 schreef franklop het volgende:
17 jaar 17 verschillende winnaars. Dat is wat je bij een klassieker wilt
Of Ganna. Of Pedersen. Of Pidcock. En is het niet dit jaar, dan wel in de jaren erna.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zal het nu wel Pogi worden
Of Pedersen of Matthews of Ganna of Matthews of Milan..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zal het nu wel Pogi worden
Hopen op winst van Ganna dan maar dit jaar!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:12 schreef franklop het volgende:
17 jaar 17 verschillende winnaars. Dat is wat je bij een klassieker wilt
Ik denk dat dat wel een winnaar is die iedereen zou kunnen waarderen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hopen op winst van Ganna dan maar dit jaar!
Mes mag van mij ookquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een winnaar is die iedereen zou kunnen waarderen ja.
Die tokkiesleeve.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:23 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ook niet een beetje een mancrush op Ganna?
Wat is record bij de mannen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Puck Pieterse deed de Poggio in 6 minuten en 44 seconden. Een mooi pleidooi voor het flink verlengen van de afstand hier.
5:31 van Ganna en Pogacar volgens Strava.quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:40 schreef mitt het volgende:
Voor zijn erelijst mag Pogacar wel winnen. En dan volgend jaar Roubaix.
Als hij vandaag wint, ga ik er vanuit dat hij een poging wil doen om alle 5 monumenten in 1 jaar te winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:40 schreef mitt het volgende:
Dus Roubaix deelname hangt af van vandaag?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij vandaag wint, ga ik er vanuit dat hij een poging wil doen om alle 5 monumenten in 1 jaar te winnen
Ik vind dit verre van noodzakelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:40 schreef mitt het volgende:
Dat moet je gewoon direct de sport opdoeken en het er nooit meer over hebben. Uit dat licht, weg die sport.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij vandaag wint, ga ik er vanuit dat hij een poging wil doen om alle 5 monumenten in 1 jaar te winnen
Dat leek me vorig jaar bij de Vuelta ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ademen is noodzakelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind dit verre van noodzakelijk.
Rik Van Looy, Eddy Merckx en Roger De Vlaeminck hebben ook alle Monumenten gewonnen. Zo bijzonder is het dus ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon direct de sport opdoeken en het er nooit meer over hebben. Uit dat licht, weg die sport.
Dat is ook waar inderdaad, maar dat zie ik hem nog wel eens proberen (vorig jaar zat er ook nog het WK bij dat hij graag wilde winnen)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat leek me vorig jaar bij de Vuelta ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |