SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die vier jongste kinderen alleen met die twee gekke vrouwen is erg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
herriequote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vier jongste kinderen alleen met die twee gekke vrouwen is erg.Do what you love, love what you do!![]()
Prima exemplaar, maar mijn vrouw is mooier hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2025 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Speciaal voor Mikey
[ afbeelding ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
BeNeLux
dat Hadden we nooit op moeten geven, ipv Europees. graaiers zijn er en ben er geweest.
paar miljarden zou het schelen.Do what you love, love what you do!![]()
nee lol. haha dat quote ik verkeerd.quote:
hoewel, stel dat jij het zou zijn? wat zou je dan veranderen?Do what you love, love what you do!![]()
Eens we hadden België en Luxemburg moeten houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:15 schreef kree het volgende:
BeNeLux
dat Hadden we nooit op moeten geven, ipv Europees. graaiers zijn er en ben er geweest.
paar miljarden zou het schelen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou een ander aannemenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee lol. haha dat quote ik verkeerd.
hoewel, stel dat jij het zou zijn? wat zou je dan veranderen?Trust nobody![]()
juist ik stel je bij die aan als vice premier van NL.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens we hadden België en Luxemburg moeten houden.
We moeten wat orde op zaken stellen collega.Do what you love, love what you do!![]()
Nuke it from orbit, it's the only way to be sure.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee lol. haha dat quote ik verkeerd.
hoewel, stel dat jij het zou zijn? wat zou je dan veranderen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De prijzen voor tabaksproducten weer omlaagquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik stel je bij die aan als vice premier van NL.
We moeten wat orde op zaken stellen collega.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
agenda punten
hoe kan het dat ,mensen die zeg maar vlak bij grens Duitsland wonen veel goedkoper boodschappen doen?
Goedkoper benzine
etc etc.
dit is discriminatie van de rest van het volk. en dat moet voor het gerecht komen.Do what you love, love what you do!![]()
precies, die moet even bij de agenda sowieso.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De prijzen voor tabaksproducten weer omlaagDo what you love, love what you do!![]()
Dat komt oa door dat de supermarkten die de prijzen oorlog gewonnen hebben vieze graaiers zijn geworden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:21 schreef kree het volgende:
agenda punten
hoe kan het dat ,mensen die zeg maar vlak bij grens Duitsland wonen veel goedkoper boodschappen doen?
Goedkoper benzine
etc etc.
dit is discriminatie van de rest van het volk. en dat moet voor het gerecht komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof je maat, anders had je nooit zoveel tijd in je huis en buitenwerk gestoken. Dat is een keeperquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prima exemplaar, maar mijn vrouw is mooier hoorKan niet anders.
Lach met een schone bips![]()
verder ben ik voor een hek enzo. om de Benelux. en iedereen die er in wil mag, maar mogen ze zich bewijzen eerst buiten de grenzen voor ze wat krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk de laatste drie kwartier af van de documentaire en ben weg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
we ontslaan ze president trump stijl. geen vergunning meer voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat komt oa door dat de supermarkten die de prijzen oorlog gewonnen hebben vieze graaiers zijn geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Zal goed werken als de omringende landen dan zelfde gaan doen. En de bootjes terug op gegeven moment zit ook al geen lucht meer in tegen de tijd dat ze weer daar zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:23 schreef kree het volgende:
verder ben ik voor een hek enzo. om de Benelux. en iedereen die er in wil mag, maar mogen ze zich bewijzen eerst buiten de grenzen voor ze wat krijgen.Lach met een schone bips![]()
Transgenders kunnen meedoen in een eigen sport divisie of bij de g afdeling maar niet meer bij vrouwen in geen enkele sport.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
we ontslaan ze president trump stijl. geen vergunning meer voor.
R.I.P DTS.![]()
Jep, ja, en jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof je maat, anders had je nooit zoveel tijd in je huis en buitenwerk gestoken. Dat is een keeperKan niet anders.
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Eigen afdeling ben ik wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Transgenders kunnen meedoen in een eigen sport divisie of bij de g afdeling maar niet meer bij vrouwen in geen enkele sport.
als ze erover komen. dan is goed plan in buitenland neerzetten ergens ofzo. met goeie voorzieningen btw ben niet harteloos. maar daar geven we een (noem wat) land ergens in Africa wat geld voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal goed werken als de omringende landen dan zelfde gaan doen. En de bootjes terug op gegeven moment zit ook al geen lucht meer in tegen de tijd dat ze weer daar zijn.
En zetten daar op. daar uitzoeken en als ze ok zijn? prima dan krijgen ze paspoort etc.Do what you love, love what you do!![]()
Die hulp organisaties die bij de grenzen van europa helpen met die mensen binnenhalen en uit het water halen strafbaar stellen?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
als ze erover komen. dan is goed plan in buitenland neerzetten ergens ofzo. met goeie voorzieningen btw ben niet harteloos. maar daar geven we een (noem wat) land ergens in Africa wat geld voor.
En zetten daar op. daar uitzoeken en als ze ok zijn? prima dan krijgen ze paspoort etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar mocht het zover komen op gegeven moment, die uitnodiging blijft staan mocht ik een huis daaro in aziëland kopen. Dan wil ik ook zo'n overkapping die jij mag bouwenquote:Als ik in appartement ga wonen is dan weer lastig.
Benelux moet zich afschermen van EU. in de Benelux moeten alle prijzen gelijk zijn.
Het zijn 3 landen. dus ok keer mss 10 die dat voorzitten. 30 man dus die het regelen. qua wetgeving.
Terug schalen moeten we de EU is een geldverslindende iets. wat100000 commissies weer heeft en die eronder nog net zoveel, die allemaal het prima vinden om jaren te praten.
kleinschaliger.
premier Kree weet t wel.Do what you love, love what you do!![]()
"noem wat" een land in Afrika want is lekker goedkoop?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
als ze erover komen. dan is goed plan in buitenland neerzetten ergens ofzo. met goeie voorzieningen btw ben niet harteloos. maar daar geven we een (noem wat) land ergens in Africa wat geld voor.
En zetten daar op. daar uitzoeken en als ze ok zijn? prima dan krijgen ze paspoort etc.Lach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3059 / +92 / +0 / 8421 / 9236
2. KoningWouter / 945 / +77 / +0 / 3582 / 4060
3. KillemWieft / 775 / +66 / +0 / 592 / 871
4. _UserName_ / 729 / +71 / +0 / 950 / 1234
5. Dr.Mikey / 539 / +8 / +2 / 945 / 1173
6. Moeraskat / 513 / +52 / +0 / 3304 / 3563
7. Bally-b / 452 / +0 / +0 / 60 / 124
8. kree / 435 / +9 / +6 / 1672 / 1904
9. devzero / 416 / +0 / +0 / 313 / 414
10. hemarookworst / 354 / +7 / +0 / 1470 / 1725
11. Lovely / 328 / +3 / +0 / 1740 / 2030
12. gebrokenglas / 327 / +34 / +2 / 2011 / 2253
13. mario390 / 325 / +6 / +1 / 226 / 356
14. HappyCharly / 301 / +10 / +7 / 1705 / 1909
15. sp3c / 294 / +15 / +0 / 604 / 729
16. ToT / 233 / +0 / +0 / 1779 / 1905
17. Moonlight / 233 / +11 / +0 / 901 / 1041
18. Grotetijd / 233 / +2 / +1 / 1161 / 1323
19. loveislikeakiss / 230 / +27 / +0 / 1147 / 1321
20. Pinnenmutske / 226 / +1 / +0 / 486 / 640SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
bovendien speerpunt van de kree regering is. we blijven neutraal in oorlogen en bemoeien ons nergens mee. Zwitserland stijl.Do what you love, love what you do!![]()
Wat doen we met walen die niet mee willen werken?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:29 schreef kree het volgende:
Benelux moet zich afschermen van EU. in de Benelux moeten alle prijzen gelijk zijn.
Het zijn 3 landen. dus ok keer mss 10 die dat voorzitten. 30 man dus die het regelen. qua wetgeving.
Terug schalen moeten we de EU is een geldverslindende iets. wat100000 commissies weer heeft en die eronder nog net zoveel, die allemaal het prima vinden om jaren te praten.
kleinschaliger.
premier Kree weet t wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die kenne onder de eifeltoruh gaan bedeluhhhquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat doen we met walen die niet mee willen werken?Lach met een schone bips![]()
genoeg opties daar hoor?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
"noem wat" een land in Afrika want is lekker goedkoop?
en geloof me daar iets ok opzetten voor vluchtelingen is goedkoper als ze hier hebben en aan lijntje houden die toch geen recht hebben eigenlijk. kost jaren echt onwijs veel geld terwijl het kansloze zaak is.Do what you love, love what you do!![]()
Damn die laatste aflevering arme kinderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou op met mij, Daar zouden ze gewoon in kampen gegooid worden want 90% wat Nederland daar heen stuurt gaat in de zakken van corrupte politici. Van humanitaire opvang is dan al lang geen sprake meer. Wil je als rijk land zo ver zakken? We zijn geen Italiëquote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:32 schreef kree het volgende:
[..]
genoeg opties daar hoor?
en geloof me daar iets ok opzetten voor vluchtelingen is goedkoper als ze hier hebben en aan lijntje houden die toch geen recht hebben eigenlijk. kost jaren echt onwijs veel geld terwijl het kansloze zaak is.Lach met een schone bips![]()
BolkjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Laters freunden![]()
Bekijk deze YouTube-video
Trust nobody![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
He manquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
GghbbbThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is wel waar en daarom is er trouwens (werkelijk) toch wel een idee over in de regering nu.,quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hou op met mij, Daar zouden ze gewoon in kampen gegooid worden want 90% wat Nederland daar heen stuurt gaat in de zakken van corrupte politici. Van humanitaire opvang is dan al lang geen sprake meer. Wil je als rijk land zo ver zakken? We zijn geen Italië
Tuurlijk snap ik dat ook wel,. zo corrupt als de pest. Maar hoe moeilijk kan het zijn om daar weer afspraken over te maken?
Het hele probleem is zodra ze over eu grenzen zijn dan hebben ze rechten. En denk niet dat alle vluchtelingen nu boot staanders zijn die ze oppikken vanaf het strand.
tuurlijk niet.
Ik ben voor, en mss klinkt dat wel hard, ze aan grenzen tegen te houden altijd. en als ze dan een chirug of tandarts zijn (wir schaffen das). dan mogen ze land in, de rest moet zich maar bewijzen ofzo ergens anders en kunnen we vast met EU wel subsidiëren, hele steden daar te bouwen. natuurlijk wordt t drama en wil het woord niet zeggen. maar die gasten kunnen zich niet gedragen ook, dus ook daar zal wel drama zijn
premier kree zit met probleem.Do what you love, love what you do!![]()
ff slapen hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ben voor eigen buurtwacht dan ook nog. of politie, we subsidiëren de hele bouw van wijken en woningen daar. en dan mogen ze het zelf onderhouden, helemaal voor.Do what you love, love what you do!![]()
Ik van alleen het eerste stukje van je tekst even samen als conclusie zoals ik het lees.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel waar en daarom is er trouwens (werkelijk) toch wel een idee over in de regering nu.,
Tuurlijk snap ik dat ook wel,. zo corrupt als de pest. Maar hoe moeilijk kan het zijn om daar weer afspraken over te maken?
Het hele probleem is zodra ze over eu grenzen zijn dan hebben ze rechten. En denk niet dat alle vluchtelingen nu boot staanders zijn die ze oppikken vanaf het strand.
tuurlijk niet.
Ik ben voor, en mss klinkt dat wel hard, ze aan grenzen tegen te houden altijd. en als ze dan een chirug of tandarts zijn (wir schaffen das). dan mogen ze land in, de rest moet zich maar bewijzen ofzo ergens anders en kunnen we vast met EU wel subsidiëren, hele steden daar te bouwen. natuurlijk wordt t drama en wil het woord niet zeggen. maar die gasten kunnen zich niet gedragen ook, dus ook daar zal wel drama zijn
premier kree zit met probleem.
Jij hebt het over mensen van vlees en bloed toch? Die als ze deze grens over steken ineens rechten krijgen? Rechten die velen van het in eigen land niet hebben! En ja ik snap wel wat je bedoelt met de onrustzaaiers. Maar er zijn veel meer vluchtelingen die echt hulp en onderdak nodig hebben en die ga je juist buitensluiten. Vrouwen en kinderen uit oorlogsgebieden. je denkt te simpel maatje.Lach met een schone bips![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik post random smilies even net spannend die documentaire.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mja mss wel. en ik ben ook niet tegen die mensen helpen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik van alleen het eerste stukje van je tekst even samen als conclusie zoals ik het lees.
Jij hebt het over mensen van vlees en bloed toch? Die als ze deze grens over steken ineens rechten krijgen? Rechten die velen van het in eigen land niet hebben! En ja ik snap wel wat je bedoelt met de onrustzaaiers. Maar er zijn veel meer vluchtelingen die echt hulp en onderdak nodig hebben en die ga je juist buitensluiten. Vrouwen en kinderen uit oorlogsgebieden. je denkt te simpel maatje.
Het probleem is alleen we zitten aan max capaciteit als NL. en nu gaat het ten koste ook van de rest en jeugd.
hoe denk jij hoe lossen we dit op?
sowieso en hier ben ik het al mee eens sinds ik inschreef bij woningbouw en ik 10 jaar moet wachten of meer en de rest voor zie gaan.
1 land 1 regel. allemaal op de lijst dan, de laatste wachten waar het langste.Do what you love, love what you do!![]()
Maakte me al zorgen om je.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik post random smilies even net spannend die documentaire.Lach met een schone bips![]()
Ik vind wel dat de slechten het verpest hebben voor de goeie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat sowieso. maar dat is nog een heel zijdelings probleem wat we hebben door dit alles.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind wel dat de slechten het verpest hebben voor de goeie.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja en @kree ze houden teveel plekken bezet voor de echte vluchtelingen. Gelukszoekers heb ik ook niet zoveel mee op.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind wel dat de slechten het verpest hebben voor de goeie.Lach met een schone bips![]()
ik heb geen kinderen he? dus gelukkig denk ik soms.
maar als je ze wel hebt, kijk er dan nog eens naar. hoelang moeten hun wachten op een huis?
of woningbouw? vergeet maar he want er gaan eerst 100 vluchtelingen sowieso voor en dan zijn er nog 300 op de wachtlijst voor 1 huis.
en nee ik overdrijf niet, stond op fucking nr 600 toen ik me inschreef. en dat is 20 jaar terug
na 15 jaar gelukt en nog mazzel.
\ok voor mijn buur geen probleem (aardige gozer hoor en no probleem). naar due wan ff 500 mensen voorbij wel.Do what you love, love what you do!![]()
ik vind het gewoon niet eerlijk, naja laten we het daar maar op houden.
iedereen die niet in die situatie zit en vanuit koophuis en huisje boompje beestje. zegt wss anders. voor wie ff niet anders kan is het fucking oneerlijk. en daar blijf ik bij.Do what you love, love what you do!![]()
Laat maar mattie, heb je wel lekkere billen pic van chick?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:52 schreef kree het volgende:
ik heb geen kinderen he? dus gelukkig denk ik soms.
maar als je ze wel hebt, kijk er dan nog eens naar. hoelang moeten hun wachten op een huis?
of woningbouw? vergeet maar he want er gaan eerst 100 vluchtelingen sowieso voor en dan zijn er nog 300 op de wachtlijst voor 1 huis.
en nee ik overdrijf niet, stond op fucking nr 600 toen ik me inschreef. en dat is 20 jaar terug
na 15 jaar gelukt en nog mazzel.
\ok voor mijn buur geen probleem (aardige gozer hoor en no probleem). naar due wan ff 500 mensen voorbij wel.Lach met een schone bips![]()
ja sorry ik kan er zo niet zo tegen omdat ik het echt gewoon oneerlijk vind.
maar ok zal erover ophouden nu, mits jullie mss wel beetje snappen wat ik bedoel?
beloofd?Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap je volkomen, maar als tegenprestatie moet jij dan ook lekkere billen pic van chick posten. De ene hand wast de andere toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 02:55 schreef kree het volgende:
ja sorry ik kan er zo niet zo tegen omdat ik het echt gewoon oneerlijk vind.
maar ok zal erover ophouden nu, mits jullie mss wel beetje snappen wat ik bedoel?
beloofd?Lach met een schone bips![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik snap er geen reet vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Snap ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inmiddels een op bed liggende fogel.quote:
Oudemensenbedtijd, 21:06u
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sow, heb je nog wel tijd te leven dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inmiddels een op bed liggende fogel.
Oudemensenbedtijd, 21:06uLach met een schone bips![]()
Morgenvroeg op pad.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow, heb je nog wel tijd te leven dan?
Geen zin in jetlag.I'm surrounded by morons!
Ja daar heb ik dan weer altijd schijt aan, ik ga gewoon door ongeacht tijdsverschil.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgenvroeg op pad.
Geen zin in jetlag.
Maar slaap lekker en geniet van je vakantie man
Bolk documentaire afgelopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik weet he om ff serieus te doen, dat ik natuurlijk geen waar verhaal breng wat haalbaar is.
Ik overdrijf het wel beetje en is niet omdat het overdreven is. maar meer om maar te laten weten dat het niet zo gaat?
tis immigranten meer of je eigen kinderen. dat is de keus.Do what you love, love what you do!![]()
Je zou erover op houden vriend! En billen posten van lekkere chickquote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:12 schreef kree het volgende:
ik weet he om ff serieus te doen, dat ik natuurlijk geen waar verhaal breng wat haalbaar is.
Ik overdrijf het wel beetje en is niet omdat het overdreven is. maar meer om maar te laten weten dat het niet zo gaat?
tis immigranten meer of je eigen kinderen. dat is de keus.Je gaat je toch wel aan een afspraak houden toch?
het is dat ik geen kids heb. anders zou ik me veel meer zorgen maken nog als ik nu al doe.Do what you love, love what you do!![]()
ja ik ga afspreken met dr. maar heb geen billen foto van dr?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zou erover op houden vriend! En billen posten van lekkere chickJe gaat je toch wel aan een afspraak houden toch?
Do what you love, love what you do!![]()
Nog steeds geen einde aan de discussie die we hadden. Die kun je maken door lekkere billen pic te plaatsen van mooi meiskequote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:13 schreef kree het volgende:
het is dat ik geen kids heb. anders zou ik me veel meer zorgen maken nog als ik nu al doe.Lach met een schone bips![]()
Thanks, is maar een weekend. Zondag weer terug.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer altijd schijt aan, ik ga gewoon door ongeacht tijdsverschil.
Maar slaap lekker en geniet van je vakantie manI'm surrounded by morons!
Waar heb je het in godsnaam over kree?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:15 schreef kree het volgende:
kan het mss beetje omschrijven uit vroegere herinneringen?Lach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik denk met je meequote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat er geen lekkere billen pics komen.I'm surrounded by morons!
Ach ik hoef nog maar 69 dagen te wachten, mooi nummer welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks, is maar een weekend. Zondag weer terug.
Time for bedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Omschrijvingen hebben we niks aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja sorry, ben de beroerdste ook niet. Ik ga dan wel ff op zoek naar een schone bips. Als hij het niet doet...... Man man man.Lach met een schone bips![]()
Is ook niet, maar een andere verklaring op vrijdag/zaterdag nacht kan ik niet geven.quote:Lach met een schone bips![]()
hey man! it er net in, mooi op tij voor de F1quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey pik! Kleine flesje aan geven?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
#dedicatedquote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hey man! it er net in, mooi op tij voor de F1Lach met een schone bips![]()
ow kut is het al zo laat.. die zet ik nog ff aan jaquote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hey man! it er net in, mooi op tij voor de F1Lach met een schone bips![]()
ja, het is al zo vroegquote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ow kut is het al zo laat.. die zet ik nog ff aan ja
hehe, hoe laat is het bij jou nu dan? Of zit je gewoon in NL?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Denk wel dat Max deze vol gaat pushen om de druk vol op Norris te zetten. En dat is sowieso al een paniekhaas.quote:Lach met een schone bips![]()
Nog immer in NL helaas.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hehe, hoe laat is het bij jou nu dan? Of zit je gewoon in NL?Lach met een schone bips![]()
Die wil lewis pakken, gelijk pijn doen na de polequote:Op zaterdag 22 maart 2025 03:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk wel dat Max deze vol gaat pushen om de druk vol op Norris te zetten. En dat is sowieso al een paniekhaas.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ben ik dan echt de enige met een goede rede? De kleine wilde om 3.26 voeding, had gen wekker staan
ben bij dat ie er niet is.. zal vast ergens fout zijn gegaan, na de race maar ff teruglezenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb wel vaker een leeg matras gehad. Overleef het wel.... Maar KUT F1 Pro loopt voor geen kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou succes daarmee
die heb ik nietLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ben bij dat ie er niet is.. zal vast ergens fout zijn gegaan, na de race maar ff teruglezen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jammer johquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb wel vaker een leeg matras gehad. Overleef het wel.... Maar KUT F1 Pro loopt voor geen kut.![]()
Hier geen last vanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb wel vaker een leeg matras gehad. Overleef het wel.... Maar KUT F1 Pro loopt voor geen kut.
^DennisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ow dat matras boeide ook niet, meer dat de stream hier niet kijkbaar is.quote:Lach met een schone bips![]()
van beide geen lastquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dat matras boeide ook niet, meer dat de stream hier niet kijkbaar is.
Ik ben er klaar mee, die hele kutstream loopt niet op de 1 of andere manier. Is wel vaker bij odido.... Wat een gekut!Lach met een schone bips![]()
Odildo oor ik meer slechte dingen over, KPN nooit echt ergens last van. 2-3 jaar terug eenmalig, kreeg ik alles nieuw (modem, tv kastjes, glasvezelkast en aansluiting in centrale kast verderop in de straat)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Internet is verder prima, maar ALS ik wat wil kijken is er altijd wel iets... Niet altijd, maar soms. Volg nu AD liveblog... Kansloos dit.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:11 schreef _UserName_ het volgende:
Odildo oor ik meer slechte dingen over, KPN nooit echt ergens last van. 2-3 jaar terug eenmalig, kreeg ik alles nieuw (modem, tv kastjes, glasvezelkast en aansluiting in centrale kast verderop in de straat)Lach met een schone bips![]()
Zou beetje dom zijn nu nog contract voor minimaal jaar af te sluiten in mijn geval.quote:Lach met een schone bips![]()
ja beetje wel, mooi gaan shoppen, misschien krijg je wel ergens mooi welkomst cadeauquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou beetje dom zijn nu nog contract voor minimaal jaar af te sluiten in mijn geval.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee man, ik wil niks aan contracten meer. Laat alles doorlopen omdat ik het per maand kan opzeggen nu. Wil niet over 2/3/4/ maanden alles moeten afkopen. Zonde geld.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja beetje wel, mooi gaan shoppen, misschien krijg je wel ergens mooi welkomst cadeauLach met een schone bips![]()
dat kan na een jaartjequote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niks aan contracten meer. Laat alles doorlopen omdat ik het per maand kan opzeggen nu. Wil niet over 2/3/4/ maanden alles moeten afkopen. Zonde geld.
Tijdelijk internet nodig? Ga dan voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Zoals de naam al verklapt, kan je elke maand opzeggen. Een jaarabonnement loopt minimaal 1 jaar. Daarna kan je ook maandelijks opzeggen. Tussendoor je abonnement aanpassen? Dat kan altijd via MijnKPN.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee ik zit juist spotgoedkoop omdat ik afgelopen abbo door laat lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
Tijdelijk internet nodig? Ga dan voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Zoals de naam al verklapt, kan je elke maand opzeggen. Een jaarabonnement loopt minimaal 1 jaar. Daarna kan je ook maandelijks opzeggen. Tussendoor je abonnement aanpassen? Dat kan altijd via MijnKPN.
ja dat is dan wel weer, had ik met kpn mobiel, gewacht tot er een actie was, telefoon gekocht op afbetaling (600) maar wel een galaxy watch erbij van 219 ofzoquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik zit juist spotgoedkoop omdat ik afgelopen abbo door laat lopen
Yrustujquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mobiel koop ik sowieso altijd gewoon zelf. Maar moment. ff checken wat ik voor interwebz betaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja dat is dan wel weer, had ik met kpn mobiel, gewacht tot er een actie was, telefoon gekocht op afbetaling (600) maar wel een galaxy watch erbij van 219 ofzoLach met een schone bips![]()
had een andere nodig, had deze inmiddels 5 jaar, begon traag te worden dus doe ik 2 jaar abo met cadeautje waar ik 5 jaar mee doequote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mobiel koop ik sowieso altijd gewoon zelf. Maar moment. ff checken wat ik voor interwebz betaal.
34,25 betaal ik nu zie ik voor 500/500quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
had een andere nodig, had deze inmiddels 5 jaar, begon traag te worden dus doe ik 2 jaar abo met cadeautje waar ik 5 jaar mee doeLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:29 schreef _UserName_ het volgende:
oh, jij gaat tussendoor nog slapen ja?
kan welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:30 schreef _UserName_ het volgende:
tsja ik kan niet, moet half 7 de fles weer doen
maar doe je niet
ik pak die 2 welquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet voor minder dan 2 uurtjes, tenzij middagdutje
geen middagdutje
die ben ik inmiddels wel gewend dus lekker blijven doenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik pak die 2 wel
geen middagdutjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik heb mijn strepen jaren geleden al verdiendquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
die ben ik inmiddels wel gewend dus lekker blijven doen
hoeft nu niet meer
er gebeurt ook vrij weinigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een kut sprintrace om via AD liveblog te volgen....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hehe, ben nog bezig met een zebrapad aan te leggenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn strepen jaren geleden al verdiend
hoeft nu niet meer
Liveblog is zó 2008.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat een kut sprintrace om via AD liveblog te volgen....
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je bent hier tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, vraag @:Kissingbird en @:KoningWouter maar![]()
ik ga weer naar bedje
race gereden
nog een uurtje of 3 pitten![]()
tot straksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent hier toch![]()
ik ga weer naar bedje
race gereden
nog een uurtje of 3 pitten![]()
25 wat zeg jij nuquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarbij Oma....... Jij bent oma meer dan ik opa.
Ja dat jij er met je oma leeftijd uitziet als een prinsesje van 19 lentes jong doet niks af aan je echte leeftijd hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
pfff als ik op deze leeftijd al oma zou moeten wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dat jij er met je oma leeftijd uitziet als een prinsesje van 19 lentes jong doet niks af aan je echte leeftijd hoor.
Later, jongedame!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:38 schreef greysbones het volgende:
schatjes patatjes en kiwi
slaap lekker
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kan gewoon tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
pfff als ik op deze leeftijd al oma zou moeten wordenLach met een schone bips![]()
Ja, ligt er zo dik bovenop..... man man man. Ik word hier niet vrolijk van.quote:Lach met een schone bips![]()
Als je je tanden hebt gepoetst mag je hem ook ff in je mond nemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, ligt er zo dik bovenop..... man man man. Ik word hier niet vrolijk van.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee ga ik nu eerst doen, en dan slapen als je dat goed vindt?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je je tanden hebt gepoetst mag je hem ook ff in je mond nemen.Lach met een schone bips![]()
die heeft minstens 3 uur met de benen wijd gezeten voor het gifjequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
die laatste is echt zeg maar waar je plakjes beenham af kunt snijden ofzo.
beetje opbakken enzo en dan is het nog wel lekker.Do what you love, love what you do!![]()
zou wss doen, maar kan ook niet echt oordeel geven zonder het complete plaatje zeg maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nou ik weet niet bij jou hoor, maar zelfs van achter krijg ik er nu niet echt een harde van ofzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien is dit meer jouw ding.
[ afbeelding ]
like gegevenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien is dit meer jouw ding.
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nouja niet altijd, maar blijkbaar paar keer wel?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
maar valt gewoon ook op jou (zonder te struikelen)
snap nog steeds niet waarom.
maarre wat ik zeg het is het totaal plaatje en kunnen minnen en plussen in zitten. dat gemiddeld genomen en dan val ik er op ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
ik kijk naar wat ik zie, als je overal vragen bij gaat stellen is niks zeker in het leven
naja dus een vrouw met onwijze dikke tieten ofzo? (opgeblazen) etc val je wel op?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:07 schreef _UserName_ het volgende:
ik kijk naar wat ik zie, als je overal vragen bij gaat stellen is niks zeker in het leven
Het is bijna beetje puber achtig zoals ik weet toen je je nog afrukte op de porno blaadjes enzo.,
Wordt er niet warm of koud meer van eerlijk gezegd.
maarja ik ben dan ook wss maar een oude fart wat dat aan gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, maar dat zie ik ook niet op de foto's, dus waar je die vandaan haalt is mij een raadsel (aannames?)quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
naja dus een vrouw met onwijze dikke tieten ofzo? (opgeblazen) etc val je wel op?
Het is bijna beetje puber achtig zoals ik weet toen je je nog afrukte op de porno blaadjes enzo.,
maarja ik ben dan ook wss maar een oude fart wat dat aan gaat.
Daarom oordeel ik op wat ik zie zonder vragen te stellen
owh grappig trouwens en zie dat als compliment. over het algemeen schatten ze me dik meer als 10 jaar jonger in. hehehehe
aged well ikke
zie hoop vet alleen op die foto's. zeker laatste, wil niet weten hoe de rest er dan uit ziet eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat zie ik ook niet op de foto's, dus waar je die vandaan haalt is mij een raadsel (aannames?)
Daarom oordeel ik op wat ik zie zonder vragen te stellen
maar mss maakt het hoop goed?Do what you love, love what you do!![]()
sowieso showen vrouwen altijd alleen de beste kant van ze die ze hebben op dit soort dingen.
En als dat het is..... m,jaaaaah. kweet al,
niks voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Geniet je nog wel een beetje van het leven? Je maakt alles zo groot en zwaar. Een luchtig plaatje van een mooie vrouw en je zit alleen maar te zeiken dat het je niks doet en dat je een gewone vrouw zoekt. Die vrouwen die hier voorbij komen zijn voor elke FOK’er te hoog gegrepen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:09 schreef kree het volgende:
[..]
naja dus een vrouw met onwijze dikke tieten ofzo? (opgeblazen) etc val je wel op?
maarja ik ben dan ook wss maar een oude fart wat dat aan gaat.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
eensquote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:14 schreef _UserName_ het volgende:
dat doen alle vrouwen, Mannen net zo overigens. op wat voor leeftijd wordt jij ingeschat door anderen. en hoeveel jaren zitten ze er boven of onder?
algemene vraag eigenlijk, maar geloof ik jij bent de enige nu
Dat boeit mij precies niks want het veranderd precies niks.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
eens. op wat voor leeftijd wordt jij ingeschat door anderen. en hoeveel jaren zitten ze er boven of onder?
algemene vraag eigenlijk, maar geloof ik jij bent de enige nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
zie hoop vet alleen op die foto's. zeker laatste, wil niet weten hoe de rest er dan uit ziet eigenlijk.
maar mss maakt het hoop goed?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: